2022-05-12, 21:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Unicornlife97
Det är sant... Jag kan tänka mig att det kanske lät hårdare i textformat än hon hade tänkt sig. Kanske därför som hon såg till att tagga honom i ett inlägg idag och skriva något kort om honom. Jag vill iallafall gärna tänka så.
Får hoppas...
2022-05-12, 21:51
Medlem
ziggarillens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bohonos
Att Anders såg ut som han gjorde var för att han tidigare förra året var med i tv-program där de tränade hårt och åt lite.
Normalt sett skulle han ha ätit upp sig och fått lite hull i det utmärglade ansiktet. Istället krökar han loss och åker runt på fyllan i en golfbil. Endast en omdömeslös alkolist gör så och desstom var har gapig och skrikig mot tjejerna som sa till honom att stanna. Det syns lång väg att han är sliten och rösten är bara gapig och gäll. Uttorkad antagligen av för mycket sprit och kanske annat.
2022-05-12, 21:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Ja, jag ser att hon magrat - men jag ser också att hon är aktiv och orkar tävla och hänga med på resten.
Det är inte hon - utan Peter - som lidit svårt av matbrist och behövt "extra omtanke" ...
Sant, Hanna har energi. Peter var uttömd, han borde få åkt hem istället för att ligga med dropp och svimma.
2022-05-12, 21:57
Medlem
mr.demons avatar
Peter börjar verkligen se sliten ut.

Linn ser fortfarande fet ut. Hon verkar inte lida alls av hungern.

Desirees fitta har nog blivit hårig då hon har bytt underkläder.

Hanna ser ut som en död judinna. Men verkar pigg utan dess like.

Joel är lika tråkig som vanligt.

Henrik. Existerar han ens?

Skönt att Shevin åkte ut. Gillade henne i början. Men nu vänder det sig när man hör henne prata. Hon faller nog i glömska snart.
2022-05-12, 22:00
Medlem
Onkel-Ben-nys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chaga
Sant, Hanna har energi. Peter var uttömd, han borde få åkt hem istället för att ligga med dropp och svimma.
Peter var ju fysiskt vassast i kvällens tävling men memorerade inte så bra. Han har ju själv sagt att han spelat dålig för att inte vara för stort hot.
2022-05-12, 22:03
Medlem
ziggarillens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mr.demon

Skönt att Shevin åkte ut. Gillade henne i början. Men nu vänder det sig när man hör henne prata. Hon faller nog i glömska snart.
Linn rör inte på sig och sitter hela dagarna och äter kokos. Därav knubbigheten. Sen tror jag golfbils-Anders serverar mat i smyg.
Hanna trivs som fisken i vattnet då hon är anorektiker och jag tror det var därför hon sökte dit. Måste vara rena himmelriket att slippa äta nåt.
Joel är nog den tråkigaste och gnälligaste deltagarna i mannaminne. Om inte Mattias varit så underhållande med sitt gnäll så skulle dom haft delad förstaplats i menlöshet.
2022-05-12, 22:03
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mr.demon

Hanna är ju van vid svält, så troligen därför det inte påverkar henne så mycket.
2022-05-12, 22:04
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ziggarillen
Vad fan är det för fel på dig? Chatta med varandra istället för att sitta här och dejta. Fjant! Trodde du torkat ihop fullständigt men icke sa Nicke. Tydligen rann det till när hen kom tillbaka i tråden..
I denna tråd ska vi diskutera Robinson 2022
Hur många ggr ska jag behöva skriva det innan du fattar?
2022-05-12, 22:11
Medlem
ziggarillens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Onkel-Ben-ny
Peter var ju fysiskt vassast i kvällens tävling men memorerade inte så bra. Han har ju själv sagt att han spelat dålig för att inte vara för stort hot.
Det är dom som höjer sig själva till skyarna som oftast är sämst. Snacka går bra men sen är det tomt. Samma med Mattias som tyckte han var så framgångsrik och segerviss. När han inte hade Linn vid sin sida visade han upp direkt vilken fegis han är. Han satt och darrade med underläppen och var säker på att Hayes skulle döda honom. Att dom inte skickade in en psykiatier då var simpelt eftersom han behövt nån form av vård. Istället gormade golfbilsfyllot och skrek som vanligt. Hela såpan är en parodi på det som skulle kunna vara något bra och spännande. Spännande att se vad arga Anders hittar på för nya regler i fortsättningen.
Senast redigerad av ziggarillen 2022-05-12 kl. 22:17.
2022-05-12, 22:17
Medlem
peterZiipens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Onkel-Ben-ny

Tror ultimata taktiken i dagens tävling hade varit att ta det lugnt ut i vattnet så man inte bli andfådd, sen fokusera på att skapa en ramsa likt Jessica som man lyckas sätta på första försöket. Bättre att spendera två extra minuter ute i vattnet och lära sig ramsan fullt ut, än att springa fram och tillbaka två gånger. Såg ut att vara extremt långt avstånd mellan stranden och mönstret.

Minns fortfarande min ramsa från imorse - symbolerna på första raden tyckte jag såg ut som en orm, vägkorsning, sol och ett hjul. Ormen ligger vid vägkorsningen, tittar upp mot solen som är rund som ett hjul. Otroligt effektivt sätt att komma ihåg.
2022-05-12, 22:18
Medlem
ziggarillens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av peterZiipen
Tror ultimata taktiken i dagens tävling hade varit att ta det lugnt ut i vattnet så man inte bli andfådd, sen fokusera på att skapa en ramsa likt Jessica som man lyckas sätta på första försöket. Bättre att spendera två extra minuter ute i vattnet och lära sig ramsan fullt ut, än att springa fram och tillbaka två gånger. Såg ut att vara extremt långt avstånd mellan stranden och mönstret.

Minns fortfarande min ramsa från imorse - symbolerna på första raden tyckte jag såg ut som en orm, vägkorsning, sol och ett hjul. Ormen ligger vid vägkorsningen, tittar upp mot solen som är rund som ett hjul. Otroligt effektivt sätt att komma ihåg.
Hemma i TV-soffan, ja.
2022-05-12, 22:20
Medlem
Tror att produktionen gjorde en miss när de klippte ihop senaste Gränslandet… Vet inte om det här räknas som spoiler men sätter det så ingen klagar sen.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in