Citat:
Ursprungligen postat av
peterZiipen
Jo, visst är det lätt för mig med mina chipsfingrar i soffan att säga vad som är bäst. Tycker samtidigt att de överpresterar i vissa tävlingar sett till bristen på mat och sömn. Att de t.ex. lyckades hålla vikter med rak arm i över 20 min är helt jävla sjukt.
Jag tror inte på att dom svälter på riktigt. Dom sitter som hösäckar och verkar allmänt nöjda med tillvaron. Reklamkanalen är kända för att bluffa och jag tror även att produktionen själva sitter med en grogg i handen och styr upp vad som komma skall. Nu ska alla ömma för den lille Joel och då kom fyllskallen på att vinnaren fick välja en till. Spänningen är som bortblåst och man undrar varför man tittar. Jag blev förbannad när Tommie kastades ut då han tillförde såpan någon form av intresse. Nu blev det bara töntar kvar och värst är nog ändå lille Joel som gråter ständigt och får allt han pekar på. Hur kan någon tycka att det här har minsta form av kvalite? Ett fyllo till programledare och en massa mähän till deltagare.
Tror dom tog med Hanna för att det skulle se ut som dom svalt. Hon ser ut som dom gjorde i koncentrationslägret på 40-talet. Väntar bara på att tänderna ska ramla ut.