2022-05-12, 22:22
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sweetbutcrazy
Tror att produktionen gjorde en miss när de klippte ihop senaste Gränslandet… Vet inte om det här räknas som spoiler men sätter det så ingen klagar sen.

2022-05-12, 22:23
Medlem
peterZiipens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ziggarillen
Hemma i TV-soffan, ja.

Jo, visst är det lätt för mig med mina chipsfingrar i soffan att säga vad som är bäst. Tycker samtidigt att de överpresterar i vissa tävlingar sett till bristen på mat och sömn. Att de t.ex. lyckades hålla vikter med rak arm i över 20 min är helt jävla sjukt.
2022-05-12, 22:29
Medlem
Citat:
Tror att produktionen gjorde en miss när de klippte ihop senaste Gränslandet… Vet inte om det här räknas som spoiler men sätter det så ingen klagar sen.

Tillägg
2022-05-12, 22:32
Medlem
ziggarillens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av peterZiipen
Jo, visst är det lätt för mig med mina chipsfingrar i soffan att säga vad som är bäst. Tycker samtidigt att de överpresterar i vissa tävlingar sett till bristen på mat och sömn. Att de t.ex. lyckades hålla vikter med rak arm i över 20 min är helt jävla sjukt.
Jag tror inte på att dom svälter på riktigt. Dom sitter som hösäckar och verkar allmänt nöjda med tillvaron. Reklamkanalen är kända för att bluffa och jag tror även att produktionen själva sitter med en grogg i handen och styr upp vad som komma skall. Nu ska alla ömma för den lille Joel och då kom fyllskallen på att vinnaren fick välja en till. Spänningen är som bortblåst och man undrar varför man tittar. Jag blev förbannad när Tommie kastades ut då han tillförde såpan någon form av intresse. Nu blev det bara töntar kvar och värst är nog ändå lille Joel som gråter ständigt och får allt han pekar på. Hur kan någon tycka att det här har minsta form av kvalite? Ett fyllo till programledare och en massa mähän till deltagare.

Tror dom tog med Hanna för att det skulle se ut som dom svalt. Hon ser ut som dom gjorde i koncentrationslägret på 40-talet. Väntar bara på att tänderna ska ramla ut.
Senast redigerad av ziggarillen 2022-05-12 kl. 22:39.
2022-05-12, 22:39
Medlem
mr.demons avatar
Citat:
Linn rör inte på sig och sitter hela dagarna och äter kokos. Därav knubbigheten. Sen tror jag golfbils-Anders serverar mat i smyg.
Hanna trivs som fisken i vattnet då hon är anorektiker och jag tror det var därför hon sökte dit. Måste vara rena himmelriket att slippa äta nåt.
Joel är nog den tråkigaste och gnälligaste deltagarna i mannaminne. Om inte Mattias varit så underhållande med sitt gnäll så skulle dom haft delad förstaplats i menlöshet.

Mattias är king! Ja, Joel suger fett.

Citat:
Ursprungligen postat av Dopy
Hanna är ju van vid svält, så troligen därför det inte påverkar henne så mycket.

Just det. Hon är ju vegetarian.
2022-05-12, 22:40
Medlem
Citat:

Väntat, jag hade hoppats på att Hanna åkt. FIFO 😊
2022-05-12, 22:41
Medlem
ziggarillens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mr.demon
Mattias är king! Ja, Joel suger fett.

Hon är anorektiker. Vegeterianer ser inte ut som dom sitter i koncentrationsläger. När hon var i Högborgen satt hon och sög på ett räkskal.
Senast redigerad av ziggarillen 2022-05-12 kl. 22:44.
2022-05-12, 22:41
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Vet ej om hon är vegan/vegetarian. Men hon är iaf anorektiker.
2022-05-12, 22:44
Medlem
mr.demons avatar
Citat:
Hon är anorektiker. Vegeterianer ser inte ut som dom sitter i koncentrationsläger. När hon var i Högborgen satt hon och sög på en räkstjärt.

Okej. Sorry

Citat:
Vet ej om hon är vegan/vegetarian. Men hon är iaf anorektiker.

Och hon har en vidrig skägg vårta.
2022-05-12, 22:50
Medlem
Zaedrewss avatar
Citat:

2022-05-12, 22:50
Medlem
ziggarillens avatar
Citat:
Okej. Sorry

Och hon har en vidrig skägg vårta.
Har också lagt märke till denna. Tror folk får sånt när dom svälter och även att det växer fjun på kroppen. Människan är direkt motbjudande och dessutom är hon någon slags feminist som ska styra och ställa över vad folk säger. Hon sa ju själv i början att hon var så intellligent och smart men det är ingenting som tittarna fått ta del av. Philip kommer dock bära henne på sina axlar om det behövs då han ser henne som en gudinna.
Senast redigerad av ziggarillen 2022-05-12 kl. 22:52.
2022-05-12, 22:59
Medlem
Citat:
Hanna är ju van vid svält, så troligen därför det inte påverkar henne så mycket.

Som anorektiker kan jag intyga att man klarar av mer än vad många tror. Iallafall i början. Blir nån slags ”kick” för varje måltid man skippar, man kan prestera väldigt bra på annat eftersom att när man gör någonting annat så kan man få bort tankar på mat en stund. Till och med på BMI 13 när man är döende mer eller mindre. Men sen så vänder det och i princip allt går åt helvete.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in