2022-05-12, 18:02
Medlem
Jag har just köpt champagne men den får ligga på kylning tills den dagen Hanna åker ur Robinson.
2022-05-12, 18:02
Medlem
ziggarillens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cymbaltazzz
Gissa. Hayes och Angela mot slutet. Minns inte allt som hänt men det är väl egentligen de två jag tyckte illa om. Sedan gillade jag såklart ingen utav Peter, Jessica och Shevin heller, hejade på lag Öst istället.

Jag kollade hennes instagram och det var inget som föll mig i smaken, hon kallar sig för någon slags opinionsbildare och skulle nog vara lite jobbig att umgås med.
En störd person som inte ger hjärnan tillräckligt med näring. Hur hon kunde bli antagen är en gåta men jag gissar att den falska reklamkanalen kommer dit med mat till alla töntar. Dom sitter ju mest still och snackar skit istället för att leta efter mat. Linn är lika fet nu som när hon kom och har solblekta ögonbryn som heter duga.
2022-05-12, 18:03
Medlem
ziggarillens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fritz12
Jag har just köpt champagne men den får ligga på kylning tills den dagen Hanna åker ur Robinson.
Min ligger på kylning och väntar på att Hayes ska sopa banan med allihop..
2022-05-12, 18:04
Medlem
CS128s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ziggarillen
Enlig dig ja. Men vem bryr sig om vad DU tycker?

Jag! Och precis som ditt inlägg: VEM bryr sig om vad du tycker? Inte jag i varje fall Ville bara skriva att jag tycker annorlunda än dig
2022-05-12, 18:08
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Vem har han hotat? Att fjanten Mattias var psykotisk har ingenting med Hayes att göra. Kärringar verkade gå på det där och sen är flocken igång utan att själva tänka till. Patetiskt. Hur man ens skulle kunna se kraken Mattias som potentiell vinnare är komik. Förstår inte ens varför benranglet satte sig på planet. Jag hoppas att Hayes vinner då han är den enda värdiga. Punkt. Slut.
Hayes hade bebistantrum flera gånger, gapade skrek, och betedde sig som en kastrerad gorilla på amfetamin som fått ett getingstick i arslet.

Det finns inget värdigt med en vuxen människa som så totalt saknar behärskning. Jag hoppas han åker ut direkt.
2022-05-12, 18:10
Medlem
Tv4 borde aldrig tillåtit en fd anorektiker som Hanna att delta i ett program där extrem matbrist råder .
Dessutom borde dom ha ersatt Anders som programledare också då han ser helt ointresserad, utmärglad och alkoliserad ut .
2022-05-12, 18:11
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Tv4 borde aldrig tillåtit en fd anorektiker som Hanna att delta i ett program där extrem matbrist råder .
Dessutom borde dom ha ersatt Anders som programledare också då han ser helt ointresserad, utmärglad och alkoliserad ut .
Varför borde de inte det? Hon har ju klarat det bra.
2022-05-12, 18:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Precis. Hade de bedömt det som allvarlig livsfara för henne hade de inte haft med henne. Alla deltagare undersöks inför deltagande.
2022-05-12, 18:13
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Det där är någonting som sitter i ditt huvud. Vad gamla kärringar tycker är helt ointressant för mig. Dessutom skiter nog dom flesta i vad du tycker.
Det är minst sagt ointressant för mig vad du tycker också -- men nu befinner vi oss i tråden där Robinson och dess deltagare diskuteras så det är väl rätt givet att inläggen kommer att innehålla åsikter om det.
Gillar man inte det så finns ju andra trådar.
2022-05-12, 18:14
Medlem
ziggarillens avatar
Citat:
Du verkar faktiskt korkad. Om en människa utan fett på kroppen söker till en såpa som består av svält mer eller mindre så skickar man väl inte en sån dit? Klart som fan att reklamkanalen kommer dit med mat när inte kameran är på. Hon ser ju för fan ut som ett levande lik.
2022-05-12, 18:16
Medlem
Citat:

Du ser väl på henne att hon ser ut som ett skelett.
Nu vill jag ha ut henne för hennes åsikter men vill naturligtvis inte att hon kommer till skada.
2022-05-12, 18:18
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Du ser väl på henne att hon ser ut som ett skelett.
Nu vill jag ha ut henne för hennes åsikter men vill naturligtvis inte att hon kommer till skada.
Ja, jag ser att hon magrat - men jag ser också att hon är aktiv och orkar tävla och hänga med på resten.
Det är inte hon - utan Peter - som lidit svårt av matbrist och behövt "extra omtanke" ...

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in