2022-05-12, 19:55
Medlem
Att Anders såg ut som han gjorde var för att han tidigare förra året var med i tv-program där de tränade hårt och åt lite.
2022-05-12, 19:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Puma006
Dåligt att TV4 spoilat om vem som som åker ut på söndag.
Sett när det släpptes men tog lång tid innan någon började skriva om det i tråden. :P

Här är bildbeviset lite innan vinnaren från Gränslandet kommer in i Robinson

Mastiff är efterblivna och spoilar konstant. De spoilade också att Joel inte skulle åka ut tidigare i säsongen. Förra avsnittet minns jag att det var uppenbart att Jessica skulle vinna då hon hade en snyfthistoria om hennes son. Väldigt ofta märker man vem som vinner av att lyssna på synkarna under tävlingens gång.
2022-05-12, 20:23
Medlem
Kodeinmannens avatar
Inte mycket tyg i Desirée eller Elins badkläder 😂
2022-05-12, 20:29
Medlem
peterZiipens avatar
Småkul fakta: Tjejerna bad ofta om tamponger från produktionen. Det dem sen gjorde var att, i smyg, använda tampongerna som fnöske för att starta elden på morgonen.
2022-05-12, 20:37
Medlem
Onkel-Ben-nys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kellywoman
Kollade lite av Robinson Australien och blev så frustrerad av att programledaren i tävlingar kommenterar allt som händer. ”Nu tar Rob sitt första steg”, ” ny hoppar Rob ner i gropen” ”nu gräver Rob”, alltså det förstör ju alla tävlingar som man verkligen vill se vad som händer själv. Pallade 2 avsnitt sen nejtack.

Sen som du säger enbart paktsnack
Otroligt hur olika man kan tycka. Jag tycker programledaren i Australian är suverän och hela programmet är enormt mycket bättre. Hatar att Mastiff klipper in deltagarnas kommentarer mitt i tävlingen sen klipps det med en massa närbilder hit och dit så det är svårt att följa hur tävlingen går. Skulle Mastiff producera en idrottstävling skulle jag bli galen.
I övrigt är det mest bilder på karvande av kokosnötter, alla ska berätta hur dom sovit under natten och något tillrättalagt när dom sitter ner vid lägret.
2022-05-12, 20:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Onkel-Ben-ny
Otroligt hur olika man kan tycka. Jag tycker programledaren i Australian är suverän och hela programmet är enormt mycket bättre. Hatar att Mastiff klipper in deltagarnas kommentarer mitt i tävlingen sen klipps det med en massa närbilder hit och dit så det är svårt att följa hur tävlingen går. Skulle Mastiff producera en idrottstävling skulle jag bli galen.
I övrigt är det mest bilder på karvande av kokosnötter, alla ska berätta hur dom sovit under natten och något tillrättalagt när dom sitter ner vid lägret.

Australien är deluxe Robinson. Visst pratar han mycket men det ger det hela lite tempo.
Anders var inte så bra som programledare tex Niklas med ett hjärta, pinsamt löjligt, säg Niklas.
2022-05-12, 20:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pillenfille
Elin får gärna göra det, Diarré får gärna lägga av. Se nedan!

För jag antar att det är Elin du pratar om i det sista stycket.
Nej jag menade Jessica, Elin är för ung, men hon ser bra ut =)
2022-05-12, 20:58
Medlem
Haha Hayes är den enda som gör så att man vill kolla på Robinson. Fan va tråkigt det hade varit utan han och Shevin!
2022-05-12, 21:01
Medlem
Hoppas Jessica vinner!
2022-05-12, 21:10
Medlem
Tillssons avatar
Hayes kör med härskarteknik hela tiden, dels kroppsspråk (flinande, visande tänder, försöker att se farlig/arg ut emellanåt) sedan psykar han ner sina kamrater genom att vara hotande light
hela tiden. Kommer att bli kaos! Han tror något att han är något!
Senast redigerad av Tillsson 2022-05-12 kl. 21:33.
2022-05-12, 21:28
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kodeinmannen
Inte mycket tyg i Desirée eller Elins badkläder 😂
Blir du förvånad? när tjejer tränar, äter rätt och inte har mycket fett på kroppen blir inte brösten så stora. Sorgligt när folk tror fejkade plast bröst är äkta vara....

Speciellt Desirée är ju extremt vältränad.
2022-05-12, 21:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cymbaltazzz

Alldeles för korta intervjuer men Linn säger att de inte ens fick säga hej då till Tommie.

https://www.hant.se/video/linn-avslojar-dramatiken-tittarna-inte-far-se-nar-tommie-tvingas-lamna/fnC44itR/
Usch för Jessica!

Vem hade du svårast för?

– Joel. Han är en rar kille, men väldigt ofokuserad på varför vi var där. Han tog inga initiativ och det var väldigt svårt att hantera honom. Hans jävla tuggummin fastnade i håret och överallt, det kändes som att ha med sig ett litet barn.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in