Jag är faktiskt genuint förvånad att vi inte ser detta beteendet oftare i förorterna. Visst, man är bra på att bajsa i trapphus och kulvertar i hyreshusen men byxorna sitter väl i vägen för att det ska ske mer spontant när aphjärnan kickar in.
Är det inte möjligt att det är bara grabbar tag i underredet som en del i en grova förolämpningar? Lite som att ”sug min kuk!” Blir lite extra otrevligt om man samtidigt tar tag i snorren och riktar mot sin meningsmotståndare.
Videon visar verkligen kontrasten mellan Svensk kultur och Romsk kultur - dels att öppet tjafsa bland folk för att sedan gå så långt så att man lägger en kabel i handen och sedan kastar på personen man har en dispyt med.
Men ändå vill Reinfeldt och alla vi andra så gärna ha en sådan här gumma som granne och dela tvättstugan med.
Drt ska tydligen finnas olika grader av romer/zigenare, dom mest vidriga är tydligen rumänska. Men man ska också ta i beaktande att alla romer inte är likadana runt om i vår planet. I sydamerika var dom romer jag såg städade, iaf dom jag har sett. Dom klär sej t.o.m annorlunda, såg en skit snygg zigge brud när jag var Buenos aires. Det var så lugnt att till och med judarna där hade händerna i sina egna fickor.
Jo, men det är nog BAJS vi ser i handen på den första kvinnan. Är det ågon som kan översätta vad de säger för något till varandra?
Det här är inte representativt för romer att kasta bajs på varandra. Nu råkar de bara vara romer i det här fallet, men jävligt rasistiskt att peka ut just denna art. Faktum är att detta faktiskt är ett ganska vanligt beteende i djurriket. https://www.youtube.com/watch?v=Ma_LpIcm-Cs
Jo, men det är nog BAJS vi ser i handen på den första kvinnan. Är det ågon som kan översätta vad de säger för något till varandra?
Det här är inte representativt för romer att kasta bajs på varandra. Nu råkar de bara vara romer i det här fallet, men jävligt rasistiskt att peka ut just denna art. Faktum är att detta faktiskt är ett ganska vanligt beteende i djurriket. https://www.youtube.com/watch?v=Ma_LpIcm-Cs
Romer platsar väl bättre i i djungeln än i ett modern samhälle.
Du skrev det själv. Bajskastning håller djur på med.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!