2022-05-10, 21:36
Medlem
Nordanvindarnas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Carlbom
Och vad gör de med handen efteråt? Bara torkar av sig på tröjan och sen går dagen vidare?

De går väl in på Ica och plockar runt bland tomaterna
Citera
2022-05-10, 21:57
Medlem
Ratads avatar
"Kasta skit på varandra" på riktigt.
Citera
2022-05-10, 22:01
Medlem
Skit ska skit ha, eller? 🤔
Citera
2022-05-10, 22:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av maxatdunder
Okej, det var väldigt roligt att se skogstrollet komma hasande i slutet.

Shreks lillasyster
Citera
2022-05-10, 22:51
Medlem
RickRozays avatar
Det är troligen piss, inte bajs. Är ni och fria tider så idiotiska att ni tror man kan bajsa precis när man vill? Däremot har människan mer kontroll över muskeln som håller kisset inne i blåsan och jag tror det är en kulturell grej att man kastar piss på varann, eller "pissar på den andre" eftersom dom höll på sådär.

Bajs förs genom tarmen genom sammandragningar som en person inte har medveten kontroll över. Kissa kan man göra när man vill.
Bra, då kan vi gå vidare.
Vänligen bifoga detta till fria tider
Citera
2022-05-11, 00:01
Medlem
Sunisgods avatar
Här är förebilden:

https://www.youtube.com/watch?v=0veiTgUQLKw
Senast redigerad av Sunisgod 2022-05-11 kl. 00:08.
Citera
2022-05-11, 03:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RickRozay
Det är troligen piss, inte bajs. Är ni och fria tider så idiotiska att ni tror man kan bajsa precis när man vill? Däremot har människan mer kontroll över muskeln som håller kisset inne i blåsan och jag tror det är en kulturell grej att man kastar piss på varann, eller "pissar på den andre" eftersom dom höll på sådär.

Bajs förs genom tarmen genom sammandragningar som en person inte har medveten kontroll över. Kissa kan man göra när man vill.

Alltså sett likande beteende för över tio år sedan så det är naivt och tro att det inte finns, men har för mig att människorna satte sig på huk när de tillverkade sitt vapen av sin avföring.
Tyvärr skämtar jag inte. Vart bland de sjukaste jag sett hända, känns inte mänskligt.
Citera
2022-05-11, 05:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mullret
Märkligt. Zigenare har ju haft snart 100 år på sig att bli mer normala. Men icke.

Adolf gjorde 2 fel. Började för sent, slutade för tidigt.

Om han bara hade bajsat lite oftare i sin egen hand så han kunnat löst det mindre hårt.
Citera
2022-05-11, 05:35
Medlem
Nejmen de skiter faktiskt lite varstans dessa zigeuners så det är inte helt oväntat att det är bajs de trycker fram på beställning i krigsvideon. Har sett rombajsandet med egna ögon mitt i storstan en gång. En hukande kvinna i huckle. Ville tro det var kiss. Var tvungen att gå förbi. Magstarkt. Lågt.
Citera
2022-05-11, 08:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RickRozay

Där ser man. Mer troligt alltså att det är urin, inte fekalier. Det är precis sådant här jag efterlyser då okunskap föder fördomar. Bättre då att utöva sitt totala avståndstagande på korrekt underlag.
Citera
2022-05-11, 08:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av volvo 240
Några andra som gillar att kasta bajs är ju chimpanser. Mer säger jag inte så har jag ingenting sagt.

Citat:
Ursprungligen postat av Sunisgod
Här är förebilden:

https://www.youtube.com/watch?v=0veiTgUQLKw

WTF!
Flashback är en kunskapskälla utöver de vanliga.
Jag har klarat mig från schimpansers bajs hittills.
Kanske större risk få skit i Hamasby än på zoo...?

https://feber.se/pryl/schimpansers-i...stning/230004/
"Schimpanser har nämligen en tendens att kasta saker och inte minst sitt eget bajs. Denna underbara undersökning har kommit fram till att schimpanser som kastar saker (och bajs) oftast samt är mest träffsäkra är smartare än de andra schimpanserna.
Så där har ni det, om en schimpans kastar bajs på dig på zoo så är det bara för att visa att han är smart."

Är romer extra intelligenta och vill visa det?
Citera
2022-05-11, 10:35
Medlem
volvo 240s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ehehhas
WTF!
Flashback är en kunskapskälla utöver de vanliga.
Jag har klarat mig från schimpansers bajs hittills.
Kanske större risk få skit i Hamasby än på zoo...?

https://feber.se/pryl/schimpansers-i...stning/230004/
"Schimpanser har nämligen en tendens att kasta saker och inte minst sitt eget bajs. Denna underbara undersökning har kommit fram till att schimpanser som kastar saker (och bajs) oftast samt är mest träffsäkra är smartare än de andra schimpanserna.
Så där har ni det, om en schimpans kastar bajs på dig på zoo så är det bara för att visa att han är smart."

Är romer extra intelligenta och vill visa det?
Jo. Något med intelligensen har det klart att göra med gällande dessa romer.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in