2022-05-12, 08:53
  #3241
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MitchRapp
Är inte det här med att smälla av raketer utanför hotell lite av ett tecken på fôrlorarmentalitet.

Ja snacka om att inte tro på sitt eget lags egna förmåga och patetiskt beteende.
Citera
2022-05-12, 09:29
  #3242
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MitchRapp
Är inte det här med att smälla av raketer utanför hotell lite av ett tecken på fôrlorarmentalitet.


Hahah instämmer. Kom ihåg förra finalen Rögle mot Växjö och några Rögle supporter smällde av raketer vid fel hotell dessutom, där inga spelar befann sig.
Citera
2022-05-12, 09:45
  #3243
Medlem
nousernameneededs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wabbit
Ja snacka om att inte tro på sitt eget lags egna förmåga och patetiskt beteende.

Inte bara det... alla djur som får panik av smällare finns hundar som dött pga sån där idioti... hade jag varit boende i Luleå hade jag gett dessa idioter på käften... eftersom det drabbar fler än bara FBK... hoppas dessa idioter lagförs.
Citera
2022-05-12, 09:48
  #3244
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nousernameneeded
Inte bara det... alla djur som får panik av smällare finns hundar som dött pga sån där idioti... hade jag varit boende i Luleå hade jag gett dessa idioter på käften... eftersom det drabbar fler än bara FBK... hoppas dessa idioter lagförs.

Ja även det samt vanliga luleå bor som också rimligtvis bör ha väckts.
Citera
2022-05-12, 09:50
  #3245
Medlem
nousernameneededs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wabbit
Ja även det samt vanliga luleå bor som också rimligtvis bör ha väckts.

Jo precis... dessa personer har uppenbarligen syrebrist, hoppas som sagt dessa blir lagförda.
Citera
2022-05-12, 10:38
  #3246
Moderator
Gromguttens avatar
Idioter... https://twitter.com/Myzpatrullen/status/1524563464240443393
Citera
2022-05-12, 10:55
  #3247
Medlem
nousernameneededs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gromgutten
Idioter... https://twitter.com/Myzpatrullen/status/1524563464240443393

Ja inte ens andra Lulebor verkar speciellt nöjd med tilltaget inatt... eftersom de förstörde deras sömn.

Riktigt jävla pantade idioter... förstör sömnen för vanligt folk som har arbeten att sköta... stressar djur i onödan och i värsta fall kan de faktiskt dö... Jag hoppas verkligen polisen tar sitt ansvar och letar reda på dessa jävla idioter och lagför dem.
Citera
2022-05-12, 12:32
  #3248
Medlem
Jag noterade en sak nu som kan verka fånig, men iaf ovanlig!
Dominik Furch kör med Bauerutrustning i Färjestad, det är inte så vanligt att en målvakt får nån slags dispens, tror jag....???
Citera
2022-05-12, 13:30
  #3249
Medlem
94jackars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av maag80
Jag noterade en sak nu som kan verka fånig, men iaf ovanlig!
Dominik Furch kör med Bauerutrustning i Färjestad, det är inte så vanligt att en målvakt får nån slags dispens, tror jag....???
Helt vanligt är det inte. Oftast så kör målvakterna med det märke laget har som sponsor, men det finns undantag där målvakten förmodligen har prövat tex CCM men inte tyckt att det funkar och vill istället köra vidare på något han är van vid, och då dölja loggorna så gott det går. Furch, Högberg och Mann är några jag kommer på som kör så.
Citera
2022-05-12, 13:42
  #3250
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 94jackar
Helt vanligt är det inte. Oftast så kör målvakterna med det märke laget har som sponsor, men det finns undantag där målvakten förmodligen har prövat tex CCM men inte tyckt att det funkar och vill istället köra vidare på något han är van vid, och då dölja loggorna så gott det går. Furch, Högberg och Mann är några jag kommer på som kör så.

Fantastiskt bra och informativt svar!
Jag ska genast googla förmodade Bauer-älskande Högberg och Mann..... :-D
Edit; Högberg verkar ha CCM-grejar vad jag kan se?
Otroligt märkligt; Mann verkade köra med Bauer stöt, men CCM resten?
__________________
Senast redigerad av maag80 2022-05-12 kl. 13:53.
Citera
2022-05-12, 14:15
  #3251
Medlem
Mr.Mackzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pyssen87
Hahah instämmer. Kom ihåg förra finalen Rögle mot Växjö och några Rögle supporter smällde av raketer vid fel hotell dessutom, där inga spelar befann sig.

Var mot Frölunda Röglesupportrarna gjorde det.
Citera
2022-05-12, 16:38
  #3252
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.Mackz
Var mot Frölunda Röglesupportrarna gjorde det.


Jaha ja kanske det vart. Men stort misslyckande ifall
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in