Citat:
Ursprungligen postat av
94jackar
Helt vanligt är det inte. Oftast så kör målvakterna med det märke laget har som sponsor, men det finns undantag där målvakten förmodligen har prövat tex CCM men inte tyckt att det funkar och vill istället köra vidare på något han är van vid, och då dölja loggorna så gott det går. Furch, Högberg och Mann är några jag kommer på som kör så.
Fantastiskt bra och informativt svar!
Jag ska genast googla förmodade Bauer-älskande Högberg och Mann..... :-D
Edit; Högberg verkar ha CCM-grejar vad jag kan se?
Otroligt märkligt; Mann verkade köra med Bauer stöt, men CCM resten?