Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2022-05-11, 20:30
  #97
Medlem
Jag har aldrig träffat en västerås polis som inte gillar att slåss, blir spännande detta.
__________________
Senast redigerad av Kesolukt 2022-05-11 kl. 20:33.
Citera
2022-05-11, 20:36
  #98
Medlem
Carnills avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ABreivik
Hahaha din fagott,om inte han hade bränt böcker så hade vi inte haft 400 skadade poliser, det är ren provokation emot en utsatt minoritet

Hade vi inte haft Muslimer här så hade han inte ens kommit hit och bränt några böcker...
Citera
2022-05-11, 20:48
  #99
Medlem
CassandraCs avatar
gött, klart det ska brännas, får vi se om musslorna går berzerk och cuck snuten viker sig för de som har våldsmonopolet i sverige så jävla illa men rätt roligt att beskåda godhetsknarksförfallet
Citera
2022-05-11, 20:51
  #100
Medlem
Hoppas han har ett fullspäckat Sverige-tour schema fram till valet.
Citera
2022-05-11, 21:04
  #101
Medlem
Nu är jag lugn. Han är borta. Petad. Det är ordning i M.

https://sverigesradio.se/artikel/eft...r-sina-uppdrag
Citera
2022-05-11, 21:05
  #102
Medlem
Tänk om det blir hur lugnt som helst denna gång, alla står som tända ljus och lyssnar vad dansken har att säga medans han bränner jättemånga koraner Skulle inte tro de, om inte någon skjuter prick på uppviglaren så tar det nog inte länge innan dansken blir övermannad som förra gången och upphängd, innan polisen hinner göra något.
Citera
2022-05-11, 21:11
  #103
Medlem
Månsans avatar
Kan bli riktigt hejsan i Husby. Denna eländiga kloakförort är till bristningsgränsen fullpackad med araber och afrikaner. Hoppas verkligen att SVT gör sin plikt och direktsänder spektaklet. Vågar vi hoppas på att militären dyker upp och understödjer den sjukt mesiga polisen?
Citera
2022-05-11, 21:11
  #104
Medlem
Zaedrewss avatar
Jaha då gör väl Boråsare det bästa att inte ha bilen borta från vissa områden imorgon då.

Blir intressant att se vilken taktik polisen kör med. Lär ju bussas folk till Borås som vill kaosa. Med tanke på vad islamisterna är mest rädda för. Så för att undvika bråk borde socialtjänsten i Borås ge sig ut på stan med gula västar där det står SOC på ryggen. Polisen är de ju absolut inte rädda för men soctanter skrämmer dom.
Citera
2022-05-11, 21:16
  #105
Medlem
Porrstjarnas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Maviel
Paludan är en feg djävel, och inte den som står i skottlinjen. Han brukar göra sin grej och dra, sen är det poliser som får ta emot stenkastning och kravaller.

Klockren beskrivning!

Kan för mitt liv inte se varför jag som skattebetalare (och alla andra som betalar skatt i Sverige) skall stå för notan när en lönnfet dansk idiot skall hålla låda (om och när han ens vågar dyka upp) med bokbränning oavsett vad han nu bränner.

Mig veterligen finns icke det parti han företräder representerat i kommande val, eller ens registrerat som politiskt parti i Sverige.
Den fege fan kan ju gärna ta en tripp ner i Europa och bränna några ex av Toran vid grindarna till Auschwitz, skulle med stort intresse följa den bränningen....

Låt peddot göra sin grej i frihetens och demokratins namn, men se till att skydda eventuella näringsidkare, boende, förbipasserande och kringliggande infrastruktur, inget annat.
Är han så cool, häftig och ball kan han själv "diskutera" och visa lite ryggrad när han förklarar sin "ståndpunkt" för sina meningsmotståndare.

Tyvärr är polisledningen totalt inkompetenta och försöker totalt mörklägga sina misstag, mer rädd om sina jobb antagligen. Vi minns ju med glädje (nåja) förre rikspolischefen, en vandrande katastrof (med rätt partibok)...
Tror den mentala härdsmälta han statsfäste sitter kvar i väggarna och nu utvecklats till hel majbrasa hos nuvarande chefer.

De skulle naturligtvis gå ut med sin linje enligt ovan och sedan låta idioten sköta sitt eget personskydd.
Har aldrig sett polisen satsa sådana resurser för att skydda andra (svenska) politiska demonstrationer och/eller sammankomster. Inte heller brukar dessa få tillstånd så lättvindigt, men det är klart, kanske Danmark ingår i MENA numera?
Citera
2022-05-11, 21:19
  #106
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lossnus
Eller Västervik, som jag gjorde
Jag fattade det men var naturligtvis tvungen att retas lite. 😉
Citera
2022-05-11, 21:28
  #107
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Porrstjarna
Klockren beskrivning!

Kan för mitt liv inte se varför jag som skattebetalare (och alla andra som betalar skatt i Sverige) skall stå för notan när en lönnfet dansk idiot skall hålla låda (om och när han ens vågar dyka upp) med bokbränning oavsett vad han nu bränner.

Mig veterligen finns icke det parti han företräder representerat i kommande val, eller ens registrerat som politiskt parti i Sverige.
Den fege fan kan ju gärna ta en tripp ner i Europa och bränna några ex av Toran vid grindarna till Auschwitz, skulle med stort intresse följa den bränningen....

Låt peddot göra sin grej i frihetens och demokratins namn, men se till att skydda eventuella näringsidkare, boende, förbipasserande och kringliggande infrastruktur, inget annat.
Är han så cool, häftig och ball kan han själv "diskutera" och visa lite ryggrad när han förklarar sin "ståndpunkt" för sina meningsmotståndare.

Tyvärr är polisledningen totalt inkompetenta och försöker totalt mörklägga sina misstag, mer rädd om sina jobb antagligen. Vi minns ju med glädje (nåja) förre rikspolischefen, en vandrande katastrof (med rätt partibok)...
Tror den mentala härdsmälta han statsfäste sitter kvar i väggarna och nu utvecklats till hel majbrasa hos nuvarande chefer.

De skulle naturligtvis gå ut med sin linje enligt ovan och sedan låta idioten sköta sitt eget personskydd.
Har aldrig sett polisen satsa sådana resurser för att skydda andra (svenska) politiska demonstrationer och/eller sammankomster. Inte heller brukar dessa få tillstånd så lättvindigt, men det är klart, kanske Danmark ingår i MENA numera?

Han är svensk medborgare och hans parti finns registrerat hos valmyndigheten.

Va det något mer du inte visste?
Citera
2022-05-11, 21:29
  #108
Medlem
Utspillds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rad-i-Kalle
Jaså?
Vore han modig skulle han bege sig Afghanistan - kvinnorna där behöver all support de kan få.
Även Kaba vore modigt.

Paludan är inget annat än en attention whore.

Varför skulle han bege sig till Afghanistan? Han är nordbo och det är här i norden han ej anser att Islam hör hemma. Varför i helvete skulle han istället bege sig till Afghanistan för?
Är du född igår eller varför kommer du med något så totalt ologiskt?

Säga vad man vill om Paludan men ska man kritisera honom så försök iallafall komma med något lite vettigare än det där.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback