2022-05-11, 15:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ABreivik
Paludan bränner ner vårt Sverige genom uppvigling,provokationer i lagens namn..Hur länge till ska ha få hålla på?Jag förstår det här med att man har yttrandefrihet men hur långt får man egentligen gå? 400 poliser skadade,3 upploppsmakare skjutna,samhällsskador för miljoner och än har det inte tagit slut...Paludan kommer kosta Sverige miljardbelopp innan han är klar, våra skattepengar ska gå till det asets äckliga åsikt...död åt Paludan

Tror du missar att det inte är Paludan som bränner och kastar sten.

Nästa gång är det du som säger något som upprör en mobb muslimer.....
Citera
Medlem
imaloser107s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Manskahahusvagn
Om det hade varit judar han kränkte, tror du han hade fått hållas då?

Lol, ingen chans. Polisen hade dragit iväg honom i handfängsel.
Citera
Avstängd
Takpapps avatar
Citat:
Varför? Att reta upp folk är ingen rättighet. Nämn någon annan som får göra så.

Du själv!
Citera
2022-05-11, 15:32
Medlem
Citat:
K

Det är skillnad på att sakligt ifrågasätta något inom en religion och ren smutskastning/rasism/hat mot en hel folkgrupp, över 1,5 miljoner svenskar.

Svenskar? Har mest sett utländska medborgare som gripits.
Citera
2022-05-11, 15:32
Avstängd
Takpapps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Orosmoln
Han är halvsvensk och halvdansk men mer kulturellt är han dansk. Han är fortfarande dansk medborgare och skyddad av den danska staten som tar hand om sina medborgares rättigheter tillskillnad från den svenska staten. Därför anser jag att han inte är lika modig som vissa av hans följare tror att han är, eftersom han kan åka till Danmark där han är starkt skyddad av den starka danska polisen. Till skillnad om en med kanske dubbla medborgarskap men kulturellt svensk hade gjort samma sak och varit tvungen att bli skyddad av den svaga svenska polisen.

Jag tror inte han har så stor nytta av den danska polisen när han befinner sig i Sverige.
Citera
2022-05-11, 15:33
Moderator
Maviels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bizmarck
Eh, jo det är det. Det ingår i deras arbetsuppgifter. Passar inte det är det bara att byta jobb.

Jo fast du ska ju ha rätt förutsättningar att kunna göra sitt jobb och mitt detta packet är det vattenkanoner. Jag har sett det på nära håll och även utsatts för det.
Citera
2022-05-11, 15:34
Avstängd
Takpapps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Witko
Vem är värst, den som bränner en sagobok eller den som försöker döda bokbrännaren?

Eller den som försöker döda poliser?

Citat:
Ursprungligen postat av Linda.Hermosa
Sluta skyll på budbäraren. Det är inte danskjäveln som är problemet, han bara pekar ut det.

Exakt så!
Citera
2022-05-11, 15:38
Avstängd
Takpapps avatar
Citat:
Paludan bränner ner vårt Sverige genom uppvigling,provokationer i lagens namn..Hur länge till ska ha få hålla på?Jag förstår det här med att man har yttrandefrihet men hur långt får man egentligen gå? 400 poliser skadade,3 upploppsmakare skjutna,samhällsskador för miljoner och än har det inte tagit slut...Paludan kommer kosta Sverige miljardbelopp innan han är klar, våra skattepengar ska gå till det asets äckliga åsikt...död åt Paludan

Just det, vi kan ju annars gå den andra vägen. Låta våldsamma muslimer bestämma vad man får säga och göra i Sverige. Det sluttande planet lutar mer och mer och tillslut står du där och undrar vad som hände. Vart tog alla friheter vägen som vi hade innan kalifatet Swedistan skapades?
Citera
2022-05-11, 15:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Takpapp
Jag tror inte han har så stor nytta av den danska polisen när han befinner sig i Sverige.
Nej men han sover ju fortfarande gott.
Citera
2022-05-11, 15:50
Medlem
Citat:
LÄGG AV GENAST!!PALUDAN ÄR DEN SOM PROVOCERAT FRAM DETTA..HAN ÄR YTTERST ANSVARIG

Provoceras man av att någon bränner sin egen bok har man inte i vårt samhälle att göra.
Citera
2022-05-11, 15:57
Medlem
Citat:
Hahaha din fagott,om inte han hade bränt böcker så hade vi inte haft 400 skadade poliser, det är ren provokation emot en utsatt minoritet

om inte du hade skrivit det här så hade jag inte sparkat katten/hunden/barnet nu att dom har blivit sparkat är det ditt fel. förstår du det? för det du skrev kränkte mig och jag är en minoritet med vad jag tycker kränker mig och nu blev dom skadade och det är ditt fel.

kanske ska sluta försvara dom idioterna som förstör saker? eller vadå? om någon knivhugger dig på stan så är det ditt fel för att ditt ansikte kränkte dom?
Citera
2022-05-11, 16:00
Medlem
Citat:
Fel,det är inte vilken bok som helst. Det är en helig bok som innehåller guds budskap, det är inte Astrid Lindgrens böcker han bränner precis.ja hoppas en modig muslim är beredd på paludan snart

Helig bok? Hm, trodde Paludan köpte dem i bokhandeln?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in