2022-05-10, 21:08
Medlem
kubuns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bilingualbvern2.0
Låter som krabbkokerskan överdriver, även om DiLeva är socialt osmidig så låter hans version mer trovärdig.
Ja antagligen och så för att GL:s invandrargrupp kokat ihop rassesoppan med hopp om att få återvända till R pga deltagarbrist. Så jävla lömskt - kan tänka mig att Tommie sa som han gjorde enbart för å vara vänlig. Negrer kallar varandra negrer eller niggers med stor förtjusning och bara garvar åt PK-skiten ja t.o.m. tycker att just att förbjuda ordet neger är rasistiskt i sig. Att Tommie verkligen vill ha negerhår ser man ju på att han just har det iom sina rastaflätor. Vidare så visar han ju med all tydlighet att han inte är en sk rasist iom att han just bjöd in Angela till sin Högborg. Det skulle ju aldrig en tvättäkta negerhatande rasist göra.
2022-05-10, 21:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av david-taxi
Nej, det finns videomaterial och ett vittne, tydligen till Tommie's fördel enligt honom själv, så inte ord mot ord.
Säger han ja.
2022-05-10, 21:11
Avslutad
Citat:
Där har vi bekräftelse på att det var Shevin/Hayes som låg bakom att det kom till producenternas kännedom. Tråkigt att Tommie lyckades göra en annan deltagare så pass ledsen att han sjönk till Shevins nivå.

Varför tro på Angelas version, finns inget som styrker den enligt artikeln. Tommie säger däremot att han har det inspelat att det inte var på det viset. Angela är ingen jag litar på längre tyvärr. I mina ögon är det hon som tappat utifrån det jag sett på slutet.
2022-05-10, 21:11
Medlem
Zaedrewss avatar
Citat:
Shevin gillar ju drama så det skulle väl inte vara konstigt om hon försökt trigga upp Angela ännu mer? haha

Inte otänkbart. Speciellt om hon tänker att om Tommie blir diskad blir det två som kommer tillbaka från Gränslandet.
2022-05-10, 21:12
Medlem
Enmansdemos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flor-Ida
Jag tror också på Tommie. Om han hyste agg mot svarta hade han väl knappast valt att ta med Angela till maktens boning.

Sen tror jag även att Angela kan ha missförstått. Hon är ju inte den skarpaste kniven i lådan, som vi konstaterat flera gånger.
Han ville ju ha en svart slav (en slags kärlek) skrev jag ju först av alla i den här tråden, och nu har vi ju fått det svart på vitt.....nästan

Tommie 7 år och syltburken
https://imgur.com/a/gl5NRJQ
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Porkster
Säger han ja.
Vittnet har pratat med Aftonbladet själv, inte via Tommie.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sirsia0
Varför tro på Angelas version, finns inget som styrker den enligt artikeln. Tommie säger däremot att han har det inspelat att det inte var på det viset. Angela är ingen jag litar på längre tyvärr. I mina ögon är det hon som tappat utifrån det jag sett på slutet.
Hade inte läst hela artikeln när jag skrev det där
Medlem
Enmansdemos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CockWitch
Ja precis. Jag tror faktiskt det är exakt som han säger. Plus att ett vittne säger att han skulle ha reagerat om Tommie skulle ha sagt något rasistiskt.
Äh! två rasister som håller varandra om ryggen bara
2022-05-10, 21:15
Medlem
Angela har konsekvent genom hela sitt deltagande i Robinson visat att hon har svårigheter att förstå det sociala samspelet och tolkar in negativa betydelser i vardagliga situationer.

Situationen med Tommie manifesterar det ytterligare och angränsar närmast till förtal.

Mycket svagt agerat av TV4. Fullkomligt skitnödigt!
2022-05-10, 21:25
Medlem
Yep. Angela fultolkar allting och sprider lögner. Men ord står fortfarande mot ord tyvärr. Hursomhelst, otroligt synd för underhållningens skull.
2022-05-10, 21:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CockWitch
Jag tror på Tommie faktiskt. Angela är en falsk bitch och sökte konflikt överallt. Alla var trötta på henne. Att hon är falsk visade hon när hon gormade om pakter och att hon inte klarade av sånt. Men så fort Mattias erbjöd henne en del i en pakt så sa hon ja utan att tveka en sekund. Så hon har visat sig vara drama Queen och lättkränkt och falsk. Hör du det Angela!!! Du sitter säkert och läser det här!
Nej, hon är inte en falsk bitch. Hon är bara ointelligent. Jag hade skrivit samma sak oavsett hudfärg, men eftersom hon nu är negress, så kommer min åsikt att vara rasistisk.
2022-05-10, 21:26
Medlem
Kellywomans avatar
Citat:
Shevin gillar ju drama så det skulle väl inte vara konstigt om hon försökt trigga upp Angela ännu mer? haha
Ja eftersom Anders sa det hände för några dagar sedan så är det stor chans att det är Shevin som fått Angela att anmäla

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in