2022-05-10, 16:47
Bannlyst
Vad fan är oddsen att båda kunde skita med en sekunds varsel, särskilt i den märkliga, upprätta positionen.

Tampong låter i så fall troligare.. Man önskar det var bajs.
Citera
2022-05-10, 16:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HMBPTOLEMAJOW
Vad fan är oddsen att båda kunde skita med en sekunds varsel, särskilt i den märkliga, upprätta positionen.

Tampong låter i så fall troligare.. Man önskar det var bajs.
Jag vet ärligt talat inte vad som skulle vara värst men lovar att göra en ärlig bedömning om bara någon med lite bättre insyn och förståelse för den här kulturen kunde komma in i tråden och bringa lite klarhet. Jag erkänner omgående att mina kunskaper om den romska kulturen är så obefintliga att jag inte ens begriper vad vi ska ha den till. Än mindre bevara den.
Citera
2022-05-10, 19:11
Medlem
FLManInTheNewss avatar
Vad exakt bestar en zigenar-diet av?

Jag ar 100% overtygad det ar bajs som kastas. Det sker hela tiden i USA och finns gott om filmer pa natet.

https://www.youtube.com/watch?v=eKzqbWIFQq8
Citera
2022-05-10, 20:02
Medlem
highstakess avatar
Fy fan vilka Untermenschen, ut med packet.
Citera
2022-05-10, 20:06
Medlem
Goodinbeds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blondins
Oerhört märklig video som spelades in i Stockholm där vi ser två kvinnliga Romer/Zigenare som tjafsar för att sedan börja bajsa i sina egna händer och kasta på varandra.

Video på händelsen går att se i sin helhet på följande YouTube-länk
https://www.youtube.com/watch?v=gQ_AfibiMtM

FriaTider har skrivit en artikel om händelsen
https://www.friatider.se/video-romer...tt-i-stockholm

Även lagts upp på Twitter https://twitter.com/MrsAkesson/statu...95243014549504

Någon kommenterade följande:
"I Sverige, liksom stora delar av Europa, finns urgamla fördomar om romer som kriminella och oförmögna att anpassa sig till ett modernt samhälle."

Stämmer det att vi i Sverige har en felaktig syn på Romer och Zigenare? Är den baserad på gamla fördomar?
Vi har ju sett minst sagt märkliga videor samt dokumentärer om Romernas (minst sagt) speciella livstil och kultur.
Videon visar verkligen kontrasten mellan Svensk kultur och Romsk kultur - dels att öppet tjafsa bland folk för att sedan gå så långt så att man lägger en kabel i handen och sedan kastar på personen man har en dispyt med.

(Innan folk börjar gorma om att Sverige tagit in dessa speciella indivier - så är det EU som låtit dem resa fritt.)

Apor gör också det
Citera
2022-05-10, 21:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LadySweden
Det beror på fattigdom. Om vi strösslar massor av miljardersmiljoner över dem så slutar de att kasta bajs.

Citat:
Ursprungligen postat av Carlbom
Och vad gör de med handen efteråt?Det här kan vara det lägst stående jag sett rent kulturellt.
Tar din hand och tackar för pengarna du just swishat

Citat:
Ursprungligen postat av Mikibu
Kompetensregnet haglar över Sverige just nu."Det blir en vinst längre fram"
De har funnits i Sverige i flera hundra år - så nej.

Citat:
Ursprungligen postat av Livsmissbrukare
mina kunskaper om den romska kulturen är så obefintliga att jag inte ens begriper vad vi ska ha den till. Än mindre bevara den.
De tycker ju själva att vi diskriminerar dem. Kan det månntro bero på deras sätta att bete sig?
Citera
2022-05-10, 21:09
Medlem
Glömde skriva att jag sett apor bete sig precis så. Kasta bajs när de är missnöjda över något
Citera
2022-05-10, 21:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PeterForsman
Stageat
Nej. Se igen.
Citera
2022-05-10, 21:15
Medlem
maxatdunders avatar
Okej, det var väldigt roligt att se skogstrollet komma hasande i slutet.
Citera
2022-05-10, 21:22
Medlem
kevinhoflands avatar
Tack Socialdemokraterna!
Citera
2022-05-10, 21:25
Medlem
Studsbolls avatar
Det finns ju inget behov av att importera kaosfolk från avlägsna skräpkulturer när vi lika gärna kan bli berikade av ziggar från närområdet. Vilket smuts.
Citera
2022-05-10, 21:25
Medlem
volvo 240s avatar
Några andra som gillar att kasta bajs är ju chimpanser. Mer säger jag inte så har jag ingenting sagt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in