Citat:
Ursprungligen postat av
rhdf
Är du 100 på att det är en tavla? eller har du bestämt att det är det bara för att det har samma form?
Du har rätt, hon kan hålla i någon annan form av uppspänd duk på ram. Nej självklart kan jag inte ta gift på att det är en tavla. Men det ser väldigt mycket ut som en tavla.
Citat:
Ursprungligen postat av
MisterSeven
"File Uppsala TR Ä 1747-22 Aktbil 20, Yttrande från Esbjörn Bolin.pdf can not be located, please try again later."
Ovan är vad som möter mej vid klick på länk.
Så klart, de delar väll inte med sig heller. Inte ens om informationen finns att leta upp själv.
Citat:
Ursprungligen postat av
aroblin
Har EB fått nycklarna och börjat renovera huset?
Om inte, bor hon i en riksdagslägenhet nu?
Jag frågade här om dagen om hon fått lagfarten ännu. Men tyvärr fick jag inte svar på frågan, utan blev i vanlig härlig Ebbotanda bara idiotförklarad.
Jag har för mig att Ebba haft nycklar ända sedan Anticimex var där. Esbjörn fick aldrig tillbaka dom. Men här om dagen sa någon här att hon börjat småpula lite i huset. Någonstans i hjärnan florerar en bild med på en grön dörrr med ett kraftigt hänglås på. Och en skylt om kameraövervakning på sidan av bilden. Men jag minns inte riktigt.
Citat:
Ursprungligen postat av
MisterSeven
It ain't over till the fat lady sings, kan som du skriver stämma in på detta för Ebba Busch.
Att göra en tavla och sedan bränna en tavla, så kan det mycket väl vara.
Din punkt 1 och 3 är oerhört märkliga!
Om nu hennes påstådda värderingar lämnats till Esbjörn, varför bara 100' upp.
Sedan att han ska vara helt ensam i detta är ju en generalmiss av Ebba, varför inte låtit Ulf vara med, märkligt båda sakerna (men då kanske hela kuppen hade misslyckats).
Frågan är vem som är fetast och sjunger högst i denna soppa.
Ja det är mycket märkligt att Esbjörn bara höjer 100 000. Vem skulle gjort det. De flesta skulle ju början skyhögt om man fått ett bud på 3,8 för något som var värderat till 4,2 och som man dessutom visste att köparen var mycket motiverad att köpa. Jag hade börjar på minst 4,6. Det vill säga minst lika över som Ebba la sig under.
Jag tror att Ebba tänkte att det skulle vara en generalmiss att ha med någon. Man vill ju ha få ögon som ser en skumrask affär.