Citat:
Ursprungligen postat av
WTFSTHLM
Mitt rättspatos säger högröstat att någon (polis, advokat..?) borde syna detta anhang som omger esbjörn. Inte för att han är oskyldig till det som drabbat honom, alls inte, men det som pågått och pågår är jävligt läskigt

Tänk vad konstigt mitt rättspatos säger högröstats åt mig att polisen borde utreda Ebbas beteende. Tänk att våra moral kompasser kan peka åt så olika håll.
Citat:
Ursprungligen postat av
Pilotyega
Har Ebba eldat upp Esbjörns egendom?
Nä, jag får erkänna att jag överdrev en liten smula.
Men på valborg delade Ebba en bild på Instagram där hon enligt alla Ebbotar här stå på Esbjörns tomt, och enligt Ebbotar här så ser man att det är ordentligt avverkat på kullen.
Det brinner en brasa i bakgrunden av bilden, man får uppfattningen om att de bränner löv eller skräp.
Ebba håller en tavla i ena handen och någon del från en gammal bil i andra. En framskärm med en backspegel på. Bilden ger ett intryck att Ebba är på väg att slänga saker på brasan. Kanske inte framskärmen då, det behövs högre temperaturer för att den ska brinna.
Jag kommenterade att jag tyckte det var illvilligt och elakt av Ebba att dela en sådan bild, dock fattade ingen hur jag menade.