Citat:
Ursprungligen postat av
filadelfia77
Tillhör vilken grupp? Som har pengar?
Sanningar du har utan att känna mig!
Bra jobbat! 💪
Åh, fint av dig att säga att jag ska plocka av mig offerkoftan. 💕
Tänkte inte på det innan! 🙏
Känns det bra nu?
När har jag någonsin betett mig som ett offer från mitt första inlägg?
Jag ställde en fråga som jag var väldigt bekymrad över. Jag frågade om hjälp eftersom det var helg och har inte kunnat ringa kfm.
Men gulligt att du ville hjälpa till!
💕
Fått fina svar idag, tacksam för det. Hoppas det löser sig imorgon!
Trodde Flashback var lite annorlunda än Familjeliv (back in the days)🙈

, but not so. Än en gång, tack till er som svarat på ett ”sunt” sätt!!
Du tillhör gruppen som har pengar och kan betala sin skuld men väljer att inte göra det, det är ju fullständigt uppenbart eftersom att KFM kunde lösa skulden på fem röda efter att dom kollat ditt konto. Skulle jag behöva känna dig för att förstå det? Du har ju själv suttit här och sagt det?
Varenda inlägg du gör låter som någon som sitter med offerkoftan i högsta hugg, inklusive det här.
Du har en skuld.
Du har pengarna att betala skulden.
Du väljer att undvika att betala skulden.
KFM ser att du kan betala skulden.
KFM hjälper dig att göra det du vägrat göra själv.
Hade du haft en dialog med KFM från början och lagt upp en plan så hade du inte fått den här överaskningen, hade du gjort en rimlig plan med dom så hade dom inte ens påbörjat en utredning för att gräva i dina konton.
Vill du ha någon som tycker synd om dig för att KFM hjälper dig att göra rätt för dig så är det bättre att du vänder dig till mamma och pappa.
Att du sitter och gnäller på svaren du får även fast dom är korrekt och du till och med fått länk till lagtexten som gäller visar ju bara att du satt på dig en extra offerkofta.