Citat:
Hallå Hallå!!! Här är jag som bad om en länk till Notar värderingen som gjordes i augusti.
Citat:
Och du får kalla mig hur körd du vill. I Notars värdering finns ett värderings datum angivet. Ett datum i Oktober. Oktober är två månader efter augusti. Menar du att mäklaren inte viste skillnad på augusti och oktober? Eller menar du att han begick rena felaktigheter och framåt datera det är två månader. Tycker inte du själv det är rimligt att han skulle skrivit att värderingen vad gjorde i augusti och inte i oktober om så var fallet. Om jag är blind av mitt hat till Ebba, Är du minst lika blind av dyrkan för henneSå du kan förklara i en jävla evighet, men så länge inte ser en värdering med rätt datum. Kommer jag knappast att gå på era ord att den är gjord i augusti.
Citat:
Men herre duttande då, har du suttit och letat upp det. Men då kan vi ju bara konstatera att min förklaring håller. Så Skärp dig och släpp det, var inte så anal!
Det vore bättre om du använder din tid åt att räta ut några frågetecken kring ebbas agerande, exempelvis.
Vad finns mer för bevis mot Majkgård än att hon en gång ärvt ett brödrapar?
Vilka bevis finns för att värderingen gjorde gjord i augusti?
Hur kan man få klarhet i vilka värderingar Esbjörn fick tillgång till?
Citat:
Nej jag har du aldrig hört Esbjörn säga att han inte ville ha mäklare. Det är troligtvis en trådsanning. Precis som Notats värdering i augusti. Men fördelen är att ebbotarna nu har satt ribban för vilka bevis som behövs för att kalla något fakta, Behöver ju vi framöver bara säga att det är så. Tror du inte på oss, kallar vi dem korkade. Självklart vill Ebba inte ha mäklare. Esbjörn var en helt klart ambivalent säljare. Det finns ju de som hävdar att han trodde han skulle få ett uthyres avtal. Det finns mycket som pekar på det. Hans ilska över trädfällningen. Att han enligt Ulf inte förstod att han sålt. Att vittnen beskriver honom som förtvivlad över situationen.
Mycket tyder också på att Ebba använde oheliga metoder. Exempelvis att hon skrev restaurera istället för renoverar i sitt handskrivna brev till Esbjörn. Men även prissättningen som jag nämnt så många gånger. Men jag minns att jag har 13 punkter han talar för att Ebba handlagen oärligt . Jag får göra som braattha och leta i gamla inlägg.