Citat:
Ursprungligen postat av
m.g.t.o.w
Dessa tankar han förde fram är så extrema att jag har svårt att veta om han är seriös eller ett troll men det betyder inte att det ska vara fritt fram att döda.
Nu har jag inte precis försökt föra fram några "tankar", verkligheten är vad den är, så jag förösker mest räta ut de märkligaste exemplen på okunnighet eller missförstånd.
såhär ungefär
Citat:
Det "slö" och hans likar vill ha är ett Stalinistiskt liknande samhälle.
Jag har svårt att se att jag önskar fri abort enligt stalinistisk modell, dvs närsomhelst i gravditeten sålänge en "läakre" karvade ut barnet.
Citat:
Till en början bara för kvinnor men sedan även för andra de stör sig på.
tvärtom faktiskt, tex tycker jag inte man har rätt att mörda kvinliga, värdelösa, samhällsbelastande femenistidioter, de kan ju i bästa fall blir gravida och nekas en abort, då har de åtmistonde skapat något med oändlig potential, trotts att deras var minst sagt förbrukat och en belastning för alla, ink de själva.
och det tycker jag även om iden att mörda alla andra varianter av homo sapiens sapiens.
Citat:
Släpper vi fram dessa fanatiska abortmotståndare/religiösa/republikanska tokstollar får vi snart inte jobba på söndagar, inte knulla innan äktenskapet, inte rösta som vi vill, vi kommer att bli censurerade, vissa politiska åsikter kommer att förbjudas osv osv osv.
Jag personligen har inget problem med att man väljer att ta ansvar för sina handlingar, det jag vänder mig emot är att man ska få mörda andra människor ska vara "att ta ansvar för sina handlingar".