När flashback blir tråkigt och diverse personer med personliga skäl att kritisera dumpen och jag blir helt matt av dåliga argument men framförallt fel fokus tänker jag tillbaka på männen de fångat. En återblick
MarkBigbone
https://dumpen.se/2022/02/25/markbigbone-ville-ha-bada-napp-igen/
En särdeles äcklig gubbe som gör allt för att få knulla. Han kan tillochmed tänka sig att begå våldtäkt på barn för att stilla ditt sjuka begär. Pedofilmamman ger flera öppningar för han att inte gå vidare. Men han ber o erbjuder sig att knulla både dotter o mamma.
En normal man hade polisanmält och en mindre normal hade bara dragit sig ur diskussionen. En sjuk person hade velat gå vidare med våldtäkt av barn
Till loggen följer ett par Dickpicks och han verkar begagna sig av en kukring men ser lika slam ur som en ölring av plast runt den medelmåttiga lemmen.
Texten visar på antingen fylla, grov dyslexi men vad jag tror, högerhanden sköter runken o han skriver med vänstern o autocorrect skapar rena kobstighterna.
Tyvärr är denna ofantligt obehagliga gädda oidentifierad för mig. Någon av er som har något att gå på eller rent av en rebus?
Denna jävel förtjänar ingen lugn o ro