Citat:
Ursprungligen postat av
Aloe-Blacc
Jag avskyr pedofiler, det är vidriga jävla as.
Det är ingen som säger att dom ska skyddas, men i detta fallet görs det på bekostnad av framförallt dottern och mamman. Jag kan inte ens föreställa mig om hur mamman mår i den här situation och speciellt inte när asen på Dumpen värnade så lite om barnets och mammans integritet att dom hängde ut mannen på detta vis och med så detaljerade chattloggar om vad han har fört upp i sin dotters underliv och så vidare, det är så djävulskt motbjudande och oseriöst.
Ingen har bett om anonymitet till mannen i fråga, utan anonymiteten bör gälla för hans offer. Det kunde ha stått en nära anhörig eller minderårig, brottet hade varit detsamma. Men att Dumpen i detalj publicerar vidriga chatten med så fruktansvärt innehåll som i detalj beskriver om vad han gör mot sin dotter är oförlåtligt.
Jag hade uppriktigt talat svårt att läsa den, fick en sån jävla klump i magen. Och det gjorde än mer ont när jag hittade mannen på sociala medier och såg den lilla dottern på hans sociala medier. Så jävla makabert.
Det är ju det som problemet, dumpen har ju uppstått som en följd av att rättssystemet inte ger barnen upprättelse och rättvisa. Vill inte samhället ha kvar dumpen så får samhället helt enkelt se till så att asen sitter inne. Länge.
Dumpen hade ju inte ens funnits om pedofilerna faktiskt satt inne, de som döms. Istället har vi ett system som i praktiken innebär att pedofilerna kan åka in och ut flera gånger om och återfalla i brott gång på gång. Grundproblemet är ju att man inte straffar dem hårt nog, vissa av dem får ju löjligt låga straff.
Att hänga ut dem är ju dumpens sätt att straffa dem där lagen sviker. Sedan kan man ifrågasätta varför de lägger upp detaljer och chattloggar i just detta fall, men det stora problemet är att dumpen ens ska behöva finnas.