Citat:
Ursprungligen postat av
david-taxi
Kanske därför det är bättre att inte ha så mycket "åsikter" om varje deltagare. Det är så korkat eftersom vi bara ser dom på TV.
Sen kan jag inte fatta hur du kan ha "svårt" för Henrik som verkar vara den snällaste i programmet eftersom han inte hamnat i konflikt med någon. Det är väl därför han sällan ens är med på synk. TV4 vill ha konflikter. Henrik har inte haft något ont att säga om nån i någon synk. Alltid så diplomatisk.
Oj jag visste inte att wannabeblatten Désirée var omtyckt... Vid "vill du ha stöttning" till Zombie-Hanna, en ängel dog pga deras idioti.
Men nu till det roliga

Elin = Känns ok, lite svag i gruppen då Mattias skulle mobbas.
Angela = Lite låg IQ, " hon pratar och säger som det är" när andra gör det så klagar dom eller snackar "cjhit asså"
Filip= Ingen åsikt, precis som han tänker jag.
Shevin = En protestlista måste startas, hon får inte jobba med barn/ungdomar. Försökte verkligen gaslight'a Joel med Jessica o Gluggen. Elak, Låg IQ. Respekt-Blatte och allt som kommer med det
Henrik = Brudarna kommer stå på rad när han kommer hem.
Jessica = Svag och elak. Försökte verkligen gaslight' Joel med Turk-Shevin o Gluggen.
Joel = Optimistisk, rolig och verkar villig att lära sig
Linn = Verkar lättsam och tar Robinson som en semester
Mattias = Verkar smart, intressant och rolig
Tommie = Intressant, rolig och verkar ta Robinson som semester
Peter Gluggen = Svag psykiskt och elak. Försökte verkligen gaslight' Joel med Turk-Shevin o Jessica
Zombie-Hanna = Dum i huvudet, elak, nazistfemenist som tror hon har rätten på sin sida i alla situationer.
Hayes = Låg IQ, problem att förstå vad andra säger och blir hotfull när han inte längre förstår. En mening i taget.
Men tack ändå, utan er inget Robinson eller diskussioner och åsikter här