2022-05-06, 00:18
Medlem
RiktigTIs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Neolitikum
Jag med säkert många hade ställt upp och stoppat det gäng som stalkar er, av ren välvilja.
Men var samtidigt medgörliga till att ge oss material som vi kan arbeta med till att börja med.

Vill ni få stopp på problemet, få oss att hjälpa er genom att på bästa sätt skapa de bevis som vi övertygas av.
Jag menar inte bevis som i ett rättsfall, utan bara något som får oss tillräckligt övertygade då jag och säkert fler frivilligt hjälper folk som är utsatta för ett sådant problem som ni beskriver er att ha.

Kolla in denna video: https://www.youtube.com/watch?v=CcaFh1Q7eyg - där ser du hur en person blir trakasserad & han konfronterar de i bilarna. Det finns fyra delar. Det här är en de bättre faktiska videobevis på att det är på riktigt.
Citera
2022-05-06, 00:22
Medlem
Neolitikums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RiktigTI
Kolla in denna video: https://www.youtube.com/watch?v=CcaFh1Q7eyg - där ser du hur en person blir trakasserad & han konfronterar de i bilarna. Det finns fyra delar. Det här är en de bättre faktiska videobevis på att det är på riktigt.
Jag kollar inte, jag vill få från dig ett personligt exempel.

Jag vill även förstå varför just du uppnått en belastning för samhället som alla de resurser som du säger lagts just på dig.

Varför inte på mig som är tusen gånger värre än du ens kan föreställa dig, men som är helt obevakad?
Citera
2022-05-06, 00:37
Medlem
RiktigTIs avatar
Citat:
Jag kollar inte, jag vill få från dig ett personligt exempel.

Jag vill även förstå varför just du uppnått en belastning för samhället som alla de resurser som du säger lagts just på dig.

Varför inte på mig som är tusen gånger värre än du ens kan föreställa dig, men som är helt obevakad?

Jag tror inte att dessa bryr sig om samhället som du tror. De som ansvarar är inte polisen eller socialtjänsten men dessa kan delta.

Exempelvis om NSA hade som mål att övervaka all droghandel i hela USA via mobil/dator & skicka bevis om droganvändning hade väldigt få köpt eller använt droger. NSA har denna tekniska möjlighet.

Med samma princip tror jag att denna grupp opererar: det finns få profiler som kan utsättas för väldigt olagliga operationer i den civiliserade västvärlden. Det jag tror är att de har ett irrationellt syfte bakom mitt fall där de kanske påbörjade det men kan inte avsluta det även om jag är fullt medveten om det de gör mot mig.

Det är inte "stora resurser". Att få en polisbil att köra förbi en gång är ingen resursåtgång exempelvis. Det här handlar inte i grunden om brott & straff som vissa här påstår, men om psykologiska operationer med syfte att påverka ens liv via "mjuka medel". Experimentobjekt & objekt för mind control-projekt kan vara de de finner lämplig för syftet. Syftet är alltså INTE att förhindra brott dock det de gör är brott även om de kanske har något dokument som ger dem frihet att utverka operationer på svensk mark.

I mitt fall tror jag att de som sponsrar det är en kult/sekt/sällskap som har irrationella tron mig vilket min familj & mina vänner verkar köpa.
Citera
2022-05-06, 00:47
Medlem
Neolitikums avatar
Det är upp till var och en. Hade jag varit gang stalkad så hade jag fångat in dem efterhand och hällt kokande olja över deras huvuden tills jag fått de svar jag krävde.

Hellre det än leva resten av livet troende att allt pågår utan att jag kunde påverka saken alls, utan att ens försöka.
Jag hade hellre dött på kuppen än att resten av livet skriva på Flashback hur synd det är om mig, men att jag inte ens försöker göra något åt det mer än att skriva i just denna tråden tills jag dör av ålder med mina spöken surrande i min skalle som ingen annan får se av oklar anledning....
Citera
2022-05-06, 00:50
Medlem
Citat:
Givetvis så visste alla i öststaterna samt vi i väst att det fanns. Jag förnekar det inte heller att det finns i dag i väst. Det finns i Kina samt bland vissa invandrargrupper i Sverige.

Jag anser att ingen borde leva med en sådan vardag, därmed står jag till förfogande till alla er som lever under sådana omständigheter.
Tänk er https://dumpen.se
fast mot gang stalkers.

Hahaha,
Ja nejmen tror du själv pa det..? Jag är inte ens sur pa någon. Vore väl som att försöka fánga en kontorsmobbare pa film typ, dvs helt meningslöst. Men det är bra att det luftas och diskuteras iaf. Mycket av underrättelseverksamheten kommer att upplösas sâsmâningom ändå
Senast redigerad av Beach2021-TOPPform 2022-05-06 kl. 00:53.
Citera
2022-05-06, 00:58
Medlem
Neolitikums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Beach2021-TOPPform
Hahaha,
Ja nejmen tror du själv pa det..? Jag är inte ens sur pa någon. Vore väl som att försöka fánga en kontorsmobbare pa film typ, dvs helt meningslöst. Men det är bra att det luftas och diskuteras iaf. Mycket av underrättelseverksamheten kommer att upplösas sâsmâningom.
Jag har haft folk efter mig sig som samtidigt påstått att jag varit psykiskt sjuk, typiskt gaslighting.

Men jag slog tillbaka än värre och fick stopp på dem, men tyvärr samtidigt fängelse för misshandel med mera.

Sensmoralen är att jag i dag är lycklig, medan de andra hela tiden tittar bakom axeln efter mig, som de nu resten av sina liv tror (eller vet om) alltid förföljer dem tills dagen de dör.

Edit: därför bryr jag mig i tråden och testar er.
Jävlas inte med oss och få oss att slösa energi på skit., då jag med flera gärna nitar allt skit som vi drabbats av tidigare igen och nu ni blivit drabbade av.
Senast redigerad av Neolitikum 2022-05-06 kl. 01:04.
Citera
2022-05-06, 01:05
Medlem
Citat:
Jag har haft folk efter mig sig som samtidigt påstått att jag varit psykiskt sjuk, typiskt gaslighting.

Men jag slog tillbaka än värre och fick stopp på dem, men tyvärr samtidigt fängelse för misshandel med mera.

Sensmoralen är att jag i dag är lycklig, medan de andra hela tiden tittar bakom axeln efter mig, som de nu resten av sina liv tror (eller vet om) alltid förföljer dem tills dagen de dör.

Okej... ja jag vet inte om man vill ha folk tittandes bakom axeln efter en.ärligt talat. Men grattis då. Jag tror inte på våld personligen (om inte I direkt självförsvar) men skulle kunna tänka mig jaga villebråd för att klara brödfödan. That's about it. Bra att det "löst" sig dock då ju
Senast redigerad av Beach2021-TOPPform 2022-05-06 kl. 01:08.
Citera
2022-05-06, 01:11
Medlem
Neolitikums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Beach2021-TOPPform
Okej... ja jag vet inte om man vill ha folk tittandes bakom axeln efter en.ärligt talat. Men grattis då. Jag tror inte på våld personligen, men skulle kunna tänka mig jaga villebråd för att klara brödfödan. That's about it. Bra att det "löst" sig dock då ju
Knappast, fanns det ett riktigt äkta problem så hade du tagit mot all hjälp som erbjöds av mig och säkert fler.
Nu leker du pacifist så att att jag eller tex patrik Sjöberg inom sitt fält med pedofiler inte ska engagera oss i ditt "fall" som inte var kul längre när jag gjorde det till ett skarpt läge.

Ta en valium om somna om,,,,
Citera
2022-05-06, 06:20
Medlem
Citat:
Knappast, fanns det ett riktigt äkta problem så hade du tagit mot all hjälp som erbjöds av mig och säkert fler.
Nu leker du pacifist så att att jag eller tex patrik Sjöberg inom sitt fält med pedofiler inte ska engagera oss i ditt "fall" som inte var kul längre när jag gjorde det till ett skarpt läge.

Ta en valium om somna om,,,,

Jaså..?
Och vad får dig att tro att man kan lösa något med våld? Jag ÄR pacifist dessutom, lol. Har aldrig ens varit I slagsmål tror jag.
Brukar folk ofta ta emot "hjälp" från dig annars..?
Men du har rätt i att det inte går att klassa som "problem" dock, mer ett "fenomen".. En aspekt av ett komplext samhälle, och det är ju det vi diskuterar (Utan att vara psykotiska, ja åtm inte jag).tycker inte ens det är negativt nödvändigtvis men rätt intressant. Ett raster, förmodligen handlar det om kvalitetskontroll helt enkelt och visst sånt behövs iochförsig.
Jaja nu blir det inget mer I den här diskussionen från mig.
Ha en trevlig dag
Senast redigerad av Beach2021-TOPPform 2022-05-06 kl. 07:20.
Citera
2022-05-06, 09:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Trintignant
Problemet är nog att de olika små medverkande kanske inte alltid vet vidden av det hela. De tror kanske att de är de enda som gör något. Inte att de är delar i en helhet som ställer till ofog mer eller mindre. Men var länge sedan nu. Men tror iaf att det ofta är så. De autonoma som varit med vet inte att en massa andra dragits in, etc etc. En gissning i alla fall.

Huvudmannen kan ev vakna upp.

Men de har olika syften med alla verkar det som. För mig liknar det mest ett sätt att få en att dejta och de vill även att jag skall connecta mer med folk. Vilket jag också gjort ibland. Trevligt resultat dessutom även om jag mest tar det lugnt.

För min egen del mår jag ju bra ändå, men ändå rätt länge sedan de höll på. De flesta måste blivit hårdare drabbade än mig gissar jag. Snarare har jag blivit härdad, vilket ju är positivt. De skickar även en del bra typer på en.

När jag pratade om losers menar jag snarare bottenskrapet som kör street theatre och liknande - sådana som irriterar. Men de skickar som sagt på en alla möjliga; även bra personer.

Så är det absolut! "Den ena handen ser inte vad den andra gör"
Annars hade många stackars privilegierade tagit självmord.på.studs. förutom sadisterna /narcisisterna.

Vad.menar.du med att huvudmannen vaknar upp?
Jag tänker att huvudmännen var dem som startade lr va?

Du får nog utveckla det om dejtande. Förstår inte alls. I mitt syfte så är det klassiska mål. Skada sig själv genom egen handling.

Ett tips: läs ditt.inlägg högt
Citera
2022-05-06, 09:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Trintignant
Du har rätt.

För egen del har isoleringen bidragit till mycket gott; men jag körde ju mkt på det innan också innan de växlade upp tempot; men blivit ännu bättre att perioder bara gå in sig själv och det man håller på med i princip.

Du nämnde att du inte kunde visa upp bevis på GS:en på grund av kriminella; så jag tolkade det som om det var kriminella med på något hörn i bevisen.

GS?

Ok... Sånt är dock gammalt och jag har inget intresse för det. Däremot "whie collar" kriminella har jag inget som helst problem med att ange. Ska du spela fin och oskyldig så har du inte signat på reglerna för den världen . Så där lägger jag min fokus.
Citera
2022-05-06, 10:49
Medlem
Citat:
Hade jag varit gang stalkad så hade jag fångat in dem efterhand och hällt kokande olja över deras huvuden tills jag fått de svar jag krävde.

Citat:

Du missade lägesbaserade appen de har i sina mobiler. Den viisar medlemmarna i nätverket i närheten samt närliggande målpersoners profiler. Profil som innehåller all information från dennes hackade dator och mobil. Samt att den visat din GPS position.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in