2022-05-05, 23:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Neolitikum
Om jag hade haft en organiserad grupp som stalkade mig, så hade jag efter 15+ år haft tillräckliga bevis för att övertyga Flashback.

Hur svårt kan det vara?
Fånga ett antal och förhör dem med videoinspelning.
Sedan så finns inte längre några tvivel.

Om detta inte görs, eller har gjorts så kan tråden anses vara rent trams, då några bevis varken skapas eller vill skapas efterkoms det bara är psykos som inte kan fångas på film.

Som sagt, jag påstår inte att det är lögn, men bristen på en ambition att skapa bevis tyder på motsatsen.

Eh, stasi? Behöver någon bevisa för dig att stasi existerade också eller är du helt dum i huvudet?
Kan ta mig själv som exempel. Jag är en person. Sympatisk, kreativ... (om man får skryta) har aldrig haft ens i tanken att bedra folk eller strula. Du menar att jag ska ge mig ut och bli någon slags private investigator på heltid?
Man kan säga som så här, underrättelsesfären genomsyrar stora delar av vårt samhälle. De är i våra snabbköp, och de är på hälsovårdscentralen. De finns där människor finns. Sen hur interaktionen rullar på, det beror på. Om man blir "sold out" av vänner och bekanta samt familj (som jag blev) ja då slaktar medelmåttorna en internationellt (eller något liknande). Så mycket är factually evident.. Inte mycket mer att säga, bara att se till evidensen. Om du är för lat för att klara av det ja då är det ditt problem.
Senast redigerad av Beach2021-TOPPform 2022-05-05 kl. 23:11.
Citera
2022-05-05, 23:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tobbex73
Det är just det, du verkar inte kunns ta hand om dig, samt att du inte är i trådens intresse.

Subjektivt och irrelevant? Jag beskrev ett skeende som ägde rum för fem år sedan under en semi-psykotisk drogbinge.
Hur är frågan om huruvida man tar hand om sig eller ej relevant till frågeställningar ang "GS"?
Citera
2022-05-05, 23:15
Medlem
Neolitikums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Beach2021-TOPPform
Eh, stasi? Behöver någon bevisa för dig att stasi existerade också eller är du helt dum i huvudet?
Kan ta mig själv som exempel. Jag är en person. Sympatisk, kreativ... (om man får skryta) har aldrig haft ens i tanken att bedra folk eller strula. Du menar att jag ska ge mig ut och bli någon slags private investigator på heltid?
Man kan säga som så här, underrättelsesfären genomsyrar stora delar av vårt samhälle. De är i våra snabbköp, och de är på hälsovårdscentralen. De finns där människor finns. Sen hur interaktionen rullar på, det beror på. Om man blir "sold out" av vänner och bekanata samt familj (som jag blev) ja då slaktar medelmåttorna en internationellt (eller något liknande). Så mycket är factually evident. Inte mycket mer att säga, bara att se till evidensen. Om du är för lat för att klara av det, ja då är det ditt problem.
Stasi är bevisat och var ett dåligt exempel av dig för att påstå att du slipper ge konkreta bevis pga av den liknelsen.
Som sagt, jag är inte mot er, jag är för er om ni kan bevisa på ett bra sätt att ni har rätt.
Tyvärr så försöker ni undvika att försöka ge oss några bevis överhuvud taget.

Det gynnar inte er sak och ni bör lyda mitt råd att fånga in och filma dem.
Jag lovar att slå dem på käften åt er när en film presenterats.
Citera
2022-05-05, 23:21
Medlem
Citat:
Stasi är bevisat och var ett dåligt exempel av dig för att påstå att du slipper ge konkreta bevis pga av den liknelsen.
Som sagt, jag är inte mot er, jag är för er om ni kan bevisa på ett bra sätt att ni har rätt.
Tyvärr så försöker ni undvika att försöka ge oss några bevis överhuvud taget.

Det gynnar inte er sak och ni bör lyda mitt råd att fånga in och filma dem.
Jag lovar att slå dem på käften åt er när en film presenterats.

"Min sak"... lol. Jag har inte en sak ens.
Jag har ju självmant motvilligt valt att lite smått investigata hela den här biten eftersom den är rätt sjuk, lets be honest.
Mitt liv är min sak antar jag, och när det clashar för att någon beter sig som en idiot, ja då får det ripple-effects. Jag är inte intresserad av några speciella grejjer, jag är bara väldigt bra på vad jag gör. Det räcker bra för mig... Om det inte räcker för någon annan... ja, då blir jag direkt misstänksam, och börjar investigata
Vi får väl se om tjugo år, LOL Och som jag beskrev innan, vi är alla idioter ibland, det här handlar mer om institualiserat förtryck i den mån det förekommer. Jag upplever mig inte speciellt förtryckt personligen, men jag vet att det finns krafter och nätverk bakom som i grund och botten bara baseras på makt och som är ytterst mediokra i slutändan också. So, worth investigating
Och
de är också människor

Man kan bara bli ritualslaktad en gång hursomhelst. Så ja, det är väl bara smooth sailing resten antar jag
Senast redigerad av Beach2021-TOPPform 2022-05-05 kl. 23:49.
Citera
2022-05-05, 23:33
Medlem
Neolitikums avatar
Jag med säkert många hade ställt upp och stoppat det gäng som stalkar er, av ren välvilja.
Men var samtidigt medgörliga till att ge oss material som vi kan arbeta med till att börja med.

Vill ni få stopp på problemet, få oss att hjälpa er genom att på bästa sätt skapa de bevis som vi övertygas av.
Jag menar inte bevis som i ett rättsfall, utan bara något som får oss tillräckligt övertygade då jag och säkert fler frivilligt hjälper folk som är utsatta för ett sådant problem som ni beskriver er att ha.
Citera
2022-05-05, 23:43
Medlem
Citat:
Jag med säkert många hade ställt upp och stoppat det gäng som stalkar er, av ren välvilja.
Men var samtidigt medgörliga till att ge oss material som vi kan arbeta med till att börja med.

Vill ni få stopp på problemet, få oss att hjälpa er genom att på bästa sätt skapa de bevis som vi övertygas av.
Jag menar inte bevis som i ett rättsfall, utan bara något som får oss tillräckligt övertygade då jag och säkert fler frivilligt hjälper folk som är utsatta för ett sådant problem som ni beskriver er att ha.

Nejmen nu får du lugna dig lite. Din hjälp vadi den nu skulle bestå utav är vare sig efterfrågad eller nödbedd. Här diskuterar vi faktiska omständigheter, i verkligheten.
Din så kallade hjälp kan du ju med fördel directa till kanske någon närstående du har kvar eller "kompis" i din närhet möjligtvis
Senast redigerad av Beach2021-TOPPform 2022-05-05 kl. 23:46.
Citera
2022-05-05, 23:51
Medlem
Neolitikums avatar
Citat:
Nejmen nu får du lugna dig lite. Din hjälp vadi den nu skulle bestå utav är vare sig efterfrågad eller nödbedd. Här diskuterar vi faktiska omständigheter, i verkligheten.
Din så kallade hjälp kan du ju med fördel directa till kanske någon närstående du har kvar eller "kompis" i din närhet möjligtvis
Vad är din poäng då att ens skriva om ämnet?
Du vill inte ens få hjälp mot ditt "problem".

Bara få dina vanföreställningar bekräftade av likasinnade med psykoser.
Citera
2022-05-06, 00:01
Medlem
Citat:
Vad är din poäng då att ens skriva om ämnet?
Du vill inte ens få hjälp mot ditt "problem".

Bara få dina vanföreställningar bekräftade av likasinnade med psykoser.

Nej jag bara diskuterar rent allmänt, tror du kan finna mer specifikt tidigare i tråden också... Från bla mig, Ha det så roligt.
Var stasi en psykos också, skulle du säga..? Eller hur skulle du beskriva dem mer precist?
Citera
2022-05-06, 00:03
Medlem
Neolitikums avatar
Citat:
Nej jag bara diskuterar rent allmänt, tror du kan finna mer specifikt tidigare i tråden också... Från bla mig, Ha det så roligt.
Var stasi en psykos också, skulle du säga..? Eller hur skulle du beskriva dem mer precist?
Vem säger 2022 att Stasi är en psykos?
Länka gärna, eller ta tillbaka påståendet.
Citera
2022-05-06, 00:07
Medlem
Citat:
Vem säger 2022 att Stasi är en psykos?
Länka gärna, eller ta tillbaka påståendet.

Nejmen du beskriver företeelsen "gangstalking" som psykos, fast du mycket väl påstår dig vara medveten om vad stasi var (och rimligtvis även då en del av vad de sysslade med och deras metoder) Är inte det helt fantastiskt motsägelsefullt?
Citera
2022-05-06, 00:08
Medlem
RiktigTIs avatar
Citat:

Jag tror felet är i att vad än de påstår så blir alla rekryterade eller avskräckta till att avslöja det hela - även de som vill hjälpa. Jag tror att de speciellt manipulerar välvilliga människor mest & lättast eftersom det här kan endast utföras av en auktoritet vilket de mest välvilliga tror på.

Om min egna moder är hjärntvättad & köpt så kan vem som helst att övertygas tror jag. Efter all klagomål i flera år håller de deras identitet hemlig. Jag tror att de blir tillsagda att operationen kan endast pågå om jag INTE vet vilka det är - det är säkert ett stenhårt grundkrav. Sedan kan få veta deras faktiska identitet; dessa få övertygar i sin tur andra i ens sociala krets. På så sätt minskas risken för en läcka.

I värsta fall rekryterar de en familjemedlem som så aktivt manipulerar andra utan att avslöja identiteten men på basis av tillit.

Jag vet med 100% säkerhet att jag har djupt avsky mot dem som ansvarar för det här eftersom de leker med ens liv. De är inte bättre än mördare som olagligt dödar folk; inte soldater i krig som får döda även om det är via psykologisk krig där de dödar genom självmord. Tyvärr är det som de flesta skriver här inne: de flesta i samhället har ingen ryggrad; inte ens i PK-Sverige.

Mina vänner har varit de vänligaste men de deltar. Det tyder på att det har med att påverka mig; inte vilken kvalité av vänner eller familj en har. Som sagt är jag ett mind control-projekt för min omgivning i slutändan där deras agenda står över min rätt till mitt liv.

De vill ju att vi medvetet vet vad de gör så vi kan ställa oss mot det eller förhålla oss till det. De vill påverka oss. Annars hade de säkert hållit sig gömda resten av mitt liv. Poängen är att jag vet vad de gör så deras metoder har effekt på mig. Deras högsta mål är just att hålla det hemligt.
Citera
2022-05-06, 00:14
Medlem
Neolitikums avatar
Citat:
Nejmen du beskriver företeelsen "gangstalking" som psykos, fast du mycket väl påstår dig vara medveten om vad stasi var (och rimligtvis även då en del av vad de sysslade med och deras metoder) Är inte det fantastiskt motsägelsefullt?
Givetvis så visste alla i öststaterna samt vi i väst att det fanns. Jag förnekar det inte heller att det finns i dag i väst. Det finns i Kina samt bland vissa invandrargrupper i Sverige.

Jag anser att ingen borde leva med en sådan vardag, därmed står jag till förfogande till alla er som lever under sådana omständigheter.
Tänk er https://dumpen.se
fast mot gang stalkers.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in