Citat:
Ursprungligen postat av
Neolitikum
Stasi är bevisat och var ett dåligt exempel av dig för att påstå att du slipper ge konkreta bevis pga av den liknelsen.
Som sagt, jag är inte mot er, jag är för er om ni kan bevisa på ett bra sätt att ni har rätt.
Tyvärr så försöker ni undvika att försöka ge oss några bevis överhuvud taget.
Det gynnar inte er sak och ni bör lyda mitt råd att fånga in och filma dem.
Jag lovar att slå dem på käften åt er när en film presenterats.
"Min sak"... lol. Jag har inte en sak ens.
Jag har ju självmant motvilligt valt att lite smått investigata hela den här biten eftersom den är rätt sjuk, lets be honest.
Mitt liv är min sak antar jag, och när det clashar för att någon beter sig som en idiot, ja då får det ripple-effects. Jag är inte intresserad av några speciella grejjer, jag är bara väldigt bra på vad jag gör. Det räcker bra för mig... Om det inte räcker för någon annan... ja, då blir jag direkt misstänksam, och börjar investigata

Vi får väl se om tjugo år, LOL Och som jag beskrev innan, vi är alla idioter ibland, det här handlar mer om institualiserat förtryck i den mån det förekommer. Jag upplever mig inte speciellt förtryckt personligen, men jag vet att det finns krafter och nätverk bakom som i grund och botten bara baseras på makt och som är ytterst mediokra i slutändan också. So, worth investigating

Och
de är också människor
Man kan bara bli ritualslaktad en gång hursomhelst. Så ja, det är väl bara smooth sailing resten antar jag