Citat:
Ursprungligen postat av
Neolitikum
Jag kollar inte, jag vill få från dig ett personligt exempel.
Jag vill även förstå varför just du uppnått en belastning för samhället som alla de resurser som du säger lagts just på dig.
Varför inte på mig som är tusen gånger värre än du ens kan föreställa dig, men som är helt obevakad?
Jag tror inte att dessa bryr sig om samhället som du tror. De som ansvarar är inte polisen eller socialtjänsten men dessa kan delta.
Exempelvis om NSA hade som mål att övervaka all droghandel i hela USA via mobil/dator & skicka bevis om droganvändning hade väldigt få köpt eller använt droger. NSA har denna tekniska möjlighet.
Med samma princip tror jag att denna grupp opererar: det finns få profiler som kan utsättas för väldigt olagliga operationer i den civiliserade västvärlden. Det jag tror är att de har ett irrationellt syfte bakom mitt fall där de kanske påbörjade det men kan inte avsluta det även om jag är fullt medveten om det de gör mot mig.
Det är inte "stora resurser". Att få en polisbil att köra förbi en gång är ingen resursåtgång exempelvis. Det här handlar inte i grunden om brott & straff som vissa här påstår, men om psykologiska operationer med syfte att påverka ens liv via "mjuka medel". Experimentobjekt & objekt för mind control-projekt kan vara de de finner lämplig för syftet. Syftet är alltså INTE att förhindra brott dock det de gör är brott även om de kanske har något dokument som ger dem frihet att utverka operationer på svensk mark.
I mitt fall tror jag att de som sponsrar det är en kult/sekt/sällskap som har irrationella tron mig vilket min familj & mina vänner verkar köpa.