2022-04-23, 17:19
Medlem
brianmolkos avatar
Jula har en omotiverad etnisk mångfald med i reklamen med en som fixar en bandspelare
Ansiktet passar inte in
Citera
2022-04-23, 17:31
Medlem
Zinovjevs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Enmansdemo
Jag ger er Lotto Åke 2022 https://www.youtube.com/watch?v=PsrTB--wHq4 symboliken kan inte göras övertydligare om vilka som ska härska
Oj, de är nog först med svart kvinna-vit mankonstellation, i alla fall!
Citera
2022-04-23, 19:19
Medlem
GoggeGogeliuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zinovjev
Oj, de är nog först med svart kvinna-vit mankonstellation, i alla fall!

Håller med - mycket förvånande, troligen en hetero-byrå.

Reklam och PR-marknaden är kan jag berätta helt urspårad... 50 % + bögar (inget fel i sig) och resten är knarkare av diverse rang och sinnessjuka dårar.

I Nazityskland hade 95 % av branschen som den ser ut idag spärrats in på koncentrationsläger, vilket i sig även idag hade varit en vederhäftig åtgärd.
Citera
2022-04-23, 19:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GoggeGogelius
Håller med - mycket förvånande, troligen en hetero-byrå.

Reklam och PR-marknaden är kan jag berätta helt urspårad... 50 % + bögar (inget fel i sig) och resten är knarkare av diverse rang och sinnessjuka dårar.

I Nazityskland hade 95 % av branschen som den ser ut idag spärrats in på koncentrationsläger, vilket i sig även idag hade varit en vederhäftig åtgärd.
bättre skulle vara piska ut alla svartingar med deras svenska älskare ut ur Sverige -sedan kunde man börja om i etniskt rent land!
Citera
2022-05-01, 21:30
Medlem
Enmansdemos avatar
Sambala lån, skådisen från Beck lägger till sig med förorts slang, fy farao

Det nya Sverige tar helg
https://www.youtube.com/watch?v=JuXQOYq_RXw
Citera
2022-05-01, 21:37
Avslutad
Modeföretag har gärna lqbt-homo-bög-flator-trans-ickebinära

Andra företag hyr gärna in en vit kvinna och en svart man..
Sällan man ser svart kvinna med vit man.. Varför vet jag inte.

Man får bilden av att alla i sverige är Lqbthomobögtransflator eller ihop med afrikaner..

Hur ser verkligheten ut?
Känner ingen som är ihop med en afrikan
Öhm ja jag har nog aldrig ens träffat någon som är ihop med en afrikan..
Några lesbianer känner jag och någon enstaka homobög. Men int fan snackar vi om det.
För det är totalt ointressant om dom suger balle eller gnider hallon
Citera
2022-05-02, 18:09
Medlem
Skogsvattes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EnlitenUggla
Varför vet jag inte.

Tänker du efter riktigt noga så vet du nog precis varför.
Citera
2022-05-03, 19:27
Medlem
Alvids avatar
Beijer Bygg fortsätter med kvoteringen, nu en negerhona som är intresserad av impregneringen av en altan trall.

Det ter sig bara ännu mer vidrigt när byggföretag och liknande pressar in negrer och annat löske i reklamen, alla vet att det inte är dessa som genererar vinsterna.
Citera
2022-05-04, 00:09
Medlem
Enmansdemos avatar
Vad tycker ni om Elgigantens senaste parallellsamhälles reklam som dom inte vill låtsas om att vi ser

7 pers från det utvalda folket springer omkring, innan en svensk i kassan slutligen visar sig och påminner oss om hur det borde varit
Citera
2022-05-05, 23:01
Medlem
Är det rasism att inte ha en svart man kyssa/krama en vit kvinna i reklam?

Tänker att det måste nästan vara rashat eller något när det bara är en vanlig vit familj i reklam. Typ hets mot folkgrupp. Upplever inte ni det som lite främlingsfientligt om det inte är svart man/ vit kvinna förhållande i reklam. Vilka bolag har denna rasistiska profil och enbart använder sig av vita?????
Citera
2022-05-05, 23:11
Medlem
Milton.Millss avatar
ICA har väl inga negrer och araber i sina reklamfilmer? Inte bland de anställda iaf.
Citera
2022-05-05, 23:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Larsvivalius1605
Tänker att det måste nästan vara rashat eller något när det bara är en vanlig vit familj i reklam. Typ hets mot folkgrupp. Upplever inte ni det som lite främlingsfientligt om det inte är svart man/ vit kvinna förhållande i reklam. Vilka bolag har denna rasistiska profil och enbart använder sig av vita?????
Det är väl krav på att varje reklam måste ha minoriteter med? Verkar vara så i alla fall då varje reklam har mer svarta, asiater etc än Vita män. Det är alltså vita män som är en ny minoritet, när inkvoteras dessa är frågan?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in