2021-05-05, 07:27
Medlem
OlleVieros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SisterJones
Kan någon förklara please. What is the purpose

Negrer negresser i reklamen - vänder man sig till negrer/negresser o invandrare som köpare/kunder?

Negrer/negresser i reklamen - betyder det att svenskarna köper därför att negrer/negresser (alt araber)
gör reklamen?

Vita i reklamen - ingen köper

Invandrare/andra raser i reklamen - alla köper

Det är ju en genomgående trend. Inkvoterade babbar överallt. I alla soffor ska det sitta med någon inkvoterad. I alla TV-program ska det vara med någon inkvoterad osv. Det är som en tävling om hur man inkvoterar mest och bäst.
Citera
2021-05-05, 08:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OlleViero
Det är ju en genomgående trend. Inkvoterade babbar överallt. I alla soffor ska det sitta med någon inkvoterad. I alla TV-program ska det vara med någon inkvoterad osv. Det är som en tävling om hur man inkvoterar mest och bäst.

Men vem köper?????

Låt oss säga att en neger/negeramilj gör reklam för lågpris-bilar - det köper jag.

Negrer är snåla o fattar inget om bilar.

Låt oss säga att negrer/negerfamiljer gör reklam för Mercedes S-klass - då tänker jag
aha de dyra mercorna har blivit bara skit numera eftersom negrer som inte fattar något
om bilar gör reklam för dom

Varför har vi inte fått se negrer som gör reklam för solkrämer - vill ni bli som oss
köp nivea Brown Tan.

Eller för HIV bromsmediciner - jag har neger från Uganda o har HIV - jag använder Astras
bromsmediciner o Nisse Adamssons kondomer - det har gjort att jag mår jättebra o
kan internetdata genom Tinder/Badoo - o gå o jaga brudar på Stureplansgruppens krogar
o knulla runt svenska flicka
Citera
2021-05-05, 08:54
Medlem
LKKINGENs avatar
Jag brukar dra iväg ett mail till berört företag och fråga varför dom inte har svenskar i reklam som skall sälja saker på svenska marknaden.
Ibland får man svar och dom mår nog inte riktigt bra..
Citera
2021-05-05, 19:37
Medlem
rex144s avatar
Såg precis reklam från Bauhaus , Peter Stormare pratar byggkänsla med en svart 18 -20 årig kille,
sedan sitter de på soffan tillsammans och myser.

Man kan undra ifall killen med bockskägg ska föreställa hans son? Svärson?

Det roliga är att vita män i hans ålder har inget till övers för killar i den åldern och en mindre sk svarta coola killar men Stormare är ytterst tolerant och de har en familjär stämning.

Det finns en liknande reklam från ett liknande företag Byggmax där en vit yngre man blir uppläxad av en äldre snickare,
men det kan man inte göra med en svart
Senast redigerad av rex144 2021-05-05 kl. 19:39.
Citera
2021-05-05, 20:08
Medlem
När Volvo gör reklam för leasingbilar från 6000kr i mån.

Då väljer reklambyrån 2 st svarta (lesbiska)
tjejer i 25års åldern.

Undrar hur det går till? Är det Volvos försäljningsavd, som säger till reklamlambyrån;
Vi vill öka vår marknadsdel hos unga svarta innerstads lebbor som röstar MP där tror vi det finns en enorm potential. Vår framtid finns där.
Villaägande barnfamiljer i förorten kan ta bussen. Dom tillhör vår gamla utdöende kundkrets.

Kommer orden från Kina som äger Volvo och som håller på att köpa upp Afrika?
Citera
2021-05-05, 20:30
Medlem
Alvids avatar
Negerfamilj som påtar i trädgården i Plantagens nya reklamfilm, inte en vit så långt ögat når
Citera
2021-05-05, 20:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Alvid
Negerfamilj som påtar i trädgården i Plantagens nya reklamfilm, inte en vit så långt ögat når

Den är väl bra - det är primitivt i afrika o dess djungler - inga John Deere där inte
Citera
2021-05-05, 21:42
Medlem
Skrilllexs avatar
ända sanningen om reklam är att dom förskönar allt i Indien var varje reklam helt kliniskt rent inte ett udda sanning! reklam makarna lever i en coco värld
Citera
2021-05-05, 22:10
Medlem
Alvids avatar
Citat:
Den är väl bra - det är primitivt i afrika o dess djungler - inga John Deere där inte
Förvisso, men tror knappast att negrer utgör 100% av deras kundbas som reklamen speglar. Snarare är väl en stor del av deras kunder folk som har hus och trädgård, vilket dom vänder sig till och inget man förknippar negrer med precis!
Citera
2021-05-05, 22:12
Medlem
Citat:
Förvisso, men tror knappast att negrer utgör 100% av deras kundbas som reklamen speglar. Snarare är väl en stor del av deras kunder folk som har hus och trädgård, vilket dom vänder sig till och inget man förknippar negrer med precis!

Men negrerna är duktigare än svenskt lägenhetsfolk på primitiv odling
Citera
2021-05-05, 22:17
Medlem
Alvids avatar
Citat:
Men negrerna är duktigare än svenskt lägenhetsfolk på primitiv odling
Det kan jag inte uttala mig om, men det är fortfarande woke-reklam.
Citera
2021-05-06, 01:01
Medlem
Niggrationsverkets avatar
Citat:

Precis, hur många negrer har en egen trädgård? Typ 0,001% av Sveriges befolkning. Samma sak med Skodas reklam, där en negerbrud med hennnes två negerungar kör till en ishockeyträning. Hur många negrer spelar ishockey?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in