2022-05-05, 20:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RiktigTI
Frågan är ändå vad de vill av mig. .

Begränsa ditt sociala kontaktnätverk, hindra utbildning och arbete, ekonomiska sanktioner, övervaka dina online aktiviteter och förhindra att du avlar barn.

Oberoende på vem du är kommer lokalt motståndet alltid från motsatsen inom nätverken. De finns jämt utspridda inom alla grupper, arbetsplatser. och bostatsdområden i samhället. Därtill är även nätverken från statens partnerskapsländer. sammankopplade.

Med deras egna ord "vi skyddar sverige"
Citera
2022-05-05, 21:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Trintignant
Låter inte som en bra grej att röka dmt av flera skäl. Dessutom har de då ytterligare ett skäl att förfölja en. Om en ses som kriminell. Det verkar som de använder olika typer av extremister i det hela, och då öppnar de upp för att använda sig av allehanda anti-drog extremister, och säkert också religiösa typer samt ev poliser.

På ön där jag var förföljd var svensken jag träffade på utanför byn (som bodde där permanent) och bekräftade att de manipulerade folk i byn noga med att påpeka att de i byn var "the bad guys" (dvs det var inte jag som sågs som det - vilket man ju lätt kan tro - att det handlade om någon slags utredning.)

Jag har inga kriminella kopplingar heller. Så det lär inte handla om det.

Man vet inte helt enkelt. Vet man inte ska man inte dra förhastade slutsatser som du säger också.

Tänker att det blir bra med allt ändå.

Har ibland tänkt att operationen är köpt av någon på t ex darknet. Uppdragsgivaren betalar operatören låt oss säga 10M sek och sedan använder den sig av proffsmanipulatörer och betalar folk mutor och löner etc, betalar folk i varje organisation att vara efter en. Låter för knäppt att myndigheterna skulle vara bakom nämligen. Men jag vet inte. När jag försöker återställa min telefon helt (har gjort det säkert tio gånger) samt skaffad ny telefon också - inget hjälper - så stod det efter ett tag "statsmakterna" på en svart skärm när telefonen återställdes. Det är konstigt. Det kan manipulera lite vad som helst på telefonen.

Riktigt knäpp och knasig operation.

Nej det är inte så konstigt, det är bara ett billigt trick.
När jag var riktigft deprimerad brukade jag ta droger och typ runka till porr och olja in mig... och sen efter ett tag började folk på podcasts och andra youtubekanaler jag lyssnat på (en del) prata om fenomenet porrtittande, och att olja in sig och titta på porr. (jag antar att både min mobil, datorn samt lägenheten var rätt heavily hijacked också) Det är en rätt random sak att börja prata om i kontexten "allting annat som går att diskutera om i en pod" hursomhelst. Men de vet vilka de är, och de vet att vi vet vilka de är. Hahaha, Ja, nämen det är inget mer än psykologiska operationer och förmodligen kan det även användas i forskningssyften. Vem vet. Och i slutändan vem bryr sig, lev ditt liv bara. Jag vet att åtminstone ett par av de här poddmeistersarna är ordentliga medelmåttor alt överhypade, på basis av hur de framställer sig själva iaf. Sen kan de säkert vara fina människor ibland också, precis som alla andra.
Ha det
Senast redigerad av Beach2021-TOPPform 2022-05-05 kl. 21:54.
Citera
2022-05-05, 21:54
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Beach2021-TOPPform
Nej det är inte så konstigt, det är bara ett billigt trick.
När jag var riktigft deprimerad brukade jag ta droger och typ runka till porr och olja in mig... och sen efter ett tag började folk på podcasts och andra youtubekanaler jag lyssnat på (en del) prata om fenomenet porrtittande, och att olja in sig och titta på porr. Det är en rätt random sak att börja prata om i kontexten "allting annat som går att diskutera om i en pod". Men de vet vilka de är och de vet att vi vet vilka de är. Hahaha, Ja, nämen det är inget mer än psykologiska operationer och förmodligen kan det även användas i forskningssyfte. Vem vet. Och i slutändan vem bryr sig, lev ditt liv bara. Jag vet att åtminstone ett par av de här poddmeistersarna är ordentliga medelmåttor alt överhypade, på basis av hur de framställer sig själva iaf. Sen kan de säkert vara fina människor ibland också, precis som alla andra.
Ha det

Ovanlig grej.

De lyssnar av och vill antingen visa att de lyssnar av eller lyssnar av och får ett uppslag av det hela (mest sannolikt).

Synchronicity.

Bäst att ignorera allt sådant där ja.

Vi är också kodade att finna mönster i vår omgivning.

Men när det är lite väl många sammanträffanden på en gång man säger så... och de eskalerar, ja alla dessa märkligheter...

Fattar inte om SÄK skulle ligga bakom. Fattar inte om extremister själva skulle ligga bakom.
Var ju som de drev något slags tivoli med en utan synliga mål.

Som Zersetzung beskrivs: de försöker skapa en psykotisk värld runt en. Problemet är att jag tycker det är ganska tråkigt och vägrar därmed ställa upp på att spela psykotisk bara för att de vill det. Jag vet ju inte ens vilka de är egentligen och deras mål. Varför skall jag då plötsligt börja spela psykotisk så att deras operation "lyckas". Låter som en väldigt dålig och osäker idé. Om det var deras plan dvs.

Ha det gott!
Citera
2022-05-05, 21:59
Medlem
Citat:
Ovanlig grej.

De lyssnar av och vill antingen visa att de lyssnar av eller lyssnar av och får ett uppslag av det hela (mest sannolikt).

Synchronicity.

Bäst att ignorera allt sådant där ja.

Vi är också kodade att finna mönster i vår omgivning.

Men när det är lite väl många sammanträffanden på en gång man säger så... och de eskalerar, ja alla dessa märkligheter...

Fattar inte om SÄK skulle ligga bakom. Fattar inte om extremister själva skulle ligga bakom.
Var ju som de drev något slags tivoli med en utan synliga mål.

Som Zersetzung beskrivs: de försöker skapa en psykotisk värld runt en. Problemet är att jag tycker det är ganska tråkigt och vägrar därmed ställa upp på att spela psykotisk bara för att de vill det. Jag vet ju inte ens vilka de är egentligen och deras mål. Varför skall jag då plötsligt börja spela psykotisk så att deras operation "lyckas". Låter som en väldigt dålig och osäker idé. Om det var deras plan dvs.

Ha det gott!
Precis, jag skulle anta det. Så dels pacifying och sen även en contaignement strategy. LOL. Jag var sjukt deprimerad och utbränd vid tillfället... så jag visste liksom inte vad jag skulle göra hursomhelst.
Och jag runkar precis hur och närhelst jag vill liksom även fortsättningsvis men jävligt intressant ändå. Ja, kan bli så att man flyttar till nordkorea iof, det är iaf inte fullständigt avskrivet
Trevlig helg på sig

Kul att connecta dotsen dock, det blir ju iaf en liten bonus sas
Senast redigerad av Beach2021-TOPPform 2022-05-05 kl. 22:08.
Citera
2022-05-05, 22:08
Avslutad
Citat:
Precis, jag skulle anta det. Så dels pacifying och sen även en containment strategy. LOL. Jag var sjukt deprimerad och utbränd vid tillfället... så jag visste liksom inte vad jag skulle göra hursomhelst.
Och jag runkar precis hur och närhelst jag vill liksom även fortsättningsvis men jävligt intressant ändå. Ja, kan bli så att man flyttar till nordkorea iof, det är iaf inte fullständigt avskrivet.

Då vet vi iaf varför de ser dig som ett säkerhetshot.

Att flytta till Nordkorea frivilligt är det ju extremt få som gör.

SÄK ser väl dig som en potentiell agent för främmande makt eller liknande. Nordkorea då. Nordkorea har även ett världsomspännande hackernätverk över hela världen f ö v; vilka säkerligen klassas av väst som terrorister - där även västerlänningar ingår.

SÄK kan ha trott att jag varit någon slags bulvan för kineserna (vilket jag ej absolut är). Dock förklarar det i sådana fall ytterst få av de mindgames som har varit.

Kanske få en ur fas. För att det sedan skall komma något ur det.
Citera
2022-05-05, 22:14
Medlem
Citat:
Då vet vi iaf varför de ser dig som ett säkerhetshot.

Att flytta till Nordkorea frivilligt är det ju extremt få som gör.

SÄK ser väl dig som en potentiell agent för främmande makt eller liknande. Nordkorea då. Nordkorea har även ett världsomspännande hackernätverk över hela världen f ö v; vilka säkerligen klassas av väst som terrorister - där även västerlänningar ingår.

SÄK kan ha trott att jag varit någon slags bulvan för kineserna (vilket jag ej absolut är). Dock förklarar det i sådana fall ytterst få av de mindgames som har varit.

Kanske få en ur fas. För att det sedan skall komma något ur det.

Nämen alltså det har jag aldrig någonsin uttryckt innan mitt svar här till dig... så det är omöjligt. Men kan definitivt tänka mig att det finns viss aversion gentemot de nationerna, det finns det ju tom officiellt. Skojjade mest, med tanke på vad nordkorea i folkmun anses vara, och sen vad andra saker kan visa sig vara i realiteten... vore det väl inte nåt större steg rent mentalt sas. Sen kommer det förmodligen aldrig ske ändå iof.

Nejmen jag var ganska fucked up ett tag... så att någon inte skulle fått upp ögonen känns som extremt osannolikt. Det är väl det enda av någotsonär konsekvens rent lagligt jag ägnat mig åt. Annars, om det vore utan connection till det ore det rätt random helt klart.
Senast redigerad av Beach2021-TOPPform 2022-05-05 kl. 22:53.
Citera
2022-05-05, 22:33
Medlem
Neolitikums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RiktigTI
Jag uppskattar svar från er som är insatta här som känner till mitt fall!
  • Hur resonerar ni att min familj har deltagit i över 15 år?
  • Hur rekryterar de personer som jag ENDAST kommunicerar via internet? Exempelvis personer jag lär känna via Tinder.
  • Varför pratar alla som att jag vore speciell eller anti-kristus? Är det vad de tror att jag ska bli eller att jag tror det - eller tror de att jag inte fattar det själv? (vissa har tagit upp det här)
  • Varför verkar Gud vara i centrum här? Det verkar som att de vill vara Gud eller att jag ska att Gud ansvarar för det här medan ALLA vet att det sker via PsyOps & SocOps/SocEng.
  • Varför säger min ex-dejt att de vill kopiera/klona mig genom att samla information om mig? Hon påstod delta i operationen (ej svensk). Hon tror att det här är syftet.
  • Deras huvudsyfte verkar vara att samla så mycket information om mig som möjligt. Det är något som genomsyrar allt men även att de använder information nästan i realtid att utföra PsyOps/SocEng på mig. Min fråga är vad de vill få utav det?
  • Varför kan de helt enkelt inte bara konfrontera de problem vilket ska "utredas" istället för att utföra operationer i många år?
  • Ett tema i deras PsyOps är att de försöker imitera personer jag känner eller få främlingar säga/göra saker som endast jag vet om eller som är riktat mot mig. Vad är målet med sådan PsyOps?
  • Alla jag känner vare sig doktorandstudenter till kristna katoliker, till muslimer, till kollegor eller lärare, till främlingar som jag träffar (online & offline) verkar delta i det här nästan helhjärtat. Det här är absolut inte rörande socio-ekonomi eller status men de alla verkar delta medvetet i att med uppsåt utverka PsyOps mot mig - det är inte ens en hemlighet gällande syfte. De agerar som att det är självklart att det här sker mot mig. Samtidigt som vissa medvetet gaslight:ar mig när jag ifrågasätter det hela. Vissa av mina vänner har deltagit i över 10 år! Vad fan vill de av mig? Vill de ha total dominans av mitt liv? Jag kommer aldrig att underkasta mig psykopater eller några - de har en fiende här som kommer att avslöja deras skitsnack.
  • Kan det vara Frimurare/något sällskap eller kyrka som startat det hela? Det är självklart att de använder underrättelsetjänstliknande resurser men det är givet. Men ingen underrättelsetjänst jagar en tonåring i hemlighet sedan i 15 år. Någon driver på det irrationellt - vilka?
  • Varför kan ingen avslöja VILKA det är? Vad fan har de för speciell status att folk låter dem tortera en i flera år SAMTIDIGT som de fortfarande deltar i en uppenbarligen KRIMINELL operation?

Jag frågar mig vad de tror att de uppnår genom att demonstrera deras inflytande & makt? Jag ser det som djupt oroande efter 15 år. Det är galenskaper om de ska uppnå något annat än med samma medel. Det är rena galenskaper att de fortfarande - även alla i ens sociala krets som fortfarande tror på denna irrationella operation & det de säger OM mig. Idioter.

Det verkar för mig som att min sociala krets online som offline ser mig mer som ett (mind control-)projekt än människa - ett projekt som ska utsättas för hjärntvättning (påverkansoperationer) för "mitt eget bästa" eller att jag inte förstår det de gör mig mig. Vad är dessa operatörer sprider runt mig så lyckas de rekrytera de flesta - ibland i realtid. I butiken verkar det som att butikspersonal kontaktas oftast efter att jag pratat med dem. Utan tvekan är jag förföljd online & offline vilket flera bekräftat till mig.

Jag vill veta vilka det är så jag kan bl.a. få ro & konfrontera de ansvariga samt polisanmäla det hela med identitet på de ansvariga oavsett om staten är del av det. Det vi vill är enkelt: rättvisa & upprättelse vilket de är väl medvetna om.

Efter 15 år av det här kan jag intyga att det mesta baseras på vad jag gör & hur jag tänker - det verkar som att de till stor grad baserar deras operationen på mitt liv - därmed inte tvärtom att de styr mig. Det är så det VERKAR. I dessa mind control-projekt vet vi inte vad de vill att vi ska tro & om de lyckats. Att de håller på i samma galenskaper tyder på de inte lyckats!

Har du fått någon form av vård, medicinering, diagnos?
Inte för att dissa dig, utan för att få en bild av hur samhället ställer sig till din upplevelse av verkligheten som du har, utifrån det som ni har diskuterar fram som vi behöver få en bild av för att ta en ställning med de vaga grunderna som kan uppnås genom ett internetforum.
Citera
2022-05-05, 22:34
Medlem
Citat:
Nämen alltså det har jag aldrig någonsin uttryckt innan mitt svar här till dig... så det är omöjligt. Men kan definitivt tänka mig att det finns viss aversion gentemot de nationerna, det finns det ju tom officiellt. Skojjade mest, med tanke på vad nordkorea i folkmun anses vara, och sen vad andra saker kan visa sig vara i realiteten... vore det väl inte nåt större steg rent mentalt sas. Sen kommer det förmodligen aldrig ske ändå iof.

Jag köpte en hel del droger ett tag och "hängde" med kriminella samt var karaktärassassinated av en psykopat och hade min familj emot mig. Jag skulle tippa på att det beror på det, någonstans i den kedjan iaf. Har varit en lugn laglydig människa i hela mitt liv, utom under ett halvår då jag "flippade" ur och tog droger och köpte lite sex som sagt. Men det är svårt för mig att veta, kan bara spekulera. Sen å andra sidan är ju droghandeln och även sextraffickingen i någon mån sanktionerad... så har lite svårt att se att det skulle ha berott på just den biten, men vem vet. Nån blev kanske sur. Jag stack nog ut som udda i den miljön kan jag definitivt garantera. Jag var bara mitt vanliga jag liksom, fast jag ville köpa droger och tjejer liksom. Ett halvår under en människas liv, ja jag vet inte. Men mycket kan uppenbarligen hända. Pröjsade alltid för mig iaf, och oftast var jag ändå för hög för att knulla när jag väl anlände till den tjejjen jag ringt och vi satt och snackade bara. Det blev som en utforskning för mig typ. Betalde tom i efterskott nån gång när swishen inte funkat LOL. Men ja... nej jag vet inte. Men där bottnar det säkerligen, eller inte. Jag var schysst mot alla iaf. Eknonmin gick åt helvete iaf och jag jobbar nu på att restora den.
Du är bara korkad och hör inte till tråden. STFU.
Citera
2022-05-05, 22:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tobbex73
Du är bara korkad och hör inte till tråden. STFU.

Hur så?
Korkad får man väl gärna vara, fast det ska ju såklart begränsas i största möjliga mån. Förklara, pls!
Jag kan bara ta ansvar för en enda person här i världen och det är mig själv, men det kan man ju iof också göra fullt ut liksom.
Senast redigerad av Beach2021-TOPPform 2022-05-05 kl. 22:40.
Citera
2022-05-05, 22:52
Medlem
Neolitikums avatar
Om jag hade haft en organiserad grupp som stalkade mig, så hade jag efter 15+ år haft tillräckliga bevis för att övertyga Flashback.

Hur svårt kan det vara?
Fånga ett antal och förhör dem med videoinspelning.
Sedan så finns inte längre några tvivel.

Om detta inte görs, eller har gjorts så kan tråden anses vara rent trams, då några bevis varken skapas eller vill skapas efterkoms det bara är psykos som inte kan fångas på film.

Som sagt, jag påstår inte att det är lögn, men bristen på en ambition att skapa bevis tyder på motsatsen.
Citera
2022-05-05, 23:01
Medlem
Citat:
Hur så?
Korkad får man väl gärna vara, fast det ska ju såklart begränsas i största möjliga mån. Förklara, pls!
Jag kan bara ta ansvar för en enda person här i världen och det är mig själv, men det kan man ju iof också göra fullt ut liksom.
Det är just det, du verkar inte kunns ta hand om dig, samt att du inte är i trådens intresse.
Citera
2022-05-05, 23:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Neolitikum
Om jag hade haft en organiserad grupp som stalkade mig, så hade jag efter 15+ år haft tillräckliga bevis för att övertyga Flashback.

Hur svårt kan det vara?
Fånga ett antal och förhör dem med videoinspelning.
Sedan så finns inte längre några tvivel.

Om detta inte görs, eller har gjorts så kan tråden anses vara rent trams, då några bevis varken skapas eller vill skapas efterkoms det bara är psykos som inte kan fångas på film.

Som sagt, jag påstår inte att det är lögn, men bristen på en ambition att skapa bevis tyder på motsatsen.
I stort sett är det så du beskriver. Åh, det är så synd om mig men jag vill inte berätta varför.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in