Citat:
Ursprungligen postat av
Beach2021-TOPPform
Nej det är inte så konstigt, det är bara ett billigt trick.
När jag var riktigft deprimerad brukade jag ta droger och typ runka till porr och olja in mig... och sen efter ett tag började folk på podcasts och andra youtubekanaler jag lyssnat på (en del) prata om fenomenet porrtittande, och att olja in sig och titta på porr. Det är en rätt random sak att börja prata om i kontexten "allting annat som går att diskutera om i en pod". Men de vet vilka de är och de vet att vi vet vilka de är. Hahaha, Ja, nämen det är inget mer än psykologiska operationer och förmodligen kan det även användas i forskningssyfte. Vem vet. Och i slutändan vem bryr sig, lev ditt liv bara. Jag vet att åtminstone ett par av de här poddmeistersarna är ordentliga medelmåttor alt överhypade, på basis av hur de framställer sig själva iaf. Sen kan de säkert vara fina människor ibland också, precis som alla andra.
Ha det

Ovanlig grej.
De lyssnar av och vill antingen visa att de lyssnar av eller lyssnar av och får ett uppslag av det hela (mest sannolikt).
Synchronicity.
Bäst att ignorera allt sådant där ja.
Vi är också kodade att finna mönster i vår omgivning.
Men när det är lite väl många sammanträffanden på en gång man säger så... och de eskalerar, ja alla dessa märkligheter...
Fattar inte om SÄK skulle ligga bakom. Fattar inte om extremister själva skulle ligga bakom.
Var ju som de drev något slags tivoli med en utan synliga mål.
Som Zersetzung beskrivs: de försöker skapa en psykotisk värld runt en. Problemet är att jag tycker det är ganska tråkigt och vägrar därmed ställa upp på att spela psykotisk bara för att de vill det. Jag vet ju inte ens vilka de är egentligen och deras mål. Varför skall jag då plötsligt börja spela psykotisk så att deras operation "lyckas". Låter som en väldigt dålig och osäker idé. Om det var deras plan dvs.
Ha det gott!