2022-05-05, 20:18
Medlem
Det finns fortfarande fina vita kvinnor. Men i det stora hela är de helt förstörda . Missnöjda och horaktiga.

Tar man en icke vit kvinna har man större chans att få till det med äktenskap o familj. Men de kulturella skillnaderna får man ju vara beredd på då.
Citera
2022-05-05, 20:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rasputin420
"Desto fattigare land desto vettigare, feminina, konservativa, tydliga kvinnor"

Ja men glöm inte att de förstörs snabbt om de lever i Sverige och påverkas av svenska feminister. Bäst är att lämna landet förstås, då slipper man all annan skit där också.
Citera
2022-05-05, 20:49
Medlem
Jag tror du överdriver för jag känner inte igen det du beskriver. Jag och mina svenska väninnor har barn och lever med våra barns pappor. På jobbet ser det också ut så över lag. I släkten också.

Så, jag kan inte se att svenska tjejer/,kvinnor är ett högriskprojekt men de flesta kan vara upptagna.

Annars tycker jag att det är bra att folk som vill kan skilja sig. Inte bara män ska kunna ha den möjligheten.
Citera
2022-05-05, 20:54
Medlem
TrueCs avatar
Har en och det fungerar riktigt bra

Valde dock inte efter etnicitet, utan föll för just henne. Varför ska man i förväg säga vilket land sin fru ska komma ifrån, istället för att leva som en vanlig jävla människa och binda sig när handen passar handsken?
Citera
2022-05-05, 20:58
Medlem
TrueCs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tissetiss
Jag tror du överdriver för jag känner inte igen det du beskriver. Jag och mina svenska väninnor har barn och lever med våra barns pappor. På jobbet ser det också ut så över lag. I släkten också.

Så, jag kan inte se att svenska tjejer/,kvinnor är ett högriskprojekt men de flesta kan vara upptagna.

Annars tycker jag att det är bra att folk som vill kan skilja sig. Inte bara män ska kunna ha den möjligheten.

Älskling, vad har jag sagt om att sitta på Flashback och drälla om kvällarna? Det står disk på köksön, och fogarna måste skrapas i badrummet nere.

Tar du med en öl till mig på vägen är du gullig , matchen är slut 22 och då vet du vad som gäller
Citera
2022-05-05, 21:04
Medlem
Core.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av megabajs
Det finns fortfarande fina vita kvinnor. Men i det stora hela är de helt förstörda . Missnöjda och horaktiga.

Tar man en icke vit kvinna har man större chans att få till det med äktenskap o familj. Men de kulturella skillnaderna får man ju vara beredd på då.

För att megabajs verkar vara en eminent herre som fortfarande representerar den svenska fantastiska mannen
Citera
2022-05-05, 21:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mikibu
Jag förstår faktiskt inte alls hur svenska män tillåter det gå såhär långt utan att ge blattarna, kärringarna och bögarna stryk? Det är ju precis vad de behöver.

Men dina ättlingar kommer bli thailändare så det där behöver inte du tänka på ändå serru.

Kanske du som behöver lite smisk?
Citera
2022-05-05, 21:09
Medlem
haresEars avatar
Beror på vad för kvinnor man söker sig till.
De här indoktrinerade feministkvinnorna som skall vara bäst är väl få män som gillar.

Män borde leta kvinnor som inte är dumma i huvudet och vridna. Jag har träffat båda delar. Jag har däremot fastnat för icke-svenska. Jag älskar eldiga kvinnor men alla män kan inte hantera det
Citera
2022-05-05, 21:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TackAPriori
Hej flashbackare,

Jag har tänkt en del på det här: vad är argumenten för att bilda familj med en svensk kvinna? De kommer över lag vara mindre feminina, mer självständiga och inte ta deras kvinnliga ansvar över hemmet. Antagligen kommer de vara indoktrinerade i den moderna "män och kvinnor är samma sak" tanken med allt barn- och familjefientligt som medföljer. De kommer vara bekväma, eventuellt håriga, och ha stora krav på sin make samtidigt som de på grund av sin biologi kommer ha svårt att sätta gränser för män de inte känner. Hemma skäller de ut sin man, på jobbet blir de utnyttjade och jobbar gratis, eventuellt till och med är horor för de inte vågar sätta gränser.

Varför inte isåfall välja en utländsk importfru från t.ex Thailand eller Balkan som är mycket mer feminin och sunt fostrad? Visst, svenska tjejer är snyggare och härliga att ha sex med. Dessutom lätta att få då de inte har någon respekt för sig själva (vilket är väldigt synd), men att bilda familj med en låter ju helt odrägligt. Sedan tycker jag i och för sig inte ens att de förtjänar sex med tanke på hur de beter sig, samt då jag är kristen, men det är en annan femma.

Många som läser detta tänker säkert att jag är extremt misogyn, men jag älskar verkligen kvinnan. Skillnaden är att jag inte köper bilden av att den moderna "kvinnan" faktiskt är en sund och naturgod varelse som bidrar med gott på lång sikt. Hon är snarare någon missbildad blandras av bekvämlighet, pseudovetenskaplig postmodernism, och ansvarslös naivitet. Hon offrar morgondagen för njutningens skull. Hon offrar sin heder för en utländsk fallos. Hon offrar ett harmoniskt och välfungerande Sverige, ett Sverige med glada kvinnor och män, för ett islamistiskt Sverige där hon kommer tvingas gå i slöja. När vi väl blir invaderade, eller mer sannolikt förtryckta av sharia, kommer jag iallafall inte skydda blandrasen - jag kommer stå upp för den sanna goda kvinnan, fylld av plikt, kärlek och härlig feminitet.

Farväl Sverige och du vackra, du fjällhöga svenska kvinna. Vi ses på andra sidan av ansvarslöshet. Jag anar redan de böljande svarta tygstyckena, böneutropen, och ljuvligt blont hår som aldrig får se dagens ljus. Ack, vilken sorg. Rom föll i och för sig av samma skäl, för även den starkaste och vackraste av rosor möglar när den vägrar vända sig mot den goda solen.

Vad tycker du om de postmoderna hädelserna?

Kan tipsa om den här tråden, om hur nebrer kom hit på 60-talet och knullade till sig massa avkommor med svenska kvinnor som stod i led för tidelag. Detta och mycket annat visar hur den svenska kvinnan kommit att bli sedan den degenererade skitgenerationen "boomers".

(FB) P1 dokumentär: Svenska kvinnor låg med nebrer och fick massor av barn

Att satsa på svenska kvinnor idag, är ett stort misstag. Inte nog med att de ser för jävliga ut med konstig stil och kulturell dekadens, så kan de inte föra sig som riktiga kvinnor. De är direkt äckliga och motbjudande på alla sätt och vis.
Citera
2022-05-05, 21:27
Medlem
Man vill ha en svensk kvinna för att få blåögda barn precis som ens släkt har haft i hundratals år. Vem fan vill föröka sig med en thailändare? Jag tror att det är er det är fel på och inte kvinnorna. Beter man sig som en sopa blir man behandlad som en.
Citera
2022-05-05, 21:27
Medlem
"jag är kristen"
"kanske skaffa en asiatisk fru"
"svenska tjejer är skit i alla sätt mannen"
>gör efterblivna meningar som att svenska kvinnor ej är feminina lol
"Farväl Sverige"
>bait must end in question even if it doesnt fit the text

retards faller för sånt här bait?
Citera
2022-05-05, 21:29
Medlem
Normalsaltatsockers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cindell
För att vi kvinnor, precis som dig, nuförtiden är uttvingade på arbetsmarknaden för att jobba heltid. Jag hade gärna varit hemmafru och skött hem, omvårdnad av barn och mat. Men vi är lika slut som dig när vi kommer hem från jobbet på kvällen.

En lön räcker generellt inte längre för att försörja en familj och betala bolån, driftskostnader, mat etc. vilket går ut över familjelivet.
Huvudet på spiken.

Sen är svenska kvinnor bäst. Just saying.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in