2022-05-05, 18:30
Medlem
Cindells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Einzelgaenger
En utveckling ni själva som grupp är ansvariga för

Inget jag röstat eller kämpat för i alla fall.

Tyckte det var underbart när jag var barnledig med mitt barn. Ta hand om barnet, baka, lära sig nya recept, fixa med hemmet, ha en fin kväll med min man, bjuda in vänner till middag.

Men nej... sedan blev barnet 1 år och det var dags att tvingas tillbaks till jobbet och lämna barnet på 'dagis'. All positiv energi och ork försvann snabbt. (Och då hade jag ändå ett rätt schysst jobb).
Senast redigerad av Cindell 2022-05-05 kl. 18:39.
Citera
2022-05-05, 19:01
Medlem
Svenska män måste lära sig att vara riktiga män och inte inta en svag kvinnoroll och rata de "kvinnor" som försöker spela män och istället endast sträva efter ed riktiga kvinnorna, de kvinnor som inte hugger sina män i ryggen så fort tillfälle ges. De finns och genom att ändra fokus så kommer fler och fler av honorna bli riktiga kvinnor, resten kan blattarna ta.
Citera
2022-05-05, 19:02
Medlem
VaBanks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av supremallah
Förstår tanken förstår tanken förstår tanken.

Men vad ska kvinnan ha för ursprung då? Polack? Rumän?

Även polska tjejer har utvecklats så att säga...

Ja det är väl om man åker ut på vischan mot Vitryssland till som man kan hitta något av det stuket folk här antyder till vad gäller "den sortens" kvinnor..

Jag såg denna förändring av ~80-talister komma när de började växa upp, samma sak gäller nog balkan brudar.

Möjligen finns det "guld" längre bort, Moldavien, Rumänien där omkring.
Citera
2022-05-05, 19:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cindell
Inget jag röstat eller kämpat för i alla fall.

Tyckte det var underbart när jag var barnledig med mitt barn. Ta hand om barnet, baka, lära sig nya recept, fixa med hemmet, ha en fin kväll med min man, bjuda in vänner till middag.

Men nej... sedan blev barnet 1 år och det var dags att tvingas tillbaks till jobbet och lämna barnet på 'dagis'. All positiv energi och ork försvann snabbt. (Och då hade jag ändå ett rätt schysst jobb).

Naturligtvis är det inte du som individ som är ansvarig för utvecklingen. Det är snarare dina könsfränder som grupp som låtit sig luras av giriga kapitalister. Ni som grupp gav upp ert bekväma liv och får nu som familj jobba dubbelt så hårt för att ha samma levnadsstandard som en familj med enbart arbetande far hade för bara 70 år sedan. När man påpekar detta så möts man med ”vill du gå tillbaka till 50 talet ellleer!!!?”. Det roliga är att de idioterna inte inser att de som levde på 50 talet hade det flera gånger bättre än de själva.

Inte undra på att alla separerar till höger och vänster när kvinnan är sönderarbetad, mannen likaså, och sen ska det tillkomma hushållssysslor på det. Usch.
Senast redigerad av Einzelgaenger 2022-05-05 kl. 19:14.
Citera
2022-05-05, 19:14
Medlem
PC-Dators avatar
Citat:
Hur kan någon man vilja bilda familj med en svensk kvinna?

Fast det vill man inte, om man är någorlunda normal och har lärt sig hur svenska kvinnor är och hur de fungerar. Mina erfarenheter med utländska kvinnor är fantastiska medan mina erfarenheter med svenska kvinnor har alltid varit traumatiserande. De är sjuka i huvudet. Till och med vanliga arbetsrelationer kan vara sjukt tröttsamma med svenska kvinnor. Det är ett vidrigt pack som man ska hålla sig borta från.
Citera
2022-05-05, 19:22
Medlem
Insyn5s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kill-9
Eller så gifter man sig med rätt svenska kvinna.
Det skulle vara min rekommendation.

Pratar i generella termer då Sverige har bland det högsta skilsmässo antalet per kapita.
Citera
2022-05-05, 19:27
Medlem
maxatdunders avatar
Det finns mer traditionella kvinnor på landet, men annars håller jag med att det är nog just svenska kvinnor som är de mest moderna aggressiva feministerna man kan hitta om man ser till omvärlden, och då lever vi redan i ett av världens mest jämställda länder.

Men mitt tips till dig är att, okej du vet att många kvinnor du stöter på inte faller inom ramen för din preferens, men det gäller även att du är av samma bra virke om du vill ha en liknande kvinna. Hon ska naturligtvis ställa krav på dig likaså som du ställer på henne och om du vet vad du söker är det bara avfärda kvinnor utan att lägga energi på dessa, den som väntar på något gott...
Citera
2022-05-05, 19:28
Medlem
Rasputin420s avatar
Gör som jag gjorde, jag gifte mig i Uganda förra året i Mars. Nu ca ett år senare har vi fått besked att hon får komma hit (vårt ärende hos migrationsverket varade i ett år och två dagar). Jag håller med om det mesta TS säger, jag rekommenderar alla att kolla in Kevin Samuels kanal på Youtube. Han säger att, att gifta sig handlar inte om kärlek främst utan plikt och respekt och kärlek kommer senare.
Citera
2022-05-05, 19:36
Medlem
Rasputin420s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av alex-ander
Kvinnor är skit överlag. Ta det från någon med mycket erfarenhet av utländska kvinnor. Det är verkligen inget svenskt fenomen. Hela kvinnosläktet är hjärndött.

"Desto fattigare land desto vettigare, feminina, konservativa, tydliga kvinnor"
Citera
2022-05-05, 19:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rasputin420
"Desto fattigare land desto vettigare, feminina, konservativa, tydliga kvinnor"

Dummaste jag hört på länge.
Citera
2022-05-05, 19:47
Medlem
SecretQs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TackAPriori
Hej flashbackare,

Jag har tänkt en del på det här: vad är argumenten för att bilda familj med en svensk kvinna? De kommer över lag vara mindre feminina, mer självständiga och inte ta deras kvinnliga ansvar över hemmet. Antagligen kommer de vara indoktrinerade i den moderna "män och kvinnor är samma sak" tanken med allt barn- och familjefientligt som medföljer. De kommer vara bekväma, eventuellt håriga, och ha stora krav på sin make samtidigt som de på grund av sin biologi kommer ha svårt att sätta gränser för män de inte känner. Hemma skäller de ut sin man, på jobbet blir de utnyttjade och jobbar gratis, eventuellt till och med är horor för de inte vågar sätta gränser.

Varför inte isåfall välja en utländsk importfru från t.ex Thailand eller Balkan som är mycket mer feminin och sunt fostrad? Visst, svenska tjejer är snyggare och härliga att ha sex med. Dessutom lätta att få då de inte har någon respekt för sig själva (vilket är väldigt synd), men att bilda familj med en låter ju helt odrägligt. Sedan tycker jag i och för sig inte ens att de förtjänar sex med tanke på hur de beter sig, samt då jag är kristen, men det är en annan femma.

Många som läser detta tänker säkert att jag är extremt misogyn, men jag älskar verkligen kvinnan. Skillnaden är att jag inte köper bilden av att den moderna "kvinnan" faktiskt är en sund och naturgod varelse som bidrar med gott på lång sikt. Hon är snarare någon missbildad blandras av bekvämlighet, pseudovetenskaplig postmodernism, och ansvarslös naivitet. Hon offrar morgondagen för njutningens skull. Hon offrar sin heder för en utländsk fallos. Hon offrar ett harmoniskt och välfungerande Sverige, ett Sverige med glada kvinnor och män, för ett islamistiskt Sverige där hon kommer tvingas gå i slöja. När vi väl blir invaderade, eller mer sannolikt förtryckta av sharia, kommer jag iallafall inte skydda blandrasen - jag kommer stå upp för den sanna goda kvinnan, fylld av plikt, kärlek och härlig feminitet.

Farväl Sverige och du vackra, du fjällhöga svenska kvinna. Vi ses på andra sidan av ansvarslöshet. Jag anar redan de böljande svarta tygstyckena, böneutropen, och ljuvligt blont hår som aldrig får se dagens ljus. Ack, vilken sorg. Rom föll i och för sig av samma skäl, för även den starkaste och vackraste av rosor möglar när den vägrar vända sig mot den goda solen.

Vad tycker du om de postmoderna hädelserna?
Gå hem till din mamma (om du inte bor kvar hos henne) och dra en snorloma i fejset på henne. Det är nämligen hennes generation som fostrat flickor till att bli självständiga och starka kvinnor. Synd för dig att inte du inte klarar av dem
Citera
2022-05-05, 20:11
Medlem
991ESSs avatar
Feminismen befriade män från världens jobbigaste kvinnor, ganska fantastiskt egentligen.
Efter den insikten behöver ni jobba på hur ni ska sluta betala skatt och finansiera dessa luders bekväma liv.

Rösta med fötterna, gör något..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in