Flashback bygger pepparkakshus!
2022-02-17, 14:02
Medlem
Freedomterrors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av johnthedickholmes
Du har ju en jävligt intressant TV-dokumentär i två delar. https://www.youtube.com/watch?v=zdImhRU4_PM

Frågan är ju om några av dessa lever idag? Någon som vet hur det gått? Säkert en del som krökat ihjäl sig.

Pinsammast är baby gänget, vilka jävla mähän, dessutom sitter och krökar med den där Neon negern som är dömd för våldtäkt....... på min tid hade det fanskapet åkt på stryk och fått bada.
Citera
2022-04-28, 00:42
Medlem
Enmansdemos avatar
Nu är våren här och skinheadsen börjar titta fram 2022
https://expo.se/2022/04/fängelse-för-grov-misshandel

Citat:
Mannen har funnits i den svenska nazistmiljön sedan 2020 och ingår i en grupp som kallar sig Svea Skins, tidigare NS Skinheads som organiserar en handfull medlemmar i Stockholmsområdet och i Västsverige. Gruppens medlemmar är födda kring millennieskiftet och bär enhetliga svarta jackor med ett större tygmärke med gruppens namn på.
hur vill ni kommentera det? jag vill ha bilder, en direkt uppföljare till NS Stockholm
"NS Skinheads en enad pakt"
Senast redigerad av Enmansdemo 2022-04-28 kl. 00:50.
Citera
2022-05-01, 16:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Enmansdemo
hur vill ni kommentera det?

Vad ska kommenteras? Det är väl bra att ungdomar går och blir NS-skins istället för att rappa, knarka eller spela meningslösa tv-spel. Tror dock inte detta projekt blir långlivat.
Citera
2022-05-02, 08:47
Medlem
gnomepowers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Psoglav
Vad ska kommenteras? Det är väl bra att ungdomar går och blir NS-skins istället för att rappa, knarka eller spela meningslösa tv-spel. Tror dock inte detta projekt blir långlivat.

Av egen erfarenhet är det precis det NS-skins gjorde back in the days. Vråla monotomt, vara alkoholiserade veckan ut och spela tv-spel.
Citera
2022-05-03, 01:54
Medlem
Citat:

Så det är bättre att misshandla folk och begå mordförsök än att spela "meningslösa tv-spel"? Supa nort den lilla intelligens dom har att börja med har ju skinheads alltid gjort, iallafall boneheadsen.
Citera
2022-05-04, 14:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av N9HN
Så det är bättre att misshandla folk och begå mordförsök än att spela "meningslösa tv-spel"? Supa nort den lilla intelligens dom har att börja med har ju skinheads alltid gjort, iallafall boneheadsen.

Brottet han dömdes för hade inga politiska förtecken, så jag ser inte hur det är relevant.
Citera
2022-05-05, 03:00
Medlem
Citat:
Brottet han dömdes för hade inga politiska förtecken, så jag ser inte hur det är relevant.

Du verkar vara urtypen av rasist som med nöd och näppe klarade grundskolan och nu skyller alla dina tillkortakommanden på andra, men främst invandringen.
Citera
2022-05-05, 11:06
Medlem
Citat:
Du verkar vara urtypen av rasist som med nöd och näppe klarade grundskolan och nu skyller alla dina tillkortakommanden på andra, men främst invandringen.

När argumenten tryter kommer de personliga påhoppen. Klassisk vänsterteknik ser jag.
Citera
2022-05-05, 19:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Enmansdemo
Nu är våren här och skinheadsen börjar titta fram 2022
https://expo.se/2022/04/fängelse-för-grov-misshandel

hur vill ni kommentera det? jag vill ha bilder, en direkt uppföljare till NS Stockholm
"NS Skinheads en enad pakt"

Finns det någon mer info om dessa Svea skins?
Citera
2022-05-05, 19:43
Medlem
Enmansdemos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 8978wxu642
Finns det någon mer info om dessa Svea skins?
Kanske under dagtid jobbar dom på Expos kontor med peruker, och på kvällen blir Svea skins?
Citera
2022-05-05, 23:17
Medlem
Citat:
När argumenten tryter kommer de personliga påhoppen. Klassisk vänsterteknik ser jag.

Du tycker ju uppenbarligen det är en positiv sak att människor misshandlar och begår mordförsök, finns inte så mycket att säga då.
Citera
2022-05-06, 10:27
Medlem
Citat:
Du tycker ju uppenbarligen det är en positiv sak att människor misshandlar och begår mordförsök, finns inte så mycket att säga då.

Har jag aldrig påstått. Det han dömts för har återigen ingenting med hans politiska aktivism att göra.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in