Citat:
Ursprungligen postat av
Signalspaning
Anna Lindhs mördare vittnade ju vid förhören att han länge hade hört röster. Dessa kan ju till slut ha triggat honom.
Annars så är ju målpersonstatusar enskilt bundna till tidsbegränsade åtgärdsdomar så de byts ju hela tiden ut. Exempelvis så kan "nationalfiende" i tre vecker sedan bytas mot åsiktsbrott, mordiskt lagd, rasist, brottsförebyggande övervakning eller psykopat.
Efter många år efter dådet hävdade mördaren att han hittade på det för att få lägre fängelsestraff. Samtidigt som han efterfrågade Tom Cruise som sin advokat efter dådet - Cruise har spelar advokat i minst två av sina filmer.
Han förklarades inte vara sinnessjuk utifrån min kunskap utan fick straff som vanligt.
Frågan är ändå vad de vill av mig. Mina familj & mina vänner har köpt vad än denna grupp säljer; jag är mer som ett projekt än människa. Dessa idioter som koordinerar ser oss inte som människor. Sådana psykopater, sjuka nollor som får makt från NÅGON organisation men auktoritet.
Utan tvekan är det här en västerländsk auktoritet bakom det som använder samhällets resurser & därmed berör det ALLA att en person kan öppet trakasseras, berövas privatliv, kränkas, förödmjukas etc. utan att ens veta varför eller när det kommer ta slut. De leker med ens liv vilket ALLTID är fel.
De är sjuka i huvudet om de tror vi kommer att släppa det här någonsin. Jag kan inget göra att min familj är med på det - de är troligen mer hjärntvättade än mig samt har de inget bättre för sig än att tro på fantasier som säljs av främlingar som uppenbart bryter mot lagen även om de är en auktoritet.
Jag kan inte skriva mitt avsky mot dem. Om jag visste vilka det var har jag flera verktyg att bedriva kontrakrigföring. Dessutom om vi vet vilka det är kan vi spionera på dem & samla bevis men de säger åt alla att hemlighålla deras identitet så de kommer undan med de facto grova brott.