2022-05-04, 18:49
Medlem
Det verkar som att det är storpremiär!
Citera
2022-05-04, 19:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av siegvard
” I åratal har man attackerat ens självförtroende och försökt få en att känna sig som världens största avskum.

man vill att du sitter ensam, arbetslös och totalt deprimerad så du tillslut tar en överdos av typ heroin och dör. Malmö äåäå

Citat:
Ursprungligen postat av siegvard
lägger fram det som att det här i själva verket är en positiv sak som kommer göra dig Jagrik i framtiden och att de ska skaffa en fru åt dig. Annars är du rejält jävla hjärntvättad av gruppen bakom det här.

utan för att staten har utsatt dig för kränkningar mot mänskliga rättigheter såsom rätten till privatlivet och förbudet mot tortyr, i åratal.
.

Bra sagt Siegbard. Tyvärr kommer han Trinigrant nog hänga sig efter stt de kört "skaffa fru" tricket.

Den går ut så här: Tjej han tidigare känt uppvaktar honom genom meddelanddn via nätverkspersoner utan att han vid ett enda tillfälle träffar henne. En dag kommer han nås av nyheten att hon blivit hora och knullar alla utom honom. Alla han nånsin känt, hans omgivning, gängkriminella, araber afrilaner, romer alla köper henne. Samtidigt som hon fortfarande hälsar hon älskar honoom och kommer gottgöra allt genom överaskningar, överaskningar personer han haft konflikter med hinner före till. Fortfarande utan att han fått träffa henne med ursäkten kontaktförbud. Folk han inte känner kommer på stan då titta på honom, skratta och säga de knullat hans flickvän.

Om han under hela processen försöker kontakta henne via telefon eller medelanden på riktigt så kommer polisanmälan om sexuella trakasserier. Gammal klassiker.
Senast redigerad av Signalspaning 2022-05-04 kl. 20:13.
Citera
2022-05-04, 20:27
Avslutad
Operationen blir ju helt meningslös både för operatörerna och en själv om man bara ignorerar allt. Då finns det bara en massa extrema losers som genomför sina små fånerier för blinda ögon och döva öron.

De kanske försöker på sig något med mig max en gång i månaden.

Ignorera, ignorera, ignorera.

De är de som har problem - inte en själv.

De är losers. Själv har man det bra; perfekt är det.

Ingen ska hänga sig inte. Låter som en dum idé.
Citera
2022-05-04, 21:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Trintignant
NLP var intressant! Oavsett vad som verkligen är det och vad som är rent maktmissbruk (vilket jag misstänker lär förekomma också).

Om du umgås med kriminella har de ju skäl för operationen iaf?

"Behövt hajja läget" - dvs "utredning" av en på något sätt. Det är ju ändå logiskt. Men alldeles för utdraget, anser jag.

Vilka kriminella? Jag har isolerat mig totalt av förklarliga skäl. Pl
Citera
2022-05-04, 22:00
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av dheegrolle
Vilka kriminella? Jag har isolerat mig totalt av förklarliga skäl. Pl

Låter amazing. Isolering är himmelriket!

Nej inga kriminella. Du nämnde något om sådana bara.
Citera
2022-05-05, 02:20
Medlem
RiktigTIs avatar
Jag uppskattar svar från er som är insatta här som känner till mitt fall!
  • Hur resonerar ni att min familj har deltagit i över 15 år?
  • Hur rekryterar de personer som jag ENDAST kommunicerar via internet? Exempelvis personer jag lär känna via Tinder.
  • Varför pratar alla som att jag vore speciell eller anti-kristus? Är det vad de tror att jag ska bli eller att jag tror det - eller tror de att jag inte fattar det själv? (vissa har tagit upp det här)
  • Varför verkar Gud vara i centrum här? Det verkar som att de vill vara Gud eller att jag ska att Gud ansvarar för det här medan ALLA vet att det sker via PsyOps & SocOps/SocEng.
  • Varför säger min ex-dejt att de vill kopiera/klona mig genom att samla information om mig? Hon påstod delta i operationen (ej svensk). Hon tror att det här är syftet.
  • Deras huvudsyfte verkar vara att samla så mycket information om mig som möjligt. Det är något som genomsyrar allt men även att de använder information nästan i realtid att utföra PsyOps/SocEng på mig. Min fråga är vad de vill få utav det?
  • Varför kan de helt enkelt inte bara konfrontera de problem vilket ska "utredas" istället för att utföra operationer i många år?
  • Ett tema i deras PsyOps är att de försöker imitera personer jag känner eller få främlingar säga/göra saker som endast jag vet om eller som är riktat mot mig. Vad är målet med sådan PsyOps?
  • Alla jag känner vare sig doktorandstudenter till kristna katoliker, till muslimer, till kollegor eller lärare, till främlingar som jag träffar (online & offline) verkar delta i det här nästan helhjärtat. Det här är absolut inte rörande socio-ekonomi eller status men de alla verkar delta medvetet i att med uppsåt utverka PsyOps mot mig - det är inte ens en hemlighet gällande syfte. De agerar som att det är självklart att det här sker mot mig. Samtidigt som vissa medvetet gaslight:ar mig när jag ifrågasätter det hela. Vissa av mina vänner har deltagit i över 10 år! Vad fan vill de av mig? Vill de ha total dominans av mitt liv? Jag kommer aldrig att underkasta mig psykopater eller några - de har en fiende här som kommer att avslöja deras skitsnack.
  • Kan det vara Frimurare/något sällskap eller kyrka som startat det hela? Det är självklart att de använder underrättelsetjänstliknande resurser men det är givet. Men ingen underrättelsetjänst jagar en tonåring i hemlighet sedan i 15 år. Någon driver på det irrationellt - vilka?
  • Varför kan ingen avslöja VILKA det är? Vad fan har de för speciell status att folk låter dem tortera en i flera år SAMTIDIGT som de fortfarande deltar i en uppenbarligen KRIMINELL operation?

Jag frågar mig vad de tror att de uppnår genom att demonstrera deras inflytande & makt? Jag ser det som djupt oroande efter 15 år. Det är galenskaper om de ska uppnå något annat än med samma medel. Det är rena galenskaper att de fortfarande - även alla i ens sociala krets som fortfarande tror på denna irrationella operation & det de säger OM mig. Idioter.

Det verkar för mig som att min sociala krets online som offline ser mig mer som ett (mind control-)projekt än människa - ett projekt som ska utsättas för hjärntvättning (påverkansoperationer) för "mitt eget bästa" eller att jag inte förstår det de gör mig mig. Vad är dessa operatörer sprider runt mig så lyckas de rekrytera de flesta - ibland i realtid. I butiken verkar det som att butikspersonal kontaktas oftast efter att jag pratat med dem. Utan tvekan är jag förföljd online & offline vilket flera bekräftat till mig.

Jag vill veta vilka det är så jag kan bl.a. få ro & konfrontera de ansvariga samt polisanmäla det hela med identitet på de ansvariga oavsett om staten är del av det. Det vi vill är enkelt: rättvisa & upprättelse vilket de är väl medvetna om.

Efter 15 år av det här kan jag intyga att det mesta baseras på vad jag gör & hur jag tänker - det verkar som att de till stor grad baserar deras operationen på mitt liv - därmed inte tvärtom att de styr mig. Det är så det VERKAR. I dessa mind control-projekt vet vi inte vad de vill att vi ska tro & om de lyckats. Att de håller på i samma galenskaper tyder på de inte lyckats!
Senast redigerad av RiktigTI 2022-05-05 kl. 02:46.
Citera
2022-05-05, 13:27
Medlem
Citat:
Operationen blir ju helt meningslös både för operatörerna och en själv om man bara ignorerar allt. Då finns det bara en massa extrema losers som genomför sina små fånerier för blinda ögon och döva öron.

De kanske försöker på sig något med mig max en gång i månaden.

Ignorera, ignorera, ignorera.

De är de som har problem - inte en själv.

De är losers. Själv har man det bra; perfekt är det.

Ingen ska hänga sig inte. Låter som en dum idé.

Jag veeeet! 😂😂😂
Gör det i den största mån det går men i och med att vi är människor och har instinkter kodat i vårt DNA så finns det sina utmaningar. Nope men jag tänker att det nån gång måste kollapsa, det har nog varit nära ett x antal gånger nu. Till slut kommer människor kanske vakna upp och inse att dem aldrig nånsin kommer att kunna förena ens värderingar med den person som dem blivit efter att ha behövt tortera människor psykiskt?

Jag tänker att det är grov förenkling och snudden på raljering?
Du har humor
Citera
2022-05-05, 13:32
Medlem
Citat:
Låter amazing. Isolering är himmelriket!

Nej inga kriminella. Du nämnde något om sådana bara.

Tänkvärt: att uttrycka ens subjektiva värderingar om något som är DNA kodat (gemenskap, flock) blir nog lite fånigt och samtidigt okänsligt för en person som uppenbart inte valt detta själv?
Intressant tankebana...? Att nämna kriminella = umgås med kriminella? Hur tänker du då?
Citera
2022-05-05, 16:21
Avslutad
Citat:
Jag veeeet! 😂😂😂
Gör det i den största mån det går men i och med att vi är människor och har instinkter kodat i vårt DNA så finns det sina utmaningar. Nope men jag tänker att det nån gång måste kollapsa, det har nog varit nära ett x antal gånger nu. Till slut kommer människor kanske vakna upp och inse att dem aldrig nånsin kommer att kunna förena ens värderingar med den person som dem blivit efter att ha behövt tortera människor psykiskt?

Jag tänker att det är grov förenkling och snudden på raljering?
Du har humor

Problemet är nog att de olika små medverkande kanske inte alltid vet vidden av det hela. De tror kanske att de är de enda som gör något. Inte att de är delar i en helhet som ställer till ofog mer eller mindre. Men var länge sedan nu. Men tror iaf att det ofta är så. De autonoma som varit med vet inte att en massa andra dragits in, etc etc. En gissning i alla fall.

Huvudmannen kan ev vakna upp.

Men de har olika syften med alla verkar det som. För mig liknar det mest ett sätt att få en att dejta och de vill även att jag skall connecta mer med folk. Vilket jag också gjort ibland. Trevligt resultat dessutom även om jag mest tar det lugnt.

För min egen del mår jag ju bra ändå, men ändå rätt länge sedan de höll på. De flesta måste blivit hårdare drabbade än mig gissar jag. Snarare har jag blivit härdad, vilket ju är positivt. De skickar även en del bra typer på en.

När jag pratade om losers menar jag snarare bottenskrapet som kör street theatre och liknande - sådana som irriterar. Men de skickar som sagt på en alla möjliga; även bra personer.
Citera
2022-05-05, 16:24
Avslutad
Citat:
Tänkvärt: att uttrycka ens subjektiva värderingar om något som är DNA kodat (gemenskap, flock) blir nog lite fånigt och samtidigt okänsligt för en person som uppenbart inte valt detta själv?
Intressant tankebana...? Att nämna kriminella = umgås med kriminella? Hur tänker du då?

Du har rätt.

För egen del har isoleringen bidragit till mycket gott; men jag körde ju mkt på det innan också innan de växlade upp tempot; men blivit ännu bättre att perioder bara gå in sig själv och det man håller på med i princip.

Du nämnde att du inte kunde visa upp bevis på GS:en på grund av kriminella; så jag tolkade det som om det var kriminella med på något hörn i bevisen.
Citera
2022-05-05, 17:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RiktigTI
Eftersom jag är en serb räcker det för att de ska övervaka mig med tanke på vad som hände Anna Lindh 2003. De började påverka mig runt år 2005/2006 på gymnasiet. Sammanträffande eller inte. Det verkar som att det hela blev mycket större efter 9/11 runt år 2002-2005.

Anna Lindhs mördare vittnade ju vid förhören att han länge hade hört röster. Dessa kan ju till slut ha triggat honom.

Annars så är ju målpersonstatusar enskilt bundna till tidsbegränsade åtgärdsdomar så de byts ju hela tiden ut. Exempelvis så kan "nationalfiende" i tre vecker sedan bytas mot åsiktsbrott, mordiskt lagd, rasist, brottsförebyggande övervakning eller psykopat.
Senast redigerad av Signalspaning 2022-05-05 kl. 17:52.
Citera
2022-05-05, 18:39
Medlem
RiktigTIs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Signalspaning
Anna Lindhs mördare vittnade ju vid förhören att han länge hade hört röster. Dessa kan ju till slut ha triggat honom.

Annars så är ju målpersonstatusar enskilt bundna till tidsbegränsade åtgärdsdomar så de byts ju hela tiden ut. Exempelvis så kan "nationalfiende" i tre vecker sedan bytas mot åsiktsbrott, mordiskt lagd, rasist, brottsförebyggande övervakning eller psykopat.

Efter många år efter dådet hävdade mördaren att han hittade på det för att få lägre fängelsestraff. Samtidigt som han efterfrågade Tom Cruise som sin advokat efter dådet - Cruise har spelar advokat i minst två av sina filmer.

Han förklarades inte vara sinnessjuk utifrån min kunskap utan fick straff som vanligt.

Frågan är ändå vad de vill av mig. Mina familj & mina vänner har köpt vad än denna grupp säljer; jag är mer som ett projekt än människa. Dessa idioter som koordinerar ser oss inte som människor. Sådana psykopater, sjuka nollor som får makt från NÅGON organisation men auktoritet.

Utan tvekan är det här en västerländsk auktoritet bakom det som använder samhällets resurser & därmed berör det ALLA att en person kan öppet trakasseras, berövas privatliv, kränkas, förödmjukas etc. utan att ens veta varför eller när det kommer ta slut. De leker med ens liv vilket ALLTID är fel.

De är sjuka i huvudet om de tror vi kommer att släppa det här någonsin. Jag kan inget göra att min familj är med på det - de är troligen mer hjärntvättade än mig samt har de inget bättre för sig än att tro på fantasier som säljs av främlingar som uppenbart bryter mot lagen även om de är en auktoritet.

Jag kan inte skriva mitt avsky mot dem. Om jag visste vilka det var har jag flera verktyg att bedriva kontrakrigföring. Dessutom om vi vet vilka det är kan vi spionera på dem & samla bevis men de säger åt alla att hemlighålla deras identitet så de kommer undan med de facto grova brott.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in