2022-04-24, 14:56
Medlem
RiktigTIs avatar
En sak är säker: det här är i grunden koordinerade psykologiska och sociologiska operationer som baseras i ens sociala nätverk online & offline.

Syftet är att få det likna något det de facto inte är för de utsatta. Därför är mycket online fyllt med lögner, påhitt, drev, trollande etc.

I grunden är det olagligt, oetiskt & omoraliskt från de utsattas perspektiv & i lagen. Om vi fick som vi ville hade vi fått de ansvarigas namn för att göra polisanmälan & utredning samt kontakta media. Men de lyckas övertyga personer att hemlighålla operationen och deras identitet.

Jag hade utan tvekan doxxat de ansvarigas personliga uppgifter samt kontaktat deras familjemedlemmar online för att berätta exakt vad deras familjemedlem sysslar med för grova brott i hemlighet.

Saken är enkel: lagen finns för att skydda personer. Polisen & allmänheten missbrukas för att skada de utvalda för att utsättas för flera brott. Lagen står alltså verkningslös.

Frimurare, Vatikanen, Jesuiter, staten etc. - det här är en oberoende grupp som verkar i samhället bakom kulisser. Det är skrattretande att folk förnekar deras existens.

Om de är så jävla intresserade av att utföra beteende-, personlighets- och trossystemsförändring kan de vara vuxna i sak & tala med mig istället för att utföra diverse operationer bakom min rygg. Det är än idag patetisk från mitt perspektiv att gå den fega vägen vilket är bakom ens rygg. Jag har exakt 0% respekt för sådana ryggradslösa oavsett om de är mäktiga & inflytelserika. Hur kan någon respektera sådana fegisar som ger sig på personer utan att ens berätta det? Det är likt att skjuta någon i ryggen kallblodigt.

Ni som stödjer denna operation är dumma i huvudet för ni tillåter det fortsätta. Fegisar som går i större fegisars agenda som hundar utan hjärna att ifrågasätta eller stå emot. Patetiska är ni alla.
Citera
2022-04-24, 15:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Trintignant
KSI
Kanske KSI/SÄPO vill värva en till dessa grupper samtidigt som jobbar för dem som informatör. Men veganrörelsen utgör ju inte ett så stort hot ändå förutom en extremt liten del extremister. Vet inte. Har varit rätt ointresserad av allt det där. Har även annat för mig än att bli någon informatör eller liknande. Om de nu skulle vilja det - ändå tveksamt kanske.

Nej. Det är inte så en värvning går till. Riktar sig säleehetstjänster mot en enskilda grupper så går man på en person därifrån. Omfattande angiverinätverk kräver väl att man har någon på alla arbetsplatser, grupper, politiska partier, bland fängelseinterner, kyrkor och kriminella gruuper.

Ta bara mitt hemland som exempel. Efter rekryteringsprocessen så skrivs rekryteringskontrakt med innehavande officer eller underhållshandläggare. Till respektive tilldelad innehavande officerkan de sedan lämna sina operativa miljökunskap (spaning) och humörrapporter (målpersoners så klart". I angivarnas akter står så klart deras hur de gick med eller tvingades för den delen. Kan vara lojalitet, kompremotterade uppgifter, hot om fängelse, delade etiska värdegrunder, utpressning, personliga anledningar, vilja att skydda landet osv.

Tillbaks till rekryteringen. Genom en ren till synes tillfällighet möter man någon som snabbt utger sig som vän. Platsen att träffa på denne är noga utvald och målavlan skall vara helt oförberedd. Kan vara till exempel vid hundrastning eller vid kollektivt boende och liknande. Första steget är att sakapa förtroemde. Snabbt skapaa det band och man får små lätta uppdrag i utbyte mot fräcka belöningar. Kanske nån slampa eller lite knark beroende vad för slags person de skickat som rekryterate. Under hela processen pågår samtidigt en genomlysning.

Tillbaks till stalking och anledningar. För var de mer raka men numera har de begränsningar som kontaktförbud gentemot måltavlan vilket innebär de inte får tala dirrekt till denne mitt framför.

Att du hamnat hos dom kan vara tusen anledningar. Kritiker av koronavirusågärder, 911 konspirationsteoretiker eåren efter 911. Sympatisör av sverigedemokrater under Reinfeldt tiden, kanske bata hetskt humör, spridit sånt som stämplas fake mews, rysslamdssympatier, autism, invandringskritiker, motståndate mo korruption osv. En okynessanmälninhg för djurmisshandel räcker för att djurskyddslagen används för göra dig till målperson.

Som sagt att du haft en het debatt med fel åsikter mot någon vid fel tillfälle eller rent sllmänt smågrubb mot fel person kan ha gett målperstatis som hämnd. Det är nog ett minfält med alla angivare därute. Du lan ha trampat på fel tår helt enkelt även om denne bara var en som du uppfattar som den lägste av de lägsta i samhället.
Senast redigerad av Signalspaning 2022-04-24 kl. 15:42.
Citera
2022-04-24, 15:46
Medlem
Myndigheterna har betraktat gang stalking som en sjukdom under lång tid och det är väldokumenterat. Polisen åkte frekvent ut på sådana ärenden åtminstone långt in på 80-talet. Där man i bästa fall kunde lugna personen för en tid framöver och det var långt innan det fanns smartphones och appar. Grupp stalking är emellertid ingen konspirationsteori utan fenomenet existerar fortfarande än idag. Många av offren som man trakasserar och driver med har valts ut för att de har kraftfulla vanföreställningar och till exempel tror att säkerhetstjänster, judar eller satanister har mer makt i samhället än de har i verkligenheten.
Citera
2022-04-24, 16:40
Medlem
fellowvessels avatar
vissa är primörer, en riktig smak klocka i cringe rikena.
Citera
2022-04-25, 20:44
Medlem
RiktigTIs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Piratpartiet
Myndigheterna har betraktat gang stalking som en sjukdom under lång tid och det är väldokumenterat. Polisen åkte frekvent ut på sådana ärenden åtminstone långt in på 80-talet. Där man i bästa fall kunde lugna personen för en tid framöver och det var långt innan det fanns smartphones och appar. Grupp stalking är emellertid ingen konspirationsteori utan fenomenet existerar fortfarande än idag. Många av offren som man trakasserar och driver med har valts ut för att de har kraftfulla vanföreställningar och till exempel tror att säkerhetstjänster, judar eller satanister har mer makt i samhället än de har i verkligenheten.

Vad är det handlar om finns det inget positivt. Vilka tror du utför det här? Staten i olika utsträckningar men det här är så hemligt att det inte är officiellt känt - undrar varför? För att ingen skulle acceptera att det här pågick eftersom det är grovt omoraliskt & oetiskt vilket alla vet.

Sedan verkar det som att denna grupp har en egen agenda vilket vi inte vet om. Det verkar INTE handla om att göra samhället "bättre" - tvärtom: att göra det sämre, speciellt för de utsatta & dennes omgivning som ironiskt nog spelar med.

I ett DEMOKRATISKT samhälle ska inte sådant existera. Vi är väl inte i Ryssland, Kina, Korea eller liknande?

Jag längtar till den dagen jag får reda på vilka de är så jag kan avslöja hela olagliga operationen publikt & förstöra DERAS liv - så många jag kan. ALLA vet att det här får INTE vara publikt.

Ingen normal människa mår bra av sådana aktiviteter. De verkar ha fokus på psykologiska operationer mer än annat. Sedan verkar de vara besatta av att göra en "galen" (gaslighta) för att bli inlagd på psyket - det är enkelt för omgivning med ont uppsåt att missbruka den information de blir delgivna för att driva & tortera en utsatt.

Det här måste avslöjas. Varför håller många käften? Eftersom de tror att det här är lokalt som bara handlar om den utsatta - de förstår inte hur djupt kriminellt det hela är & hur högt upp i samhället det går.

Polisen, psykologer, myndighetspersonal etc. är endast hundar åt de högre uppsatta som aktivt döljer operationerna systematiskt. Ni som deltar i det förstår idag att det här är snart avslöjat för de kriminella aspekter & aktiviteter som utförs mot OSKYLDIGA personer.

Vad är de vill mig så kommer jag att motarbeta sådana skithål som missbrukas samhällets resurser för att driva med oskyldiga personer. Det fel ni gör i forumet är att antar att vi förtjänar det - den logiken är huvuddelen till varför de kommer undan. Ni VET att det är fel med att i hemlighet utföra kriminella handlingar mot en ovetande person i flera år även om det är i forskningssyfte eller något som "låter vänligt".

De verkar tala om för personer att jag är "speciell" eller att jag själv tror det - i deras irrationella trossystem är jag någon som måste ständigt övervakas & spelas med. Allt jag säger/skriver rapporteras tillbaka till den centrala enhet som koordinerar allt både online & offline.

Det jag är säker på är att samhället & myndigheter missbrukas av en grupp för att ge sig på personer bakom deras rygg genom 24/7-övervakning & uppsättning av konstanta psykologiska/sociologiska operationer. Även om det är ett experiment är det olagligt & oetiskt; framförallt är det oönskat & gjort med tvång, trakasseri & ibland hot mot en för att de sprider lögner, påhitt & annat till ens sociala krets.

Era sjuka idioter. Jag är inte den ni tror. Den jag är, är den som kommer få er i fängelse en dag samt avslöja vad ni gör för era familjemedlemmar. Inget ni gör är hedersamt, modigt eller fint. Det ni gör är i samma gupp som fascister, nazister & terrorister - vet vilka ni är samt vet vilka ni arbetar för!
Citera
2022-04-25, 22:44
Medlem
RiktigTIs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Signalspaning
Nej. Det är inte så en värvning går till. Riktar sig säleehetstjänster mot en enskilda grupper så går man på en person därifrån. Omfattande angiverinätverk kräver väl att man har någon på alla arbetsplatser, grupper, politiska partier, bland fängelseinterner, kyrkor och kriminella gruuper.

Ta bara mitt hemland som exempel. Efter rekryteringsprocessen så skrivs rekryteringskontrakt med innehavande officer eller underhållshandläggare. Till respektive tilldelad innehavande officerkan de sedan lämna sina operativa miljökunskap (spaning) och humörrapporter (målpersoners så klart". I angivarnas akter står så klart deras hur de gick med eller tvingades för den delen. Kan vara lojalitet, kompremotterade uppgifter, hot om fängelse, delade etiska värdegrunder, utpressning, personliga anledningar, vilja att skydda landet osv.

Tillbaks till rekryteringen. Genom en ren till synes tillfällighet möter man någon som snabbt utger sig som vän. Platsen att träffa på denne är noga utvald och målavlan skall vara helt oförberedd. Kan vara till exempel vid hundrastning eller vid kollektivt boende och liknande. Första steget är att sakapa förtroemde. Snabbt skapaa det band och man får små lätta uppdrag i utbyte mot fräcka belöningar. Kanske nån slampa eller lite knark beroende vad för slags person de skickat som rekryterate. Under hela processen pågår samtidigt en genomlysning.

Tillbaks till stalking och anledningar. För var de mer raka men numera har de begränsningar som kontaktförbud gentemot måltavlan vilket innebär de inte får tala dirrekt till denne mitt framför.

Att du hamnat hos dom kan vara tusen anledningar. Kritiker av koronavirusågärder, 911 konspirationsteoretiker eåren efter 911. Sympatisör av sverigedemokrater under Reinfeldt tiden, kanske bata hetskt humör, spridit sånt som stämplas fake mews, rysslamdssympatier, autism, invandringskritiker, motståndate mo korruption osv. En okynessanmälninhg för djurmisshandel räcker för att djurskyddslagen används för göra dig till målperson.

Som sagt att du haft en het debatt med fel åsikter mot någon vid fel tillfälle eller rent sllmänt smågrubb mot fel person kan ha gett målperstatis som hämnd. Det är nog ett minfält med alla angivare därute. Du lan ha trampat på fel tår helt enkelt även om denne bara var en som du uppfattar som den lägste av de lägsta i samhället.

Hur kan sådant angivarnätverk hållas hemligt i ett öppet land som Sverige? Du har förklarat det förut hur det fungerar i Ungern men även i Serbien tycker jag att serber är för ärliga att gå bakom ryggen av oklara skäl. En annan sak om folk blir utpressade eller köpta, eller anspelade på känslor. Ändå kan en sådan djup & detaljerad koordinering inte hemlighållas länge i ett öppet IT-samhälle? Speciellt nu när folk vet att det pågår.

Det de gör är säkerligen att få det se mindre ut än vad det är för omgivningen så folk tror att det endast gäller mig - att det inte är ett utbrett samhällsproblem där resurser missbrukas i kriminella syften för att utföra psykologiska & sociologiska trakasserier för att en grupp har irrationella tron eller anledningar att ge sig på personer bakom deras rygg med hjälp av sociala kretsen.

Enligt min sociala krets vill de "lära känna mig". Personer kontaktas direkt via telefonsamtal som inte bara tillfrågas att fråga ut mig & utföra saker mot mig men även rapportera tillbaka reaktioner & information. Folk tror att det handlar om att "samla information" men de fattar inte att informationen används i att skapa psykologiska & sociologiska operationer som bl.a. trakasserar en person.

Sedan att min egna familj får information & order att utföra saker mot mig dagligen är tråkigt. De kan vara de som blivit hjärntvättade mest till att tro på den agendan gruppen för mot mig. Enligt vad jag vet tror de att det handlar om religion eller liknande, som att jag är någon annan eller ska bli det. En form av försök till personlighetsförändring. De tror att jag är besatt eller ska bli det - av Satan eller att jag ska bli anti-Kristus. Helt irrationella skäl sprids i min omgivning baserat på det här & folk tror hellre på det än att avfärda det & få slut på drevet mot mig eftersom folk vill att det ska vara sant. Som sagt anspelar de på de mjuka delar i att övertyga folk mot mig istället för hårda som tvång eller utpressning eller pengar vilket kan också ske.

Det här har en sådan komplexitet som du beskriver. Jag är 100% övertygad att mobiltelefonen är primära verktyget likaså att de övervakar allt jag gör online/offline 24/7 via telefon & datorn. Av dessa anledningar kan det endast vara en underrättelsetjänst vilket förklarar hur de kan övertyga myndigheter att delta samt de avancerade psykologiska, sociologiska & cyberoperationer som görs mot mig.

Ändå tycker jag att min serbiska familj borde ha mer vett än att gå med i en kult/sekt som arbetar inifrån eller med en underrättelsetjänst som är västerländsk.
Citera
2022-04-26, 01:16
Medlem
RiktigTIs avatar
I grunden verkar det röra sig om att de försöker dominera en på alla vis: psykologisk, information, sociologiskt, teknologiskt etc.

Det jag tror kan vara en stor anledning till varför de delar privatinformation till ens sociala nätverk är för att utverka "Mind Control". Sociala kretsen för tillgång eller information om vad som kan tänkas trigga en eller hur att hantera en - alltså att utverka kontroll över mig.

Det är utan tvekan att alla mina handlingar, reaktioner etc. övervakas & även rapporteras tillbaka till den koordinerade enheten.

Därför verkar det som att "alla" vet saker om en men de vet det de måste får att få kontroll över en vilket de flesta människor vill ha vilket förklarar delvis varför så många deltar frivilligt.

De flesta blir kontaktade via SMS eller telefonsamtal för att anordna en social eller psykologisk operation i förväg med att exempelvis berätta saker om mig; hur de ska reagera, vad de ska säga, att de ska håll koll för att sedan rapportera tillbaka.

Som: "håll koll på honom för att vi tror att han är besatt av Satan" så folk tycker att det är spännande & fränt. Sådant skit är vad de säger för att rekrytera folk i denna de facto förföljelse av en underrättelsetjänst som samarbetar med familj & vänner (i mitt fall).

I långa loppet kanske de hoppas på att jag ska förändras av denna stimuli & alla de artificiella konstruktioner som de försätter en i.

Jag är utan tvekan säker på att de övervakar varenda sak jag säger/gör. Ironiskt nog är DE de som är besatta av mig, på vartenda jävla sak jag gör. Min familj skulle aldrig samarbeta med en västerländsk säkerhetstjänst vilket får mig tro att de är lurade till att tro att det här är en lokal liten grupp med privata spionresurser som en kristen kult/sekt står bakom (som Scientologikyrkan gör).

Det många inte inser är den systematiska förföljelse som sker eftersom det här är gjort av en auktoritet som har tillgång överallt i ett samhälle likt en säkerhetstjänst.

Som sagt så verkar de använda den information som samlas i syfte att få kontroll över oss genom att bygga djupa psykologiska profiler genom extrem mängd data som samlats online & offline i 15+ år.

Vad har de åstadkommit? Elände. De har fått en fiende som aldrig kommer acceptera deras agenda; som väntar ivrigt på att avslöja de ansvariga för att se dem i fängelse. Eftersom allt det här har pågått i över ett årtionde av kriminella aktiviteter vilket säkert tiotal personer kan vittne om ifall de vågade erkänna eller att operationen blev publik.

De kommer aldrig att få kontroll av mig. Om något har jag byggt upp försvar för att motangripa deras argument vid potentiell konfrontation i media där hela min sociala krets vet exakt hur mycket lidande det är & hur olagligt det hela är. Deras värsta mardröm är ifall det blir publikt & att jag kommer till tals på TV4 om exakt hur mycket jag lidit & det de gjort. Gissa hur många patetiska huvud kommer att rulla.

Alla ni vet om att det handlar om "Mind Control" - de samlas inte all denna djupa data för att jävlas med enbart mig men att utveckla bättre sätt att manipulera er får som inte fattar ett skit om psykologiska operationer. Ni deltar i att bli förstörda i långa loppet. Som hjärnlösa hundar. Helt dumma i huvudet om vad det innebär.

Vilka det än är förtjänar de hårda straff & långa fängelsestraff till följd av det de gjort mot mig. Att på ett hemligt sätt försöka ta kontroll av mitt liv; att använda information mot mig i realtid.

Bara att det här blir publikt är alla körda de som arbetar med mitt fall. Jag längtar innerst inne för att satta dig er alla & förstöra era liv genom att meddela ERA familjemedlemmar & vänner om det NI gör.
Citera
2022-04-26, 23:39
Medlem
RiktigTIs avatar
Det jag misstänker att de försöker samla psykologisk information om en genom att simulera olika psykiatriska sjukdomar som schizofreni. Mycket för att de symtom som de flesta klagar på vid förföljelse liknar så. Sedan att folk aktivt förnekar det & t.o.m.. gaslight:ar en gör det än värre. Som sagt vill de göra en "galen" vilket verkar vara i centrum.

Det finns kulter/sekter som har mål att göra deras medlemmar "galna" eftersom det är så de uppnår en viss spiritualitet.

Sedan finns det psykopatiska psykologer/psykiatriker som använder samhällets resurser för att experimentera i det hemliga.

Det finns en hel del sanning i vad som är allmänt känt i TI/GS-forum: att de försöker få en att uppsöka psyket samt visa att det finns "psykopater/narcissister" i samhället genom att simulera deras beteende mot en samt att det finns personlighetsstörningar som är grunden till hela GS-fenomenet - att dessa störningar ansvarar. Att stalka någon i flera år är en viss störning men att koordinera en stalkingkampanj med spionresurser & spiontaktiker görs med stor sannolikhet av professionella psykologiska/sociologiska operatörer.

I kristna högern & extremister ses sådana personlighetsstörningar som demoner eller att en är besatt av andar vilket förklarar beteende som ofta är självskadande. Deras enda lösning är Jesus/Gud & bön vilket är 50% av all innehåll på Reddit/Facebook.

Frågan är om det här är en legitim operation gjord av staten (forskning/försvar) eller om den är sponsrad av en mäktig kult/sekt som använder statens/samhällets resurser.

NI kanske har blivit tillsagda att det här handlar om "sjuka" personer. Det här är mer ett sätt för de ansvariga att ta över ens hjärna med övertag av ens informationsflöde & sociala relationer. MED TVÅNG. Oavsett om vi vill eller inte.

Ett annat perspektiv är att de försöker göra oss "besatta" genom diverse psykologiska & sociala operationer så vi agerar på stimuli vilket hela kretsen vet om är meningen - att se vad vi gör men att rapportera tillbaka det.

Fattar ni hur extremt kränkande det är att få hela sitt privatliv övervakat & aktivt påverkat av en "okänd" grupp? I slutändan blir det som psykologisk tortyr; inte fan känner sig personer trygga i att det finns en professionell grupp som aktivt försöker förstöra ens hjärna med information - mycket som Dr James Giordiano forskar om i hur att kriga på neuronivå med information mot hjärnan så att ens hjärna förändras av lång exponering av viss verklighet/information.

I slutändan handlar det om "Mind Control" & 80% av material i ämnet i fråga är 100% mind control-material ämnet för oss 5% av riktiga måltavlor.

I andra perspektiv är frågan vad de vill ha av att utsätta mig för diverse psykologiska & sociala operationer i 15+ år? Irrationella mål tror jag med rationella metoder. Det verkar som att de försöker förändra en persons liv indirekt via mjuka medel vilket är hela vitsen i krigföring rörande hjärnan - att vändan hjärnan & personen mot sig självt. Eller så hur hjärnan & personer bygger "psykologiska försvar" mot ofrivillig & konstanta psykologiska "attacker".

Det som är obetänkbart är hur ens familj & vänner ställer upp på det med full vetskap om vad det går ut på - att de går runt & hävdar att det handlar om "psykisk sjukdom" & att folk ska håll "koll" på en för att rapportera tillbaka till den centrala enheten som koordinerar det hela. Folk vill generellt hjälpa men efter att jag sagt åt dem att det här är tortyr & de fortsätter medverkar de medvetet på att skada mig & förstöra mitt liv så det finns inga ursäkter. Det är olagligt, omoraliskt & oetiskt.

Jag skiter i vad de tror om mig. Jag vet om de skador de skapat för mig i alla delar av mitt liv. Det är liksom vitsen att se hur mycket de kan förstöra ens liv genom att attackera ens hjärna med bl.a. skitsnack om energivapen, demoner etc. - det är helt satt för att höjda paranoia & förvärra de artificiella symptom.

Vad fan tror min familj om det? Att det inte är farligt eftersom jag är "speciell"? Att de inte inser hur mycket denna grupp har dragit i trådar i över 15 år för att förvärra mitt liv. Vanliga människor har ingen aning hur lätt det är manipulera alla bara för att en är en auktoritet från någon mäktig organisation. Min familj är som alla involverade i operationen: de vet endast det de behöver för att delta - det mesta är säkert bara för att motivera. De har blivit lurade som alla andra; manipulerade till att delta för någon belöning eller att det ska vara för mitt eller deras bästa. Människor är så lätta att luta & motivera. Samhällets kollektive IQ är lägre än en enskild just för att det är extremt manipulerat av större krafter som vet exakt hur en vanlig person tänker. Mina föräldrar är enkla människor som inte förstår hur mycket skit jag får utstå - de tror eller så hittar de på att det mesta är mitt egna fel eftersom de blivit hjärntvättade av "experter" vars egna intresse är att skydda sig själva från att bli åtalade & satta i fängelse för flera brott mot mig. Jävla idioter är de allihopa i det här.
Senast redigerad av RiktigTI 2022-04-27 kl. 00:38.
Citera
2022-04-27, 01:06
Avslutad
Forskning tror jag är främsta anledning.

Familj och vänner går med på det av hela av olika anledningar. Objektet utlovas en ljus framtid sannolikt på olika sätt, samt personlig utveckling, en bra flickvän etc.

Rejäl betalning väntas också objektet - tror jag; vilket min main handler också sade. Men det har även hintats av andra.

Flera kända djurrättsaktivister har varit med på det och jag tror att de bara skulle ställa upp på det om en rejält stor betalning utlovades till objektet.

Det är min teori - att FSB och kineserna skulle ligga bakom ser jag nämligen som mindre troligt då för många svenska topp-politiker och andra höjdare med.

Forskning om medvetande tror jag är främsta skälet, men även många andra saker undersöks gissar jag.

Skulle läckt ut på en gång om det faktiskt var som Signalspaning skriver om det; därför tror jag inte det.

Därför som operationen ter sig mer eller mindre irrationell för objektet. Det är olika test som ofta inte har något annat mål än att testa vissa typer av personligheter på diverse sätt. Eftersom varje operation kan tolkas på tusentals olika sätt och få tusentals olika utfall är det snarare gjort för att se om objektet känner av anomalierna än utsatt för mindcontroll etc.

Bara mina gissningar; det minst ologiska när man läser mellan raderna. Som jag ser det.

Något angiverisystem finns såklart inte. Vad skulle ett sådant system syssla med? Jag har aldrig någonsin snattat ens ett tuggummi. Sverige är även en demokrati. Sannolikt också detta del av testet - går objektet på vad som helst? T ex att Sverige skulle var en diktatur?

Mycket snack om jag var en s k "Earth angel" innan det hela satte igång på ett ställe för flera år sedan. De vill väl testa den typen av personligheter, helt enkelt.

Att polisen eller SÄPO skulle lägga ned enorma resurser och en massa år på att bevaka en icke kriminell person på det här sättet för t ex brottsförebyggande är också det helt ologiskt och dessutom grovt kriminellt. De har ju inte ens resurser till alla som faktiskt är kriminella eller våldsbejakande extremister; är mitt intryck. Visst är de med på ett hörn, kanske ansvarar för avlyssningen; men inte mer än så.

Att t ex vänsterextrema/yogatyper/whatever skulle varit med för att antingen värva objektet eller bara utsätta det för planlösa trakasserier är som jag ser det också helt ologiskt - det kan ju nämligen lika lätt leda till ett antal totalt motsatta effekter av olika slag. Kan leda till vad som helst. Ingen ansvarig inom dessa organisationer skulle sannolikt (som jag ser det) vilja ta den risken. Är de däremot betalda ytterst bra och objektet också utlovas olika typer av fördelar samt en gigantisk betalning så kan de väl ställa upp på det gissar jag. Men knappast annars.

Mina teorier iaf.
Citera
2022-04-27, 09:24
Medlem
Citat:
Forskning tror jag är främsta anledning.

Familj och vänner går med på det av hela av olika anledningar. Objektet utlovas en ljus framtid sannolikt på olika sätt, samt personlig utveckling, en bra flickvän etc.

Rejäl betalning väntas också objektet - tror jag; vilket min main handler också sade. Men det har även hintats av andra.

Flera kända djurrättsaktivister har varit med på det och jag tror att de bara skulle ställa upp på det om en rejält stor betalning utlovades till objektet.

Det är min teori - att FSB och kineserna skulle ligga bakom ser jag nämligen som mindre troligt då för många svenska topp-politiker och andra höjdare med.

Forskning om medvetande tror jag är främsta skälet, men även många andra saker undersöks gissar jag.

Skulle läckt ut på en gång om det faktiskt var som Signalspaning skriver om det; därför tror jag inte det.

Därför som operationen ter sig mer eller mindre irrationell för objektet. Det är olika test som ofta inte har något annat mål än att testa vissa typer av personligheter på diverse sätt. Eftersom varje operation kan tolkas på tusentals olika sätt och få tusentals olika utfall är det snarare gjort för att se om objektet känner av anomalierna än utsatt för mindcontroll etc.

Bara mina gissningar; det minst ologiska när man läser mellan raderna. Som jag ser det.

Något angiverisystem finns såklart inte. Vad skulle ett sådant system syssla med? Jag har aldrig någonsin snattat ens ett tuggummi. Sverige är även en demokrati. Sannolikt också detta del av testet - går objektet på vad som helst? T ex att Sverige skulle var en diktatur?

Mycket snack om jag var en s k "Earth angel" innan det hela satte igång på ett ställe för flera år sedan. De vill väl testa den typen av personligheter, helt enkelt.

Att polisen eller SÄPO skulle lägga ned enorma resurser och en massa år på att bevaka en icke kriminell person på det här sättet för t ex brottsförebyggande är också det helt ologiskt och dessutom grovt kriminellt. De har ju inte ens resurser till alla som faktiskt är kriminella eller våldsbejakande extremister; är mitt intryck. Visst är de med på ett hörn, kanske ansvarar för avlyssningen; men inte mer än så.

Att t ex vänsterextrema/yogatyper/whatever skulle varit med för att antingen värva objektet eller bara utsätta det för planlösa trakasserier är som jag ser det också helt ologiskt - det kan ju nämligen lika lätt leda till ett antal totalt motsatta effekter av olika slag. Kan leda till vad som helst. Ingen ansvarig inom dessa organisationer skulle sannolikt (som jag ser det) vilja ta den risken. Är de däremot betalda ytterst bra och objektet också utlovas olika typer av fördelar samt en gigantisk betalning så kan de väl ställa upp på det gissar jag. Men knappast annars.

Mina teorier iaf.

”Dina teorier”, du sitter bara och radar upp vad det inte är. Du har ingenting på fötterna, eller så har du men vill dölja det. Att man skulle få pengar och resurser samt ett bra liv, är du på riktigt eller? I åratal har man attackerat ens självförtroende och försökt få en att känna sig som världens största avskum.

Om du är stalkad på riktigt så borde du inse att man inte vill dig väl, man vill att du sitter ensam, arbetslös och totalt deprimerad så du tillslut tar en överdos av typ heroin och dör.

Du är helt slut.
Citera
2022-04-27, 09:50
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av siegvard
”Dina teorier”, du sitter bara och radar upp vad det inte är. Du har ingenting på fötterna, eller så har du men vill dölja det. Att man skulle få pengar och resurser samt ett bra liv, är du på riktigt eller? I åratal har man attackerat ens självförtroende och försökt få en att känna sig som världens största avskum.

Om du är stalkad på riktigt så borde du inse att man inte vill dig väl, man vill att du sitter ensam, arbetslös och totalt deprimerad så du tillslut tar en överdos av typ heroin och dör.

Du är helt slut.

De har aldrig attackerat mitt självförtroende såvitt jag vet.

Aldrig försökt få mig att känna mig som världens största avskum heller.

Deprimerad har de aldrig gjort mig, har snarare försökt sammanföra mig med ett antal intressant folk har de gjort, då jag redan har ett flertal goda vänner har jag inte orkat med det ändå dock.

Du verkar tänka som en loser ifrån låg social bakgrund. Ryck upp dig. Läs en självhjälpsbok och gå en kurs eller något.

Håll dig borta ifrån droger.
Citera
2022-04-27, 11:56
Medlem
Citat:
De har aldrig attackerat mitt självförtroende såvitt jag vet.

Aldrig försökt få mig att känna mig som världens största avskum heller.

Deprimerad har de aldrig gjort mig, har snarare försökt sammanföra mig med ett antal intressant folk har de gjort, då jag redan har ett flertal goda vänner har jag inte orkat med det ändå dock.

Du verkar tänka som en loser ifrån låg social bakgrund. Ryck upp dig. Läs en självhjälpsbok och gå en kurs eller något.

Håll dig borta ifrån droger.

Förmodligen för att du är en desinformatör som inte har dessa erfarenheter. Du kör över den enda som kommit med en rimlig teori i denna tråd som funnits i 7 års tid och håller på och snackar ned det, och lägger fram det som att det här i själva verket är en positiv sak som kommer göra dig rik i framtiden och att de ska skaffa en fru åt dig. Annars är du rejält jävla hjärntvättad av gruppen bakom det här.

Det är sant att du skulle kunna berika dig själv p.g.a att du varit utsatt för det här. Men inte för att du deltar i ett forskningsprojekt, (vilket för övrigt är väldigt dumt, vill jag delta i forskning och få pengar från det gör jag det helst frivilligt.), utan för att staten har utsatt dig för kränkningar mot mänskliga rättigheter såsom rätten till privatlivet och förbudet mot tortyr, i åratal. Så det är kanske inte så konstigt att det är hysch hysch, för det råkar vara grova brott som är totalt grundslagsstridiga. Så du kan garanterat få en saftig ersättning för detta om det hela avslöjas.

Jag klarar mig rätt hyfsat efter närmare 10 år som utsatt för dessa trakasserier och terror, jag tar inga droger och hjälper mig själv så gott jag kan.
Senast redigerad av siegvard 2022-04-27 kl. 12:01.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in