Citat:
Ursprungligen postat av
Regnpojken
Det är väl främst Wt singel kvinnor som gör abort mig veterligen, åtminstone är det så i USA.
Inget som förvånar att en kvinna som är i ett förhållande med en man som kan försörja dom i högre grad väljer att behålla barnet.
Men ja jag håller med dig om att bidragsystemet har rubbat den naturliga ordningen.
Idag så får högpresterande kvinnor med högre IQ färre barn än lågpresterande kvinnor med lägre.
Nej då har du fel uppfattning. Det är WT folk som behåller barnen, trots att pappan ockrats lämnar dem i sticket eller är direkt okänd. WT och utbölingar skaffar barn i mycket lägre åldrar. Genomsnittlig ålder sjunker ju längre ut på wishan man kommer. Det gäller i alla västländer. Men du har fått fel uppfattning av USA lite tror jag. Myten om alla WT har upphaussats av vänsterliberaler för att misskreditera sina meningsmotståndare. I verkligheten är det inte alls så illa.
Har bott i USA. Några av de mest vettiga, gästvänligaste, och ärliga människorna jag träffat är kristna konservativa som bott på rancher utanför städerna. Med vapen. Hårt arbetande egenföretagare oftast. De har integritet men är oftast väldigt trevliga, smarta och drivna. De sköter sig och kan uppfostra sina barn. Sverige har fler under existensminimum per capita än USA. Kläm på den.
Inget dåligt iof att skaffa barn tidigt, men inte av WT.