2022-05-04, 22:42
Medlem
Man märker att hon gör sig till med rösten.
Citera
2022-05-04, 22:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Abrakadabra77
Hahaha! Kollade hennes sång igen och skrattade lika mycket denna gången. 😂

Hahaha samma här. Det va tom ännu roligare andra gången. Jag hoppas hennes följare får henne att ställa upp i idol. Den brutala sågningen från juryn vill man ju onekligen inte missa…
Citera
2022-05-04, 23:25
Medlem
Linn är den moderna världens version av skäggiga damen, men istället för att gå på cirkus som förr så går man in och på sociala medier.
Frågan är bara hur stor del av hennes följare som är skvatt galna och hur många som ironiskt hejar på henne för att få fortsätta följa den här helt världsfrånvända individen.
Fortsätter hon leva Svensson-liv med Simon kommer hennes attraktionskraft att flyga ut genom fönstret, och det vill hon garanterat inte. Följarna vill ha drama
Citera
2022-05-04, 23:28
Medlem
Medan vi sitter här inne och gnäller lever Linn sitt bästa liv med sötaste bebisen. Massa pengar som rullar in på samarbeten… och en kille som gör allt för henne och barnen.. hon bryr sig inte ett skit över vad vi skriver eller säger 😂
Citera
2022-05-04, 23:58
Medlem
Simon tjänar bara på att gifta sig med Linn. Han har i dagsläget 9 betalningsanmärkningar hos kronofogden motsvarande en skuld på ca 100 000kr. År 2019 hade han ”bara” 2 anmärkningar. Gifter han sig med Linn så kan KF mäta ut på henne istället och han kan luta sig tillbaka medans hon får kämpa med skulden så radhuset inte blir utmätt.

Som ni säkert förstår så är Linn mamma åt fyra ungar, sina tre döttrar + Simon.
Citera
2022-05-05, 00:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Svavelsyran
Simon tjänar bara på att gifta sig med Linn. Han har i dagsläget 9 betalningsanmärkningar hos kronofogden motsvarande en skuld på ca 100 000kr. År 2019 hade han ”bara” 2 anmärkningar. Gifter han sig med Linn så kan KF mäta ut på henne istället och han kan luta sig tillbaka medans hon får kämpa med skulden så radhuset inte blir utmätt.

Som ni säkert förstår så är Linn mamma åt fyra ungar, sina tre döttrar + Simon.
Nej man kan inte utmäta den gifte partners lön
Citera
2022-05-05, 01:34
Medlem
Men hur håller han ungen när han matar henne. Brukar ju hålla barnen mot sin kropp 🤔
Citera
2022-05-05, 06:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Solen75
Men hur håller han ungen när han matar henne. Brukar ju hålla barnen mot sin kropp 🤔
Ja jag har reagerat på det innan hur de håller henne! Slappt på nåt sätt. Inte så rädda om henne. Linn borde ju veta hur man håller.....Men med tanke på att de satte hörselkåpor på en så liten så kanske hon inte har rätt känsla hur man gör.
Citera
2022-05-05, 07:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MJMP
Jag har (genom mina vänner som är vänner med Linn och Simon) att de har Natural Cycles nu för att skydda sig. ELLER kanske för att planera in nästa prinsessa???

Att ha sex nu så nära förlossning innan hon har läkt helt samt att "avslaget" försvunnit är förenat med hög infektionsrisk. Sen måste jag säga att man måste vara j-vligt k-t om man vill ha sex nu redan eller så är hon så driven av att ha ett barn till snabbt så hon ånyo kan stå och vissa magen och göra vloggar
Citera
2022-05-05, 07:52
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Solen75
Ja det var ett märkligt sätt. Linn bör ju veta med tanke på tidigare barn. Hon kanske har glömt bort och anser att det där sättet är normalt..
Citera
2022-05-05, 07:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bettybobs
Att ha sex nu så nära förlossning innan hon har läkt helt samt att "avslaget" försvunnit är förenat med hög infektionsrisk. Sen måste jag säga att man måste vara j-vligt k-t om man vill ha sex nu redan eller så är hon så driven av att ha ett barn till snabbt så hon ånyo kan stå och vissa magen och göra vloggar

Hon tjänar ju pengar på barnen. Får mer samarbeten och mer följare varje gång hon har varit gravid. Det var väl i början av hennes relation med Gabbe som hon hade det mer tufft ekonomiskt, med färre samarbeten osv... sen när hon blev gravid igen med Juvelia som det blev mer. Antingen en stor press att skaffa ett till barn så snart som möjligt, eller så vill hon helt enkelt ha mer snart... även om hon säger att dom ska vänta 2 år eller nåt, det vet vi ju hur det är med den saken....
Citera
2022-05-05, 09:40
Medlem
den här tråden har gjort att jag gillar Linn och Simon! Dom har blivit mer intressanta ha ha ha! Kollar på deras youtube nu innan jobbet!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in