2022-05-04, 20:52
Medlem
CS128s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av peterZiipen
Hans senaste video
https://www.instagram.com/peter.szabo/

Jag har kikat på Peters Instagram men hittar inte det du menar. Får lita på att du har sett det och hört att det var på det viset! Det var iaf mer information än vad jag visste innan. Tycker väl att produktionen borde ha lagt in honom på sjukan om han var så dålig. TVproduktionen har hanterat det riktigt illa för hans tillstånd låter allvarligt som det var där och då.
2022-05-04, 20:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hallonsylten1
Hon har privat profil, vill du skriva här om hon berättar nåt smaskigt?

Ne inget än vad jag hört, hon hoppar över alla "jobbiga" frågor om Shevin och Joel

edit: Jo nu sa hon att hon inte vet riktigt hur joel hade det när hon var borta från lag nord, hon vet inte hur tv klipper, men det var inte illa när hon var i lag nord, hon hade sagt ifrån isåfall
Senast redigerad av chaga 2022-05-04 kl. 20:56.
2022-05-04, 20:55
Medlem
Fabriksbyggnads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fezk
Hur är det med geografin? Hon är väl från Brasilien haha. Och nej hon verkar inte speciellt kränkt.

Herregud snacka om att dom två mupparna gör en höna av en fjäder. "Patriarkatet"... jösses. Hoppas båda ryker.

Hahaha…. Bor du hemma eller? En man som vill ha mamma på äventyr är en tönt. En riktig JÄDRA tönt! Hahahaha
2022-05-04, 20:57
Medlem
Fabriksbyggnads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheGhostLord
Är inte meningen med Robinson att den starkaste vinner?
Om någon är sjuk och svag och mår dåligt, eventuellt behöver dropp eller hjälp på sjukhus, ska den va med och tävla då? Någon som verkar klara sig extremt bra ensam på en öde ö - en riktig robinson - är Filip.

Alla har väl sin anledning till att just den behöver mat och mer energi. Nån som sällan klagar på mat eller själva situationen är Linn. Har någon sett Peter äta allt som krälar och kryper?

Mycket bra inlägg! Peter är nära döden och måste ha hjälp av en man för att kalla in en mamma 😉😂
2022-05-04, 20:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CS128
Jag har kikat på Peters Instagram men hittar inte det du menar. Får lita på att du har sett det och hört att det var på det viset! Det var iaf mer information än vad jag visste innan. Tycker väl att produktionen borde ha lagt in honom på sjukan om han var så dålig. TVproduktionen har hanterat det riktigt illa för hans tillstånd låter allvarligt som det var där och då.
Hittar inte heller. Om det är sant så borde han fått åka in ja, precis som Anna gjorde. Eller är de så måna om att han ska bli robinsonvinnaren att de försöker hålla honom vid liv på stranden till varje pris
2022-05-04, 20:59
Medlem
Fabriksbyggnads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fjolla666
Ser ut som hon suttit i koncentrationsläger. Sen har hon dom största tänderna jag sett.
Nä hon är nog inte Svensk.
Snacka om lättkränkt. Finns tyvärr inget trevligt att skriva om henne. Hon är värdelösast i lägret nu när Shevin försvunnit.

Men hon tänker! Viktigt för överlevnad i det här. Du tänker tänder????
2022-05-04, 21:01
Medlem
Onkel-Ben-nys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheGhostLord
Är inte meningen med Robinson att den starkaste vinner?
Om någon är sjuk och svag och mår dåligt, eventuellt behöver dropp eller hjälp på sjukhus, ska den va med och tävla då? Någon som verkar klara sig extremt bra ensam på en öde ö - en riktig robinson - är Filip.

Alla har väl sin anledning till att just den behöver mat och mer energi. Nån som sällan klagar på mat eller själva situationen är Linn. Har någon sett Peter äta allt som krälar och kryper?
Nu är det ju ingen öde ö utan bara ett par hundra meter till lyxvillor m.m. på Dominikanska. Det hänger även klasar med bananer i träd där deltagarna sitter och gnäller över att bara ätit kokos. Finns ett intresse fortfarande till det sociala spelet men överlevnadsaspekten är borta sen länge från Robinson.
2022-05-04, 21:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av chaga
Ne inget än vad jag hört, hon hoppar över alla "jobbiga" frågor om Shevin och Joel

edit: Jo nu sa hon att hon inte vet riktigt hur joel hade det när hon var borta från lag nord, hon vet inte hur tv klipper, men det var inte illa när hon var i lag nord, hon hade sagt ifrån isåfall

Tack snälla du
2022-05-04, 21:06
Medlem
CS128s avatar
Citat:
Hittar inte heller. Om det är sant så borde han fått åka in ja, precis som Anna gjorde. Eller är de så måna om att han ska bli robinsonvinnaren att de försöker hålla honom vid liv på stranden till varje pris

Verkar absurt. Så mycket som hänt denna säsong gör ju att man verkligen ifrågasätter TVproduktionens ansvar i det hela och det ordentligt. Aldrig att jag skulle ens lockas av vinstsumman eller prestigen i att vinna Robinson om det är på detta viset.
2022-05-04, 21:08
Medlem
peterZiipens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CS128
Jag har kikat på Peters Instagram men hittar inte det du menar. .
Citat:
Hittar inte videon

Hans senaste video är hans senaste video.
https://anonfiles.com/91jafed8yf/234_jpg
ca 2-5 min in.
2022-05-04, 21:13
Medlem
Dopys avatar
Varför vill Linn ha ut Angela?
2022-05-04, 21:16
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av peterZiipen
Hans senaste video är hans senaste video.
https://anonfiles.com/91jafed8yf/234_jpg
ca 2-5 min in.
Tror bara de som följer honom kan se den videon.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in