2022-05-04, 20:20
Medlem
mr.demons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fjolla666
Ser ut som hon suttit i koncentrationsläger. Sen har hon dom största tänderna jag sett.
Nä hon är nog inte Svensk.
Snacka om lättkränkt. Finns tyvärr inget trevligt att skriva om henne. Hon är värdelösast i lägret nu när Shevin försvunnit.
Ja, hon ser verkligen utmärglad ut. Jag gillar Angie. Men känns som jag är ensam om det.
2022-05-04, 20:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av peterZiipen
Vi ser 2% av en dag. Detta är en av alla saker som skett som produktionen valt att klippa bort. Peter har svimmat ett dussintal gånger pga extremt lågt blodtryck, legat med dropp innan tävling osv.

Han spelar såklart över för att få de där droppet innan tävling. Det hade jag också gjort, måste vara guld värt att få. Riktigt kvalificerat fusk.
2022-05-04, 20:22
Medlem
peterZiipens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CS128
Den sista meningen du skrev att Peter har svimmat dussintal gånger pga av extremt lågt blodtryck legat med dropp innan tävling osv - vem har sagt det? Jag har inte hört det. Eller menade du att du antar det själv? För att vi inte ser mer än drygt 2% av vad som händer resterande tid på deras dygn?

Här antas ingenting. Biten om att han svimmat flera gånger är citerat direkt från Peter. Finns en live på hans instagram. Biten om dropp såg jag i en facebook-grupp, så där får man väl vara mer källkritisk. Kanske att Peter nämner det lite senare i liven, tittade bara 2 min.

Dessutom, att alla deltagare mer eller mindre i en stämma utrycker att Peter är den som främst behöver mat tycker jag bekräftar att detta skulle stämma.
2022-05-04, 20:26
Medlem
Citat:
Vi ser 2% av en dag. Detta är en av alla saker som skett som produktionen valt att klippa bort. Peter har svimmat ett dussintal gånger pga extremt lågt blodtryck, legat med dropp innan tävling osv.
Vart har du fått den informationen någonstans? Hörde bara en gång i programmet att han hade svimmat.
Om det du säger är sant så hoppas jag att han får åka hem, Anna svimmade flera gånger och hade lågt blodtryck så hon blev tvungen att åka hem.
2022-05-04, 20:27
Medlem
peterZiipens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HelmerLjus
Han spelar såklart över för att få de där droppet innan tävling. Det hade jag också gjort, måste vara guld värt att få. Riktigt kvalificerat fusk.

Inte ett dugg förtjust i simpen som sörplar gulaschsoppa genom gluggen, men tror absolut att han mått förjävligt. Han tog ut sig i tävlingen där de sprang i cirklar och hade därefter svårt att återhämta sig. Fullt förståeligt.
2022-05-04, 20:27
Medlem
CS128s avatar
Citat:
Här antas ingenting. Biten om att han svimmat flera gånger är citerat direkt från Peter. Finns en live på hans instagram. Biten om dropp såg jag i en facebook-grupp, så där får man väl vara mer källkritisk. Kanske att Peter nämner det lite senare i liven, tittade bara 2 min.

Dessutom, att alla deltagare mer eller mindre i en stämma utrycker att Peter är den som främst behöver mat tycker jag bekräftar att detta skulle stämma.

Jaha du har sett det på hans egna Insta och i en Facebookgrupp, det har inte jag gjort. Då är det väl så. Du verkar vara som jag i att det ska finnas belägg för det man pratar om. Att han varit hårt åtgången av att inte få tillräckligt med föda vet jag om via TV-avsnitten.
2022-05-04, 20:28
Medlem
peterZiipens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chaga
Vart har du fått den informationen någonstans? Hörde bara en gång i programmet att han hade svimmat.
Om det du säger är sant så hoppas jag att han får åka hem, Anna svimmade flera gånger och hade lågt blodtryck så hon blev tvungen att åka hem.

Citat:

Hans senaste video
https://www.instagram.com/peter.szabo/
2022-05-04, 20:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HelmerLjus
Ja om det nu är sant, för vad är det för källa?
Då kan väl lika gärna alla deltagare få dropp då alla mer eller mindre mår skit.
2022-05-04, 20:33
Medlem
Citat:
Hans senaste video
https://www.instagram.com/peter.szabo/
Hittar inte videon
2022-05-04, 20:46
Medlem
TheGhostLords avatar
Är inte meningen med Robinson att den starkaste vinner?
Om någon är sjuk och svag och mår dåligt, eventuellt behöver dropp eller hjälp på sjukhus, ska den va med och tävla då? Någon som verkar klara sig extremt bra ensam på en öde ö - en riktig robinson - är Filip.

Alla har väl sin anledning till att just den behöver mat och mer energi. Nån som sällan klagar på mat eller själva situationen är Linn. Har någon sett Peter äta allt som krälar och kryper?
2022-05-04, 20:47
Medlem
Angela har en live på instagram nu.
2022-05-04, 20:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av chaga
Angela har en live på instagram nu.

Hon har privat profil, vill du skriva här om hon berättar nåt smaskigt?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in