Citat:
Hayes lider av något allvarligt, mindre värds komplex pga hudfärg. Han bröstar (magar...) upp sig som en silverback och brölar, skiter i sitt eget bo och kan absolut inte ta minsta kritik. Då kastas rasist kortet snabbare än ögat... Vi har väl alla som följer Robinson sett hans blick mot bla Mattias.
Shevin är riktigt obehaglig som människa och henne skulle jag klippa vid fötterna om jag mötte privat. Som du skrev: Det går inte att skylla på klippningen alltid. Hayes är - eller har visat sig vartefter - vara lika obehaglig. Han är definitivt inte något snällt Träsktroll i Robinson så han har sjunkit som en gråsten inför mina ögon. Elin har flera bra tankar men hon var den som först sa att de skulle rösta på Mattias att vara Förste duellant och dessutom i hans frånvaro fast BÅDE Shevin och Mattias kom in sist och samtidigt.
Dagens avsnitt Gränslandet:
Dagens avsnitt Robinson:
Dagens avsnitt Gränslandet:
Jag förstår Mattias beslut i dagens avsnitt - verkligen trist
Hoppas att Shevin förlorar mot Elin i tävlingen för hon behöver en rejäl näsbränna och hellre att Elin har säkrat sin plats i Robinson än att Shevin får komma tillbaka. Tidigare har det väl varit 2 st som får komma in från Gränslandet tillbaka till Robinson så förmodligen blir det Elin (om hon vinner) och Hayes kanske. Önskar att både Shevin och Hayes åker ut och inte kommer in till Robinson igen.
Hoppas att Shevin förlorar mot Elin i tävlingen för hon behöver en rejäl näsbränna och hellre att Elin har säkrat sin plats i Robinson än att Shevin får komma tillbaka. Tidigare har det väl varit 2 st som får komma in från Gränslandet tillbaka till Robinson så förmodligen blir det Elin (om hon vinner) och Hayes kanske. Önskar att både Shevin och Hayes åker ut och inte kommer in till Robinson igen.
Dagens avsnitt Robinson:
Ja vad säger man? Högborgen lever lyxliv med dels ett basförråd av mat och Angela som föder dem med både fisk och krabbor samt denna festmåltid av Tapasbricka och Cava. De i Rucklet har jobbat på bra för att få rösta hoppas de fortsätter att göra det så de alla får rösta i Örådet. Tommie har nog bitit sig själv i svansen och har dessutom en blodshämnd med sig in i Örådet på Söndag.
sen tycker jag det inte är ett skit fel att säga neger men jävligt fult att använda uttrycket N-ordet som ju med all tydlighet markerar att det skulle vara nåt fel med att vara just neger/svart. Afrikan kan man ju heller inte kalla de svarta (negrerna) då det ju finns många vita afrikaner. Hayes är en svenskfödd neger och inget fel med det bara han skulle bete sig som en genuin svensk - alltså integrerad som ju alla våra politiska representanter vill att negrerna (de svarta) skall bli.