2022-05-04, 16:04
Medlem
CS128s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Contragulations
Ok. Ja du behöver inte diskutera mer om du inte vill såklart, men det blir svårt för dig att hindra mig från att diskutera vidare. Du hänger på dokusåpaforumet på flashback.

Gymnasieläraren, Tommie, Jani, är det Anders som Hanna ska skriva om härnäst? Som en otäck man, speciellt på fyllan.

Jag hänger i forumet precis som du gör ( ! ) och har inte tänkt hindra dig att diskutera heller - givetvis. Svarade bara på ditt inlägg och la min åsikt
2022-05-04, 17:02
Medlem
Haha typiskt feministen Hanna att totalt haka upp sig på en skitgrej som när Tommie säger att dom behöver en kvinna som kan ta hand om dem. "paktriarkatet" bla bla osv.

Riktig skitgrej och jag tror inte Tommie menade det på ett nedsättande sätt.

Gissningsvis lär det bli häxjakt på Tommie nu, så nu ska han ut först av alla trots att han inte är ett speciellt stort hot.
Senast redigerad av korvstofft 2022-05-04 kl. 17:05.
2022-05-04, 17:05
Medlem
kubuns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av knuugen
Apropå psyke ja, har det tagits upp något kring heyes historik eller, inte lusläst denna tråd helt.

(FB) Skvaller om svenska kampsportare

Inlägg #50, har för mig han hamna på hispan för detta istället för vanlig cell.

Har inte koll på om han har domar på sig, mer än brokigt förflutet ryktesvägen…
Har dock själv varit med på klubben när han börja veva.

Mattias är en riktigt hal ål måste jag säga, men som heyes beter sig känns inte reko, fine när du ska upp i ringen på K1, men nu är du i tv o leker!? Skoj när han blåste mattias om val av gren, att sen ”låtsas” torska köper jag inte, den grenen var mer tjuv o rackarspel/balans än styrka, Gunde hade sopat mattan med alla där!!
Efterhandskonstruktion av heyes för att höja sin persona för oss tittare.

Släpper dom o måste bara se om någon annan lagt märke till denna lookalike!?

Shev måste var släkt med üzz, ser exakt ut som han bara lite mindre hår, när hon sitter där i sin solhatt o smilar in i solen/kameran likt G .Bush, den där näsan är fan som ett fingeravtryck! Üzz upp i dagen…

Lika vidriga personer är dom oxå!! Skulle inte förvåna mig om dom är kusiner
Bra där - jag är av samma uppfattning om hans läggmatch mot Mattias. Det var där han gjorde honom illa i axeln. Mattias hade en skada i axeln som inte var riktigt läkt och gjorde upp en deal med Hayes om att om han valde Hayes att duellera mot istället för Anna så skulle han gå med på att inte välja en gren som skulle kunna förvärra hans axel. Hayes sa listigt ja till den dealen för å få chans att komma in i Robinson men höll inte ord utan valde dödsdansen och vräkte argsint ur sig att han just skulle se till å skada Mattias i den grenen när Mattias tyckte han var en skit som inte höll avtalet. Jag tror han lyckades med sitt uppsåt och just därför förlorade han då han var mer upptagen med att se till å förvärra Mattias skada än att balansera det som han hade i andra handen.

Mycket märkligt att han nu får ha licens på handeldvapen när han en gång i tiden blivit påkommen med att missbruka ett sådant och fått dom på sig. Ett psykfall som han ska inte ha vapen. Fanns länkar i någon av dessa trådar om Robinson som visade videos av honom i full aktion på skjutbanan och även skrytbilder på hans vapen och ammunition. Hans rättigheter på att bära vapen borde återkallas. Han är klart olämplig därtill.
2022-05-04, 17:06
Medlem
Citat:
Hahaha men vad i h...
Kan du eller någon vara snäll och print screena de här storysarna och dela till oss? Har inte instagram.
Att folk som har instagram inte har sett det där än förvånar mig. Såg den redan i början av Robinson, Hanna har liksom en story som heter Jani. Valde dock att inte sprida det vidare för jag vet inte vad jag tycker om saken. Jani är ju väldigt ung i sinnet, och det här med att tjejen inte ska behöva handskas med en äldre man så finns det inga belägg på att tjejen inte ville ha kontakt med Jani. Om båda vill, det är lagligt och de är ungefär lika gamla i sinnet så kan det ju vara okej, vi har ju inte hela kärleksstoryn.
2022-05-04, 17:11
Medlem
Citat:
Intrigerna, paktandet, twisterna i all ära men när ska vi diskutera säsongens största fråga - Vem brottades Öfvergård med på avslutningsfesten?

Det känns som att bitarna börjar falla på plats lite? Hur många fingrar hade Hanna Bergwall med i spelet när Anders blev sparkad av tv4? Med tanke på reaktionen till Tommies "mamma"-motivering, me-too-historian med gymnasieläraren, outandet av Jani's alldeles för unga ex.flickvän, hur tror ni att hon då reagerar på att se Anders skrika och brottas med en kvinna på stranden? Eller var det rentav hon själv - som försökte stoppa Anders på fyrhjulingen

"Det var i samband med att produktionsgänget bakom ”Robinson” hade avslutningsfest som programledaren hamnade i bråk med en ung kvinna.

Hon hade försökt stoppa honom från att köra en fyrhjulig terrängmotorcykel varpå han grep tag i hennes handleder och en brottningsmatch inleddes.

En ångerfull Anders Öfvergård bad sedermera kvinnan om ursäkt men det hjälpte inte – kanalen sparkade den profilerade stjärnan."

https://stoppapressarna.se/svenskt/arga-snickaren-i-brak-efter-valdsamt-polisingripande

Det känns mer som att det är Desiree. För skulle Anders även fast han är i onyktert tillstånd brottas med Hanna som ser så svag och eländig ut efter alla dessa veckor?
2022-05-04, 17:15
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cinnamonbon
Exakt så. Dog en smula inombords över hur extremt uppenbart det var när Anders kom dit för att medla...
Jag tror dock Mattis känslor är äkta. Att han är känslor, övertolkar Hayes, och blir ledsen/rädd för Hayes beteende. Men med Anders så var det uppenbart skådespel.
2022-05-04, 17:17
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ganonito
Nej, det är det inte. Det är bara sanningen. Du måste skilja på svensk och svensk medborgare. Det är inte konstigare än att du inte är kines om du inte har kinesiska föräldrar eller japan om du inte har japanska föräldrar. Det har inget med att göra med att någon skulle vara mindre värd.
Är du född i Sverige med svensk medborgarskap då är du Svensk.

Annars är 80% av svenskarna inte svenskar eftersom alla har någon gammal släkting som är polsk, tysk, finsk, dansk, rysk, osv, osv, osv.
Det finns nästan ingen i Sverige som är 100% svensk bakåt i 10 generationer.
2022-05-04, 17:20
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av keriksson714
Självklart, säger som Hanna fast istället, "vilket årtionde lever vi i" Me too var 2017 eller nåt, gå vidare och acceptera att radikalfeminismens tid är förbi.

Är väl naturligt att välja en som tar hand om de andra, Angela har visat sig vara en sådan person och hon är själv tacksam att ha blivit vald så vad är problemet.
Så vi ska acceptera sexuella övergrepp/sexuella ofredanden och liknande tycker du?
Så du är för en tystnadskultur när kvinnor utsätts för övergrepp?

För det är just såna saker som Me too var emot.
2022-05-04, 17:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av korvstofft
Haha typiskt feministen Hanna att totalt haka upp sig på en skitgrej som när Tommie säger att dom behöver en kvinna som kan ta hand om dem. "paktriarkatet" bla bla osv.

Riktig skitgrej och jag tror inte Tommie menade det på ett nedsättande sätt.

Gissningsvis lär det bli häxjakt på Tommie nu, så nu ska han ut först av alla trots att han inte är ett speciellt stort hot.
Han har uttalat sig dåligt och det verkar vara Hannas motivering till att rösta ut honom. Men en sak förstår jag inte av ditt inlägg, Tommie är väl ändå det största hotet i tävlingarna?
2022-05-04, 17:22
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ambulocetus
Hon hänger ut Jani på sin Instagram, för att han har/haft en flickvän som är mycket yngre än honom själv.
Man får inte säga ifrån mot mobbing, men tycka till om andras flickvänner går bra. Dubbelmoral
well, det är inte fel att ifrågasätta åldersskillnaden emellan Jani och hans tjej, speciellt eftersom hon var under 18 när dem började dejta. Men det har redan diskuterats i denna tråd.
2022-05-04, 17:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av chaga
Det är inget fel med att vara kortväxt eller dvärg, det kan man inte göra något åt. Menar bara att det inte kan vara en bra förutsättningar att vara så kort som hon i basket. Hon har även lite andra egenskaper som jag nämnde vilket gör mig fundersam över hennes baskettalanger.

Har svårt att tro att Shevin kommer utvecklas i programmet eller nu efter. Hon försvarar sitt agerande i Robinson. Såg på instagram där hon skrev att hon är bäst, oslagbar, farlig osv. Låter som det brukar det vill säga störst, bäst och vackrast.
Hon måste växa upp och se sig själv i spegeln, bli ödmjuk och behandla folk med respekt. Hon är inte bättre eller mer värd än någon annan. Om så många antyder att man har en dålig attityd så kanske det stämmer? Har den tanken aldrig slagit henne?
Att växa upp blir svårt 😅 hon är väl runt 1.45 och bastant redan, när hon får sin av 1a unge kommer hon vara dubbelt så bred, de händer kurder. De bästa vore dock att det är aldrig händer för jag har svårt att se den personen att älska någon annan än är sig själv
2022-05-04, 17:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av chaga
Han har uttalat sig dåligt och det verkar vara Hannas motivering till att rösta ut honom. Men en sak förstår jag inte av ditt inlägg, Tommie är väl ändå det största hotet i tävlingarna?

Han har väl presterat helt ok och lyckats vinna en gång. Men jag syftade främst på paktande och taktik. Det känns som att han är för "snäll" för att köra rävspel.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in