2022-05-04, 07:11
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Zaedrews
Jo det är lite som så med Hayes. Han körde vad han är van med snacket innan fight. Fighters som ska upp i ringen säger saker som ska krossa den andra, slita armarna av varann osv sedan efter match är de värsta polare igen. För honom fattar han inte att Mattias inte är van vid det snacket.

Sedan är det svårt med Mattias. Han spelar mycket också. Han vet förmodligen att det här är en öm punkt för Hayes (att han ska betraktas som en farlig en) och Mattias har redan utnyttjat det två gånger till att just påtala det här om rädd så att Hayes slänger in handduken. Möjligen kör han vidare på det eftersom han vet att han måste slå Hayes i en individuell tävling för att komma tillbaka och har det här funkat två gånger så varför inte en tredje också så att Hayes bara ger upp.

Tack för förklaringen! Just så är det ju naturligtvis, förklarar en del men konstigt att man kör med det i Robinson. Visar att Hayes är en omogen en.

Har själv funderat i liknande banor som dig ang Mattias, även om jag tror att han känner sig väldigt utsatt och rädd för den labile muskelmannen. Tv-teamet är ju inte där på nätterna som skydd.
2022-05-04, 07:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sirsia0
Haha, du kunde inte låta bli att titta va?
De där ska ju ligga i andra tråden!
2022-05-04, 08:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dopy
Jag tror att Mattias på något sätt trycker på Hayes knappar tills han inte pallar det längre och exploderar. Och då drar Mattias på sig offerkoftan.

Jag tycker ingen är bättre än den andre, Hayes är högljudd, men har aldrig gjort något hotfullt, varken med kroppsspråk eller fysisk.
Mattis är manipulativ och överkänslig och övertolkar allt till drama.

Det som stör mig mest är att de inte kan bete sig som vuxna människor, de funkar inte ihop, de kan inte kommunicera, släpp det då, ni behöver inte prata om annat än mat/eld/tävling, ni behöver inte vara kompisar, osv. Utan gör det som måste göras i lägret, och sedan håll er ifrån varandra, ni måste inte umgås.

Exakt så. Dog en smula inombords över hur extremt uppenbart det var när Anders kom dit för att medla...
2022-05-04, 08:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nanteq
De där ska ju ligga i andra tråden!

Spoilertags används av en anledning. Ett litet tips är att inte klicka på dem om du nu inte vill bli spoilad.
2022-05-04, 08:32
Medlem
Fnissar till varje gång någon säger "rucklet". Så kul att det heter RUCKLET. Skratt.
2022-05-04, 08:48
Medlem
MobbadeJessicas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kellywoman
Gränslandet
Det var ju inte helt oväntat.
2022-05-04, 08:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cinnamonbon
Spoilertags används av en anledning. Ett litet tips är att inte klicka på dem om du nu inte vill bli spoilad.
Den andra tråden finns av en anledning.
2022-05-04, 08:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nanteq
Den andra tråden finns av en anledning.

Det står dock klart och tydligt att om man vill skriva i denna tråd så används spoilertag om man avslöjar saker från ett avsnitt som ännu inte sänts på tv4, vilket personen i fråga gjorde. Så ansvaret ligger på dig. Klicka inte på spoilers om du inte vill bli spoilad.
2022-05-04, 09:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cinnamonbon
Det står dock klart och tydligt att om man vill skriva i denna tråd så används spoilertag om man avslöjar saker från ett avsnitt som ännu inte sänts på tv4, vilket personen i fråga gjorde. Så ansvaret ligger på dig. Klicka inte på spoilers om du inte vill bli spoilad.
Tror jag är för gammal för att förstå skillnaden mellan spoiler med eller utan tag i en trådbeskrivning..
2022-05-04, 09:03
Medlem
2022-05-04, 09:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Okidoki9259
Jag tycker att man kan diskutera ämnet men varför måste det gå över i rasism? När det har gjort det ogiltigförklaras allt man har skrivit enligt mig.
Förövrigt tycker jag att hayes har anger issues och att Mattias mycket väl vet vad hayes vill ha en ursäkt för.
Kombinationen av en impulsiv person och en manipulativ person blir bara så konstig.

Också, fyfan för Shevin. Det spelar ingen roll om Joel skulle ha lite asperger, man kan inte göra så mot en annan människa. Det är nästan som om att det är ännu värre att ge sig på joel om han skulle ha svårt för sociala interaktioner, jävligt lågt bara.
Shevin är så dålig att hon är den värsta parten av gränslandet dramat, utan att ens vara med i det. Hon låtsas stå så mycket högre över deras drama, men efter det hon har gjort i robinson är hon värre än Mattias och hayes tillsammans.
En liten disclaimer bara, TV4 har självklart klippt det så att Shevin framstår som en dålig person men det hon har sagt går inte att klippa. Och ni kan också sluta kalla shevin för saker som turkhora, för det hjälper bara henne. Då är det hon som är offret för hat när hon egentligen är en mobbare som måste sättas på plats.

Absolut, jag har inte menat att va rasistisk heller med gorillan.. den speglar typ kingkong, vilket Hayes kan likna när han är så stor och arg. Självklart ska saker och ting kunna diskuteras utan att de går över till rasism.. att just kalla honom rasistiska saker är jättefel.
2022-05-04, 09:22
Medlem
ronaldo77s avatar
Tommie är en riktig kung, hoppas Hanna ryker fort som fan

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in