2022-05-03, 21:54
Medlem
Hunden007s avatar
känns inte tommie som helt fel person att kalla mansgris?
2022-05-03, 21:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kubun
Aha...där ser man....alltså oundvikligt med hennes reaktion och jag undrar jag om inte Tommie visste om vad hon stod för och därav hans ordval - en ren provokation

Hon hänger ut Jani på sin Instagram, för att han har/haft en flickvän som är mycket yngre än honom själv.
Man får inte säga ifrån mot mobbing, men tycka till om andras flickvänner går bra. Dubbelmoral
2022-05-03, 22:07
Medlem
kubuns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hunden007
Säg inte det - kanske inte bara till det yttre han är lik Thomas Di Leva
2022-05-03, 22:18
Medlem
2022-05-03, 22:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ambulocetus
Hon hänger ut Jani på sin Instagram, för att han har/haft en flickvän som är mycket yngre än honom själv.
Man får inte säga ifrån mot mobbing, men tycka till om andras flickvänner går bra. Dubbelmoral

Jani från årets Robinson? När gjorde hon detta? Hittar inte på dagens händelser iallafall.
2022-05-03, 22:33
Medlem
Citat:

"Råkade" klicka mig in på Tommies Facebook och han hade skrivit detta:

"Ber om ursäkt för min klumpiga förklaring i kvällens avsnitt.

Vad jag menade var att lyfta Angies goda egenskaper, att hon är ansvarsfull och omtänksam.
Föräldrarskap för med sig många goda kvaliteter.

Önskar att både män och kvinnor kan ta hand om både sig själva och andra ifall det behövs.
❤️🙏🌼🌱"

Klumpigt uttalande absolut, men han kan iallafall be om ursäkt till skillnad från vissa andra. Alla säger korkade saker ibland. Han verkar ju jättego.
2022-05-03, 22:38
Medlem
Citat:

Tommie? Kusiner eller släktband?
https://youtu.be/FEJoodfpOfk
2022-05-03, 22:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hunden007

Inte på ett sånt uttalande. Varför skulle han vara fel person att kallas det?
2022-05-03, 22:43
Medlem
Kellywomans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sad-frosty
"Råkade" klicka mig in på Tommies Facebook och han hade skrivit detta:

"Ber om ursäkt för min klumpiga förklaring i kvällens avsnitt.

Vad jag menade var att lyfta Angies goda egenskaper, att hon är ansvarsfull och omtänksam.
Föräldrarskap för med sig många goda kvaliteter.

Önskar att både män och kvinnor kan ta hand om både sig själva och andra ifall det behövs.
❤️🙏🌼🌱"

Klumpigt uttalande absolut, men han kan iallafall be om ursäkt till skillnad från vissa andra. Alla säger korkade saker ibland. Han verkar ju jättego.
Jag blev så besviken när Tommie uttryckte sig som han gjorde.
Men som du skriver så säger det en hel del om att han offentligt ber om ursäkt. Alla kan göra fel och säga fel saker. Det var klumpigt men han är förlåten.

Med det sagt så förstår jag ändå inte valet av hans största motståndare Peter och Filip. Känns inte taktiskt alls
Senast redigerad av Kellywoman 2022-05-03 kl. 22:45. Anledning: Felstavat
2022-05-03, 22:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mrcool911
Ska fan bojkotta den resterande säsongen. Detta är fan oacceptabelt. Varför ska Mattias be om ursäkt för det som han känner? Mörkhyade ska man alltid lyssna på hur de känner men en "vanlig svensk" ska få utstå så mycket mer. Jävla idioter.
Tänkte exakt likadant. Anders var värdelös som medlare. Black Privilege 100%
2022-05-03, 22:54
Medlem
mr.demons avatar
Mattias är lik Anders Lindberg på Aftonbladet. Känns ganska lik honom också. Falsk och smart.

Tror faktiskt inte att han är speciellt rädd alls för Hayes. Han gillar nog bara att psyka honom. Vilket hEn verkar ha lyckats med. Tråkigt om Mattias åker ut i alla fall. Han är underhållande.
Senast redigerad av mr.demon 2022-05-03 kl. 22:58.
2022-05-03, 23:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CS128
Är det någon som har sett Henrik efter sammanslagningen och tävlingen som Tommie vann? Jag har inte sett honom flimra förbi någonstans i avsnitten och inte heller i någon synk

Henrik syntes till lite (vänd med ryggen mot kameran) som hastigast i dagens avsnitt när han nätfiskade med Linn.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in