2022-05-03, 20:34
Medlem
Denna säsong måste vara den mest icke-reguljära säsongen med oplanerade händelser någonsin. De fyra som tvingades bryta i covid, de två som lämnade frivilligt, gränsländarna som blev ett helt nytt lag, Elin som blev kvar pga att Anna blev sjuk och tvingades hoppa av... mycket oplanerade saker hände som fick påverka produktionens upplägg för säsongen eller direkt påverkade det.
2022-05-03, 20:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gzz
Mattias vilken trött jävel. Ser ut som en råtta, pratar som en och beter sig som en.
Hur många bilar satte du eld på i helgen? Tror vi kommrr från olika kulturer.
2022-05-03, 20:53
Medlem
peterZiipens avatar
Om 1-2 veckor kommer Desirees bikinilinje vara som bortblåst och stubben sakta smyga sig fram likt Annas skägg
2022-05-03, 21:08
Medlem
För att va ärlig så lät Tommies val av Angela lite manschauvinistiskt men hey, hellre overt "patriarkism" än kovert. Tror TV4s editing får Hanna att framstå mer feministisk än hon egentligen är.

Hayes och Mattias borde rimligen kunna komma överens, fattar inte vad de håller på med. Mattias, såvida han inte spelar nåt slags spel inför produktionen, borde väl revidera sina "känslor" om att Hayes är farlig. Gud. Står faktiskt på Hayes sida här men att brusa upp hjälper ju knappast. Det gick som bäst i absolut början. Anders psykologfärdigheter ger jag inte mycket för :'-D

Samt Shevin, babe, asså på riktigt PMa mig du är såå söööt omg
2022-05-03, 21:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Porkster
Tror TV4s editing får Hanna att framstå mer feministisk än hon egentligen är.

Det är snarare det motsatta

(FB) Skvaller om miljöpartisten och aktivisten Hanna Bergwall
2022-05-03, 21:24
Medlem
Flor-Idas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrsEjPK
Är dom oroliga på Tv 4 ? Skrev ett konstruktivt inlägg på instagram Robinson tv 4 sidan angående Hayes beteende.
Borttaget.
Samt inläggen före mig som uppmärksammade Hayes beteende oxå borttagna.
Tv4 har alltid visat en förkärlek för mörkhyade (och mellanösternfolk) i olika program. Så det är inte förvånande. Det är en skitkanal helt enkelt.

I övrigt tycker jag att det är patetiskt av Hayes att be om att få bli utröstad, Men sen ändå stanna kvar i Gränslandet.

Idag fick jag en stark magkänsla om att Filip kommer att vinna. Han har fått smyga i kulisserna, i o m isoleringen, och har därför inte hamnat i några konflikter. Dessutom är han naivt snäll och tror gott om alla. Då ses man inte som något hot.

De gamla lag nord och öst kommer att fokusera på att få ut varandra, så Filip (och Hanna) kommer kunna sitta lugnt på alla öråd framöver.
Senast redigerad av Flor-Ida 2022-05-03 kl. 21:29.
2022-05-03, 21:25
Medlem
Mrcool911s avatar
Asså Hayes både ser ut och resonerar som en neger. Fyfan för snubben.
2022-05-03, 21:36
Medlem
Flor-Idas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mrcool911
Asså Hayes både ser ut och resonerar som en neger. Fyfan för snubben.
Eller hur. Tycker att Mattias ska be om ursäkt, wtf

Vad har Mattias gjort för fel? Att han talat om hur han känner? Och det ska han be om ursäkt för? Hayes är bland det vidrigaste jag sett på svensk TV på länge. T o m Shevin framstår som sympatisk i jämförelse.

Hade jag varit Mattias hade jag dragit. Jag hade inte bott en dag ihop med en sån blådåre på samma ö.
Senast redigerad av Flor-Ida 2022-05-03 kl. 21:40.
2022-05-03, 21:40
Medlem
CS128s avatar
Är det någon som har sett Henrik efter sammanslagningen och tävlingen som Tommie vann? Jag har inte sett honom flimra förbi någonstans i avsnitten och inte heller i någon synk
2022-05-03, 21:40
Medlem
Mrcool911s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flor-Ida
Eller hur. Tycker att Mattias ska be om ursäkt, wtf

Vad har Mattias gjort för fel? Att han talat om hur han känner? Och det ska han be om ursökt för? Hayes är bland det vidrigaste jag sett på svensk TV på länge. T o m Shevin framstår som sympatisk i jämförelse.
Ska fan bojkotta den resterande säsongen. Detta är fan oacceptabelt. Varför ska Mattias be om ursäkt för det som han känner? Mörkhyade ska man alltid lyssna på hur de känner men en "vanlig svensk" ska få utstå så mycket mer. Jävla idioter.
2022-05-03, 21:44
Medlem
kubuns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ambulocetus
Det är snarare det motsatta

(FB) Skvaller om miljöpartisten och aktivisten Hanna Bergwall
Aha...där ser man....alltså oundvikligt med hennes reaktion och jag undrar jag om inte Tommie visste om vad hon stod för och därav hans ordval - en ren provokation
2022-05-03, 21:54
Medlem
CS128s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kubun
Aha...där ser man....alltså oundvikligt med hennes reaktion och jag undrar jag om inte Tommie visste om vad hon stod för och därav hans ordval - en ren provokation

Ja Tommie verkar lite lurig faktiskt och hans val av folk att ha omkring sig i hyddan verkar mer än lovligt knepigt. Ja förutom valet av Angela för att få mat på bordet och service

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in