2022-04-12, 22:26
Medlem
peterZiipens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SierraBlue
Har ni tänkt på att Annas vinster alltid inkluderar bröd? 2021 - vinner rostmackor på stranden med Wilma (ok, det var väl Wilma som vann). 2022 - vinner brända degklumpar (ok, det var väl... well, alla utom Anna som vann).

Härligt att se gamla gränslands-Anna från 2021 komma fram när kokosnöt-tävlingen var för korkad. Glöm aldrig Anna!

Hur ser hennes tävlingsresultat ut egentligen? 2 vinster & 10 förluster vid det här laget. Så mycket för "jag är en fighter, jag ska visa var skåpet ska stå".
2022-04-12, 22:29
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zaedrews
Shevin försökte hjälpa Joel!

Helvete vad fyran måste klippt konstigt för Shevin ville ju bara hjälpa och är absolut ingen mobbare (enligt henne själv).
Hon uttryckte sin "oro" för Joels mående i hopp om att han skulle börja må så dåligt att han valde att lämna självmant. Hoppas Joel är kvar iaf till sammanslagningen.
2022-04-12, 22:31
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av peterZiipen
Hur ser hennes tävlingsresultat ut egentligen? 2 vinster & 10 förluster vid det här laget. Så mycket för "jag är en fighter, jag ska visa var skåpet ska stå".
Linn har väl inte vunnit fler fajter än Anna?
2022-04-12, 22:32
Medlem
Dopys avatar
När brukar sammanslagningen ske?
2022-04-12, 22:37
Medlem
peterZiipens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dopy
Linn har väl inte vunnit fler fajter än Anna?

Räknar med Annas haveri till säsong från förra året
2022-04-12, 22:42
Medlem
peterZiipens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dopy
När brukar sammanslagningen ske?

Runt avsnitt 27-28 brukar sammanslagningen ske
2022-04-12, 22:44
Medlem
Hade varit kul med sammanslagning snart och se Joel komma in i en pakt som har övertaget och se hur tex Shevin skulle smöra för honom för att få vara kvar. Alltid roligt när makten vänds.

Sedan tror jag nog att det klipps ganska friskt för att få fram tydligare konflikter och antagonister. Man skall nog passa sig för att analysera kompletta diagnoser på folk bara av de fåtalet man ser dem agera i en extrem situation utan mat och sömn och med en tv-kamera i nyllet.

Ni vet om att de ombeds skådespela fram scener för bättre drama om inte tv-teamet fick en bra tagning på första försöket. Allt för att göra bättre TV men på bekostnad av deltagarnas privata anseende.
2022-04-12, 22:55
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sgnam
Hade varit kul med sammanslagning snart och se Joel komma in i en pakt som har övertaget och se hur tex Shevin skulle smöra för honom för att få vara kvar. Alltid roligt när makten vänds.

Sedan tror jag nog att det klipps ganska friskt för att få fram tydligare konflikter och antagonister. Man skall nog passa sig för att analysera kompletta diagnoser på folk bara av de fåtalet man ser dem agera i en extrem situation utan mat och sömn och med en tv-kamera i nyllet.

Ni vet om att de ombeds skådespela fram scener för bättre drama om inte tv-teamet fick en bra tagning på första försöket. Allt för att göra bättre TV men på bekostnad av deltagarnas privata anseende.
Åh, de hade varit så kul att se Shevin vara snäll emot Joel bara för att de är fler i hans pakt. Hoppas han håller ut till sammanslagningen, eller att han åker till gränslandet och sen kommer in igen
2022-04-12, 23:00
Medlem
peterZiipens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sgnam

Jo, visst är det så. Jessica skrev t.ex. på Facebook att Joel varje dag letade och hittade mängder med mandlar som han delade med sig till laget. Om produktionen hade velat, hade de kunnat fokusera på den biten - hur tacksamma laget är att Joel bidrar med mat till laget. Men istället får vi bara se en bild av Joel som en enstöring som inte är en del av gruppen. Superlätt att skapa ett narrativ mha ledande frågor och klippning.
Med det sagt, Shevin är en råtta, och vill ändå dela ut en diagnos, och det är till Anna -> 100% mytoman.
2022-04-13, 00:26
Medlem
Fattar inte hur det kan vara så många som gillar Joel, han framstår mest som socialt missanpassad & patetisk. "Jag får rösta hur jag vill för jag vann!", ja, det får du såklart, men du är rätt lågbegåvad för att du inte kunde förutspå konsekvenserna av ditt handlande. Det är som om Gorm hade behållit sin immunitet istället för att byta den mot tändstålet & sen bli förvånad över varför folk inte vill ha med honom att göra. Att det sen är för att han är en fanboy till Mattias gör det hela bara patetiskt & ännu värre. Otroligt att han inte kan ett skit om hur man överlever på ön heller efter allt nötande av programmet han gjort hemma innan.
2022-04-13, 00:31
Medlem
ziggarillens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ylisar
Fattar inte hur det kan vara så många som gillar Joel, han framstår mest som socialt missanpassad & patetisk. "Jag får rösta hur jag vill för jag vann!", ja, det får du såklart, men du är rätt lågbegåvad för att du inte kunde förutspå konsekvenserna av ditt handlande. Det är som om Gorm hade behållit sin immunitet istället för att byta den mot tändstålet & sen bli förvånad över varför folk inte vill ha med honom att göra. Att det sen är för att han är en fanboy till Mattias gör det hela bara patetiskt & ännu värre. Otroligt att han inte kan ett skit om hur man överlever på ön heller efter allt nötande av programmet han gjort hemma innan.
Bara det att man har Matthias som idol visar att det är nåt fel på Joel. Han är ju besatt av karln och det känns osunt. Själv får jag kalla kårar då jag ser Matthias och tycker till och med att Anna är helt underbar jämfört mot honom och Joel...
2022-04-13, 00:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ziggarillen
Bara det att man har Matthias som idol visar att det är nåt fel på Joel. Han är ju besatt av karln och det känns osunt. Själv får jag kalla kårar då jag ser Matthias och tycker till och med att Anna är helt underbar jämfört mot honom och Joel...

Förlåt, besatt? Om du tycker Joel är besatt av honom så vet du inte alls vad det innebär att vara besatt.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in