Citat:
Ursprungligen postat av
Charmaine
Exakt. Sedan får hon tidernas psykbryt om hon inte får en ros. 😉
Man kan alltid hoppas att de vänligt men bestämt ber honom att lämna. Inte bara för Mattias skull, utan även för Hayes egen. Han mår uppenbarligen inte bra,av delta i sådana här sammanhang.
Tack för komplimangen! 😉 Eftersom du försvarar Hayes antar jag att du också vägrar lyssna på folk och bara vrålar åt dem tills de ger upp?
Om du tycker/tror att "konflikträdd" är samma sak som att inte få en syl i vädret när man försöker förklara sin ståndpunkt alternativt helt enkelt bli fysiskt rädd, bör du nog kolla upp ordets betydelse.
Hayes står för vad han tycker och tänker? Ja, kanske det. Att vara en idiot är visst helt okej, bara man står för det...
Att säga att Mattias "smyger runt", är konflikträdd osv är ju bara larvigt, såg du inte programmet? Han försökte förklara sig, men möttes bara av en vildsint gormande Hayes, en Hayes som är längre, tyngre och starkare och som dessutom hade en machete nära till hands. Jag hade också backat... 😦
Håller med. Mattias fick ingen syl i vädret. Däremot har Mattias berättat hur han kände inför Hayes de gångerna Hayes varit tyst några minuter.
Visst Mattias snackar skit om Hayes bakom ryggen och Hayes gör lika så med Mattias.
Angående Anna så ja hon får väl ett utbrott där hon skriker att hon hatar att komma tvåa. Annas utbrott är iaf bara roliga. Fast varför skulle hon komma två om hon är den enda deltagaren?
Citat:
Ursprungligen postat av
Shorkulag
Jag håller inte helt med, han är väl en av de som paktat absolut hårdast, "är du inte med oss så är du mot oss" och så vidare.
Det som verkligen fick mig att ogilla honom var när han fick välja utmanare i gränslandet och ställde ultimatumet till först Anna och sedan Hayes att de inte fick välja tävlingen att hänga. Jag tycker att Hayes gjorde helt rätt i att säga "Ja absolut" och sedan inte gå med på det. Självklart ska inte Mattias få sätta upp en massa regler så att han ska få vinna. Men han drog fram offerkoftan, gnällde och fick Hayes att må så dåligt över sitt beslut till den grad att han la sig i tävlingen. Och Hayes valde tillochmed att bli utröstad senare. Mattias verkar fruktansvärt manipulativ.
Det är inget fel med att välja en annan gren än vad som är överens kommet.
Hayes la sig inte i tävlingen för att Mattias gnällde, utan för att säga förlåt för att Hayes blev helt galen där ett tag. Har du sett programmet ser du ju att Hayes får värsta utbrottet på Mattias innan tävlingen och för att gottgöra att han blev så hotfull så lägger han sig sen i tävlingen. Om han la sig frivilligt eller för att produktionen ställde ett ultimatum är fortfarande inte säkerställt.