2022-05-03, 07:50
Medlem
Contragulationss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Amiliashorborste
Tror inte de ska diskutera i liven att beteendet var ok, utan snarare att Joel gjorde något fel.

Tippar på att Shevin drar fram rassekortet, därmed har hon en "strong, black woman" med i liven.

Citat:
Ursprungligen postat av Sad-frosty
Spekuleringar:

OBS vilda spekulationer
Ännu mer spekulationer
2022-05-03, 08:08
Medlem
Timodjin77s avatar
Faan, Megahäxan Shevin har pajat hela Robinson. Det är omöjligt att gilla nån i lag Nord nu och det stör mig att hälften av deltagarna (Nord) är falska.
Å Angela sjunker ju som en sten.
2022-05-03, 08:49
Medlem
Tycker väldigt illa om både Hayes och Mattias.
Mattias är en manipulerande falsk snigel som tar varje tillfälle i akt att pakta sig genom saker. Speciellt stark I tävlingar är han inte egentligen.
Hayes är som sagts här helt labil, stämmer inte situationen för honom blir han först gnällig som fan och sen tar han till ilskan och agget.

Men det sista i gränslandet när alla tre av dem öppnar ett brev utan att ens bry sig om att ens försöka hämta Mattias och sen har de redan paktat klart innan han ens vet att det finns ett brev.
Det är så illa att produktionen borde tagit tag i det. Det är ju på gränsen till fusk där en deltagare inte ens får chansen att ta del av spelets händelser.

Och sen Hayes, skall han snacka om offerkofta när han drar N ordet i sina ramblings. Klassiskt, "jag är svart, därför behandlas jag så". Sjukt svagt, tyvärr inte ovanligt bland svarta.
Senast redigerad av Larswad 2022-05-03 kl. 08:50. Anledning: Stavfel
2022-05-03, 09:04
Medlem
peterZiipens avatar
Hittade sammanslagninsgstranden på Google Maps!

Sammanslagningsstranden (forna Syd-stranden):
https://goo.gl/maps/xLdLKYTnJw4krwNF8

Som ni säkert såg på länken ovan så finns det bebyggelse 150 meter från stranden. Det är ett gäng ENORMA lyxvillor:
https://www.google.com/maps/place/Playa+Mor%C3%B3n/@19.3173745,-69.4187838,11a,43.8y/data=!3m8!1e2!3m6!1sAF1QipO7cJLBduaDeRKueqLyq00_12 6gjsRI9t0THeej!2e10!3e12!6shttps:%2F%2Flh5.googleu sercontent.com%2Fp%2FAF1QipO7cJLBduaDeRKueqLyq00_1 26gjsRI9t0THeej%3Dw222-h100-k-no!7i4000!8i1800!4m5 !3m4!1s0x8eaeef65093a37b9:0x56a1746d58f7ce00!8m2!3 d19.3173745!4d-69.4187139?hl=en-SE

När den här drönarbilden från Robinson tas är alltså villorna bara 30-40m till vänster i bild:
https://anonfiles.com/J1h1A1c2y3/Screenshot_2022-05-03_at_08.45.14_png

________

Gränslandets strand:
https://goo.gl/maps/xLdLKYTnJw4krwNF9

Det är 57 minuters skoterväg för Anders om han tar sig från Gränslandet (till vänster) och Sammanslagningsstranden (till höger):
https://anonfiles.com/R4b8A1c1y5/gra_nslandet_till_sammanslagningsstrand_png
2022-05-03, 09:33
Medlem
Glorifieringen utav Mattias är hel absurd.
2022-05-03, 09:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Charmaine
Tack för komplimangen! 😉 Eftersom du försvarar Hayes antar jag att du också vägrar lyssna på folk och bara vrålar åt dem tills de ger upp?

Om du tycker/tror att "konflikträdd" är samma sak som att inte få en syl i vädret när man försöker förklara sin ståndpunkt alternativt helt enkelt bli fysiskt rädd, bör du nog kolla upp ordets betydelse.

Hayes står för vad han tycker och tänker? Ja, kanske det. Att vara en idiot är visst helt okej, bara man står för det...

Att säga att Mattias "smyger runt", är konflikträdd osv är ju bara larvigt, såg du inte programmet? Han försökte förklara sig, men möttes bara av en vildsint gormande Hayes, en Hayes som är längre, tyngre och starkare och som dessutom hade en machete nära till hands. Jag hade också backat... 😦

Väx upp, Mattias gör ett utmärkt roll med att leka offer och se ledsen ut, du och många andra konflikträdda personer ser er själva k honom och är då glada att se någon som er på TV.
2022-05-03, 09:51
Medlem
Timodjin77s avatar
Har oerhört svårt att förstå hur nån kan försvara Hayes beteende om man inte står honom nära och har en annan orsak än att vara objektiv. Oavsett vad man tycker om Mattias så är Hayes helt galen och reagerar precis som en översittare gör. Där orden tar slut tar nävarna vid. Skrik och skräm tills din motståndare ger upp.
På allvar ett sjukt att TV4 låter honom hålla på.
2022-05-03, 09:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ElBomber
Glorifieringen utav Mattias är hel absurd.

Ditt hat mot Mattias och din glorifiering av Hayes, Shevin och de andra mobbarna är hel absurd. Att ägna så mycket tid åt att försvara dem är inte friskt.
2022-05-03, 09:55
Medlem
MobbadeJessicas avatar
Ni tror inte att Hayes och Mattias bråk bara är till för att göra programmet intressant att titta på? De är säkert inte vänner, men jag tror att deras bråk precis som allt annat på tv bara är uppgjort.
2022-05-03, 10:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HelmerLjus
Ditt hat mot Mattias och din glorifiering av Hayes, Shevin och de andra mobbarna är hel absurd. Att ägna så mycket tid åt att försvara dem är inte friskt.
Du är ju full av skit, har inget hat mot Mattias. Däremot är jag inte konflikträdd själv som majoriteten av svenskar, jag tar itu med saker, säger det rakt och ärligt. Du och sådana som Mattias smyger runt, tippar på tå, går bakom rygg. Det är erat tillvägagångssätt, när man däremot gör samma saker som er själv framför er. Då är man en mobbare, du är för i helvete en vuxen människa vadå mobbning? Skärp dig.

Och Shevin är ju sämst, tjejen är kaxig men suger på alla tävlingar. 0 respekt för någon som henne
2022-05-03, 10:04
Medlem
Patriarkatet!
Där kom det! Arbetsgivare och kollegor se för fan upp.
Att anställa Zombie Hanna eller Désirée är framtida problem!
Tommie använder fel ord i sin mening då hugger de svaga idioterna!
Alla vet att Angie är en jävel på att laga mat.
Alla vet att Gluggen är svag i kroppen.

Hanna kunde tänka: Äsch jag fattar vad han menar. Men nej, orden måste vara exakt rätt annars går dessa hjärnsvaga människor igång!
2022-05-03, 10:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ElBomber
Du är ju full av skit, har inget hat mot Mattias. Däremot är jag inte konflikträdd själv som majoriteten av svenskar, jag tar itu med saker, säger det rakt och ärligt. Du och sådana som Mattias smyger runt, tippar på tå, går bakom rygg. Det är erat tillvägagångssätt, när man däremot gör samma saker som er själv framför er. Då är man en mobbare, du är för i helvete en vuxen människa vadå mobbning? Skärp dig.

Och Shevin är ju sämst, tjejen är kaxig men suger på alla tävlingar. 0 respekt för någon som henne

Mattias har ju spelat precis som vilken annan deltagare som helst. Att Hayes åkte ut är en del av spelet, han åkte ut på ett normalt sätt dessutom till skillnad mot det uppgjorda skit när Mattias åkte ut. Kan inte förstå varför man måste bli så hatiskt och hotfull som Hayes blir så fort nått går emot honom. För att nästa sekund givetvis sitta i synken och säga att han egentligen är så snäll och nallebjörnig.. för att återigen råka bli sådär arg igen. "hoppsan". Snacka om att ha problem med sitt humör. Tänk om Mattias satt upp skylt som det stod "skithuset Hayes" på.. oj oj oj.. King kong är lös.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in