Citat:
Ursprungligen postat av
chaga
Vem kommer söka sig dit då? Kanske Anna för att vara snäll.

Exakt. Sedan får hon tidernas psykbryt om hon inte får en ros. 😉
Citat:
Ursprungligen postat av
harbos89
Hayes lade upp nyss på sin Insta att han står för varje ord han sade i dagens avsnitt av Gränslandet till Mattias och att det bara är sluta följa honom eller byta kanal om man inte gillar det man ser. Han verkar inte ha någon ånger alls över den hetska konversationen han hade med Mattias. Det här tycker jag säger rätt mycket..
Det här tyder ju på att de knappast kommer "lösa" det i Gränslandet, utan jag tror att någon av dem åker hem självmant snart eller att Hayes faktiskt tvingas lämna snart på produktionens initiativ.
Man kan alltid hoppas att de vänligt men bestämt ber honom att lämna. Inte bara för
Mattias skull, utan även för
Hayes egen. Han mår uppenbarligen inte bra,av delta i sådana här sammanhang.
Citat:
Ursprungligen postat av
ElBomber
Nu får ni ge er, Hayes är en person som står för det han tycker och tänker, säger det rakt ut. Inte som Mattias, som smyger runt så slug han är. Är ni så konflikträdda människor? Ni påminner lite om Mattias.
Tack för komplimangen! 😉 Eftersom du försvarar
Hayes antar jag att du också vägrar lyssna på folk och bara vrålar åt dem tills de ger upp?
Om du tycker/tror att "konflikträdd" är samma sak som att inte få en syl i vädret när man försöker förklara sin ståndpunkt alternativt helt enkelt bli fysiskt rädd, bör du nog kolla upp ordets betydelse.
Hayes står för vad han tycker och tänker? Ja, kanske det. Att vara en idiot är visst helt okej, bara man står för det...
Att säga att
Mattias "smyger runt", är konflikträdd osv är ju bara larvigt, såg du inte programmet? Han försökte förklara sig, men möttes bara av en vildsint gormande
Hayes, en
Hayes som är längre, tyngre och starkare och som dessutom hade en machete nära till hands. Jag hade också backat... 😦