2022-05-02, 22:47
Medlem
christer-ulfbaages avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrsEjPK
Är dom oroliga på Tv 4 ? Skrev ett konstruktivt inlägg på instagram Robinson tv 4 sidan angående Hayes beteende.
Borttaget.
Samt inläggen före mig som uppmärksammade Hayes beteende oxå borttagna.

Tar de bort inläggen?

Obehaglig och anuskig kanal det där alltså..
2022-05-02, 22:54
Medlem
Kellywomans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrsEjPK
Är dom oroliga på Tv 4 ? Skrev ett konstruktivt inlägg på instagram Robinson tv 4 sidan angående Hayes beteende.
Borttaget.
Samt inläggen före mig som uppmärksammade Hayes beteende oxå borttagna.
Alla mina är också borttagna. De efterfrågar vad vi tycker men när vi svarar ärligt så tas det bort
2022-05-02, 23:04
Medlem
Hayes, n*ger kungen från förorten är ju psykiskt instabil, Ut med fanskapet!
2022-05-02, 23:27
Medlem
Alltså Shevin....
Öppen profil på Insta igen. Varenda kommentar på inläggen är hur mycket folk älskar henne och backar henne. Gissar att hon raderar inlägg så fort de innehåller minsta lilla kritik.

Sen Hanna som raljerar över att ingen hade reagerat om hon var man. Skitsnack! Handlar inte om att hon är kvinna utan om att hon är en narcissistisk mobbare. Var rädd att Hanna var den man skulle störa sig på från början, men hon var rätt lugn inledningsvis men nu verkar hon visa sitt rätta jag. Såg något klipp där hon börjar snacka patriarkat.

Att Shevin tror att hon skulle blivit utröstad för att hon är ett hot är ju löjligt. Inser hon inte att hon har typ inte levererat i en enda tävling. Stora ord men när det väl gäller så failar hon big time!

Peter är nog den jag har svårast för dock. Jävla syltrygg som inte vågar stå för något utan låter någon annan prata först. Sen sitter han i synkarna med sitt självgoda leende. Hoppas han åker ut härnäst! Får gärna ta med sig fjoll-Filip.
2022-05-02, 23:31
Medlem
kubuns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av helrak
Hayes, n*ger kungen från förorten är ju psykiskt instabil, Ut med fanskapet!
Har för mig att han verkligen skadade en deltagare förra gången han var med. De slogs om nån sandsäck och han satte sitt knä i sidan på sin motståndare och tryckte till medvetet tills revbenet gick av. Stämmer det eller är jag fel ute? Om det var så som jag ovan beskrivit så är det verkligen konstigt att han i år fick en ny chans.
2022-05-02, 23:36
Medlem
catos avatar
Hayes och Mattias, Hayes säger rakt ut till Mattias vad han tycker, Mattias säger rakt ut vad han tycker när Hayes inte är där, jag förstår att Joel dyrkar Mattias. Antingen löser dom det eller så skickar dom hem bägge två.
2022-05-02, 23:47
Medlem
kubuns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cato
Hayes och Mattias, Hayes säger rakt ut till Mattias vad han tycker, Mattias säger rakt ut vad han tycker när Hayes inte är där, jag förstår att Joel dyrkar Mattias. Antingen löser dom det eller så skickar dom hem bägge två.
Jag såg motsatsen. När Mattias inte var närvarande skvallrade Hayes om Mattias och gjorde upp med tjejerna bakom Mattias rygg.

När Mattias försökte säga sin mening så skrek ju Hayes rakt ut i försök att skrämma Mattias och fick honom till uppgivenhet. Tycker Mattias visar på mod när han vågar vittna om vad som tilldragit sig
2022-05-02, 23:55
Medlem
Shevin om några år, https://www.youtube.com/watch?v=0HGojSh9qPU

Poäng för beteende, kämparglöd och någon man vill se igen.
Mattias 10/10
Jessica 3/10
Shevin 1/10
"Gluggen" 5/10 tror jag är en bättre person än vad som kommer fram i rutan.
Linn 9/10
Elin 10/10 love her!
Désirée 2/10 en idiot
Hayes 1/10
Angela 5/10
Anna 6/10 starkare än många tror
Gorm 7/10
"Hippien" 10/10
Gympaläraren 7/10
Joel 9/10
Hanna the Zombie 2/10
De som inte nämnts är 0/10
Tack till er alla som gör Robinson möjligt! Fastän några av er är idioter.
Senast redigerad av Tilikum 2022-05-03 kl. 00:04.
2022-05-02, 23:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kubun
Har för mig att han verkligen skadade en deltagare förra gången han var med. De slogs om nån sandsäck och han satte sitt knä i sidan på sin motståndare och tryckte till medvetet tills revbenet gick av. Stämmer det eller är jag fel ute? Om det var så som jag ovan beskrivit så är det verkligen konstigt att han i år fick en ny chans.

Nej, det var inte Hayes. Var Andreas som skadade Dean. Hayes däremot pajade sitt lår i den tävlingen (inget ojuste).
2022-05-03, 00:01
Medlem
Charmaines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chaga
Vem kommer söka sig dit då? Kanske Anna för att vara snäll.

Exakt. Sedan får hon tidernas psykbryt om hon inte får en ros. 😉

Citat:
Ursprungligen postat av harbos89
Hayes lade upp nyss på sin Insta att han står för varje ord han sade i dagens avsnitt av Gränslandet till Mattias och att det bara är sluta följa honom eller byta kanal om man inte gillar det man ser. Han verkar inte ha någon ånger alls över den hetska konversationen han hade med Mattias. Det här tycker jag säger rätt mycket..
Det här tyder ju på att de knappast kommer "lösa" det i Gränslandet, utan jag tror att någon av dem åker hem självmant snart eller att Hayes faktiskt tvingas lämna snart på produktionens initiativ.

Man kan alltid hoppas att de vänligt men bestämt ber honom att lämna. Inte bara för Mattias skull, utan även för Hayes egen. Han mår uppenbarligen inte bra,av delta i sådana här sammanhang.

Citat:
Ursprungligen postat av ElBomber
Nu får ni ge er, Hayes är en person som står för det han tycker och tänker, säger det rakt ut. Inte som Mattias, som smyger runt så slug han är. Är ni så konflikträdda människor? Ni påminner lite om Mattias.

Tack för komplimangen! 😉 Eftersom du försvarar Hayes antar jag att du också vägrar lyssna på folk och bara vrålar åt dem tills de ger upp?

Om du tycker/tror att "konflikträdd" är samma sak som att inte få en syl i vädret när man försöker förklara sin ståndpunkt alternativt helt enkelt bli fysiskt rädd, bör du nog kolla upp ordets betydelse.

Hayes står för vad han tycker och tänker? Ja, kanske det. Att vara en idiot är visst helt okej, bara man står för det...

Att säga att Mattias "smyger runt", är konflikträdd osv är ju bara larvigt, såg du inte programmet? Han försökte förklara sig, men möttes bara av en vildsint gormande Hayes, en Hayes som är längre, tyngre och starkare och som dessutom hade en machete nära till hands. Jag hade också backat... 😦
Senast redigerad av Charmaine 2022-05-03 kl. 00:03.
2022-05-03, 00:10
Medlem
ronaldo77s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av peterZiipen
Om det blir en veteransäsong:

Nord
Raymond
Katarina Billman
Nick Söderblom
Victoria Heaps
Shevin
Joel
Olivia Baldwin
Carl Hamilton

Syd
Lillemor
Månsson
Wrenkler
Johanna Thorén
Pascal
Jan Bonnevier
Hayes
Mattias

Varsågod Mastiff!
Adnilson, Linn eller Lucas Crespo måste in i lag nord med Carl Hamilton, då jävlar smäller det
2022-05-03, 02:19
Medlem
Ganonitos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheGhostLord
Herregud vilken bajsmacka robinson har blivit. Vilken jävla cirkus.
Shevin är helt obsessed med Joel. Vad fan har han gjort egentligen? Varför hatar hon honom så mycket? Hon är INTE Normal. Seriöst. Man kan tro att Joel har gett henne en blodshämd eller har knuffat henne så hon förlorat en tävling, snott hennes bikini whatever. Men seriöst, vad har han gjort? De är med I Robinson? Man ska tävla mot varan?? Hon är seriöst obehaglig, kan produktionen göra nåt mer än att bara titta på?

Mobbningen i gränslandet mot mattias får mig att må illa. Shevin är en MOBBARE. Men också toaletten som döptes till Mattias. Är det en robinsontävling eller en sandlåda på dagis? Inte ens roligt. Spelar ingen roll hur hårdhudad och tuff man är. Ingen vill möta ett skithus döpt efter en själv när man redan har ont överallt och är I svält.

Hayes är inte min favorit men tillsammans med Shevin är det ju ondskan och hennes högra hand. Shevin är en sån mobbare som får med andra människor. Till ex Peter är verkade normal och trevlig I börja av säsongen och Jessica helt OK men med Shevins dåliga sällskap och inflytande blir Peter och Jessica också med-mobbare. Hayes är trevlig när han är ensam med Elin, nu blir han hård mobbare med Shevin. Att säga ‘mobbare’ kan låta mesigt som om man är I högstadiet men mobbning är ett stort problem även för vuxna, på arbetsplatser osv. Oroväckande att tv4 låter mobbare visas I tv såhär. Som sagt hade varit en sak om Shevin sa “Jag hatar Joel för han röstade ut mig och skickade mig till gränslandet!” men han har för fan inte gjort nåt ont mot Shevin!
Shevins sista ord “Ni vet vem ni ska ta ut härnäst...” vafan!?!? Jag hoppas för fan att Joel flyttar och får skyddad identitet! Hon kan ju bli farlig, söka upp honom. Jämför med till ex Angela. Hela lag nord och särskilt svaga Jessiga högg henne I ryggen men håller hon agg? Nej. Snackar hon skit om Jessica hela tiden? Nej. För Angela är NORMAL!

Det var Jessicas tur att åka hem. TRÅKIGASTE kvinnan de nånsin haft med. Hon tjocka kvinnan som åkte först hade mer personlighet. Hon är svag, bara dålig torr personlighet, sur, grinig, falsk, konstiga skämt, vek, motsatsen till robinsonvinnare. Om du är så svag o din rygg gör så ont så ÅK HEM!!

Vilket PACK! Robinson 2022s deltagare är rena packet. Aaan ingen bra tv. Fy alltså. Stängde av ljudet halva avsnittet för pallar inte titta på Jessica och Shevin som klagar på ALLT och Shevin som mobbar Joel hela tiden.

Och vad aan hände med röstningen? Sist jag kollade så röstade man ut person 1 på omgång 1. Alltså hade Jessica röstats ut. Sedan röstar man ut person 2 omgång 2.

Inte så spännande om man röstar ut två personer EN GÅNG. Då fattar man att lag nord väljer en och lag öst väljer en. INTE SPÄNNANDE.

Aan vilken anti-climax. Skitavsnitt. (Om TV4 låter en av mobbarna vinna robison är det fan ett skämt. Hellre att Anders kötta-in-i-kaklet eller Jaaaaaaaaan från 2018 vinner. Och de har inte ens tävlat nåt i år.)

Ang att två stycken ryker i örådet är det något som förekommit även i andra länders varianter, men då är skillnaden att deltagarna vetat om det redan vid immunitetstävlingen. Hade Mattias vetat att två stycken skulle ryka så hade han nog inte gett upp så lätt, även om han troligtvis inte vunnit över Tommie ändå.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in