Undra vad som händer med mål B 4489-21. Där Kojar och Naser är med i. Tommy, Arez och Adam vart flyttade från det målet.
Och Khalil samt Mushfiq fick ett eget mål.
Här har 15.267 sidor fördelat över 41 olika aktbilagor. Totalt landar förundersökningen på 1,15 GB. Bifogar även stämningsansökningarna som denna förundersökning har resulterat i.
Om någon har problem att ladda ner filen så löser skicka PM bara så löser jag det så snabbt som möjligt.
Ska själv påbörja läsningen av denna under dagen, hoppas ni uppskattar den lika mycket som jag!
Här har 15.267 sidor fördelat över 41 olika aktbilagor. Totalt landar förundersökningen på 1,15 GB. Bifogar även stämningsansökningarna som denna förundersökning har resulterat i.
Om någon har problem att ladda ner filen så löser skicka PM bara så löser jag det så snabbt som möjligt.
Ska själv påbörja läsningen av denna under dagen, hoppas ni uppskattar den lika mycket som jag!
Tack! nu har man läsning några veckor framåt! Spännande!
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!