Citat:
Men kära du, shitstormen har din bror skapat, ingen annan, du blandar ihop det med att ha belyst en problematik, som återigen, din bror står för. Ja jag har mage att tycka du ältar, för dina poster är i princip identiska, när vi ändå är inne på ämnet, hur har du mage att påstå att jag på något vis inte är drabbad av något? DU kan ju omöjligt veta det, eller hur?
Hur kan du veta om jag är drabbad eller inte? Eller hur jag är drabbad eller inte?
Du sitter och loopar samma sak. Jag kanske inte har drabbats i form av att min far blivit uthängd, men jag kanske har drabbats på annat vis, återigen HUR vet du att jag inte drabbats?
Och för att upprepa mig, det är hemskt att anhöriga drabbas, men det är omgivningsens fel, inte dumpens.
Om jag skulle skriva inlägg om att jag tycker peddos borde hängas på torget likt piraterna gjorde, och någon sen gör sak av det, så är väl inte jag ansvarig för någon annans handling och agerande?
Hur kan du veta om jag är drabbad eller inte? Eller hur jag är drabbad eller inte?
Du sitter och loopar samma sak. Jag kanske inte har drabbats i form av att min far blivit uthängd, men jag kanske har drabbats på annat vis, återigen HUR vet du att jag inte drabbats?
Och för att upprepa mig, det är hemskt att anhöriga drabbas, men det är omgivningsens fel, inte dumpens.
Om jag skulle skriva inlägg om att jag tycker peddos borde hängas på torget likt piraterna gjorde, och någon sen gör sak av det, så är väl inte jag ansvarig för någon annans handling och agerande?
Jag har aldrig tagit skulden från min bror, det är dock otroligt ansvarslöst av Dumpen att hänga ut att nämna orten han bor på och hans namn när det leder direkt till hans hem med barn i och han bodde inte ens kvar när Dumpen publicerade hans video.
Han blev utslängd ur sitt hem och är mitt under en skilsmässa och familjen var traumatiserad som den var. Att främlingar söker upp adressen till ett hem med barn och en oskyldig kvinna i är direkt farligt när dem tror att det är en pedofil i hemmet och dem är ute efter att trakassera. Det skapar en risk för fara oskyldiga människor. Det är inte bara lokala ortsbor som har trakasserat barn och mamman, det är även främlingar på nätet och som har ringt familjen och lämnat olämpliga saker i brevlådan. Det finns alla typer av idioter ute i samhället som är totalt gränslösa, likt min bror, som definitivt utgör ett hot mot oskyldiga och framförallt barn.
Du frågade om varför jag ältar och du fick svaret på frågan. Jag frågade inte dig något och du har uppenbarligen inte drabbats av samma sak. Vad i övrigt du har drabbats av i livet är helt irrelevant och inget som diskussionen handlar om.
Dumpen agerar folkdomstol och sätter anhöriga i risk för löpelden som sprider sig när främlingar söker upp männen, och speciellt i den här situationen när min bror redan hade blivit utkastad från familjen. Och nej, jag skyddar inte min bror och jag avskyr fanskapet men det gör inte Dumpens publicering mer korrekt. Barn och oskyldga partners är drabbade nog och prekära familjeförhållanden bör tas i beaktning innan man utsätter oskyldiga för enorma lidanden.