Citat:
Ursprungligen postat av
MeggieCleary
Pedofilen har orsakat sin ensamhet alldeles själv.
Då får jag undvika Sweden Rock den här sommaren. Jag har en svart t-shirt med en blodig bild på Alice Cooper och texten
Raise The Dead. Bör inte tas bokstavligen.
Nej, inte per definition. Det är Dumpen som orsakar det i och med att de helt urskillningslöst och utan hänsyn till gäddans familj, övriga anhöriga, vänner och till och med arbetsgivare (vars rykte kan skadas av att sammankopplas med en "pedofil"), och det bara för att erbjuda folk lite lyteskomik och garv åt socialt missanpassade och inte helt sällan svagbegåvade män. Tror knappt ens Sara och Patrik själva på fullaste allvar tror att de hjälper barn, för vem kan vara så dum så man tror det?
Nej, skulle man "bokstavligen" kunna "Raise the dead" så hade spännande möjligheter uppenbarat sig! Tänk vad spännande det vore om man kunde väcka upp pedofil-zombies som var i princip omöjliga att döda, som sedan löpte amok över hela Sverige! Då hade man fått poppa popcorn.
EDIT: Dumpen hade blivit mycket trevligare att se på (även om konceptet fortfarande hade varit extremt omoraliskt) om bara avskyvärda, vedervärdiga pundar-Sara hade lagt av. Patrik Sjöberg kan jag acceptera, han är lite smårolig med sin göteborgska slagfärdighet och roliga dialekt, men det svarthåriga trollet är en styggelse för mänskligheten som dessutom får en skåning som jag att skämmas då hon ställer övriga skåningar i dålig dager.