Citat:
Du verkar redan ha glömt bort IB-skandalen på 70-talet. Då framkom faltiskt 22 tusen arbetsplatsombub och att socialdemokratiska SAP tidigare bedrivit egen underrättelsetjnst och att deras eget nätverk kopplats samman med ststens.
Nu är det ju så att innehavande officerare och underhållshandläggare finns reglerat inpm säkerhetslagarnaZ sådana finns bara om det finns etablerade angivar och agent nätverk bland civilbefolkningen så det är inte en fråga om det finns utan hur måmga.
Tillbaks till dig så räcker det om du varit kritisk mot koronaåtgärder, rökt joints, blivit annäld för djurmisshandel, bråkat med någon, tyckt synd om muslimerna efter 911, hängt i konspirationsttådae eller har fått en psykiatrisk diagnos. Så enkelt är det.
Nu är det ju så att innehavande officerare och underhållshandläggare finns reglerat inpm säkerhetslagarnaZ sådana finns bara om det finns etablerade angivar och agent nätverk bland civilbefolkningen så det är inte en fråga om det finns utan hur måmga.
Tillbaks till dig så räcker det om du varit kritisk mot koronaåtgärder, rökt joints, blivit annäld för djurmisshandel, bråkat med någon, tyckt synd om muslimerna efter 911, hängt i konspirationsttådae eller har fått en psykiatrisk diagnos. Så enkelt är det.
IB-skandalen är något HELT annat.
LO skapades av sossarna och IB registrerade kommunister inom LO under tiden då kommunisterna lydde under SOVJET (främmande makt). Är väl inte alldeles konstigt att några reformister (som ju sossarna är och var) inte vill att deras fackförening skall infiltreras av kommunister (revolutionärer) som dessutom löd under främmande makt.
Jag är varken revolutionär eller med i LO övh. Inte heller är jag kriminell eller hyser annan politiskt extrem ståndpunkt.
Nej Sverige är inte en diktatur som förföljer oliktänkande eller andra avvikande. Det måste ligga annat bakom. Det kan helt enkelt inte stämma nämligen. Moraliskt högstående land. Skulle vara skandal. Det är inga konstigheter med mig; något har blivit fel.

Nsa höll man hemligt i många år. Ja vem vet, ufon existerar iaf som fenomen och sen kan man ju bara gå på vittnesmål och spekulationer. Har haft iaf tre observationer fast ingen av dem såpass klockren att man kan säga så mycket mer om dem tyvärr utom att det var extremt märkligt.