2022-05-01, 10:45
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Signalspaning
Du verkar redan ha glömt bort IB-skandalen på 70-talet. Då framkom faltiskt 22 tusen arbetsplatsombub och att socialdemokratiska SAP tidigare bedrivit egen underrättelsetjnst och att deras eget nätverk kopplats samman med ststens.

Nu är det ju så att innehavande officerare och underhållshandläggare finns reglerat inpm säkerhetslagarnaZ sådana finns bara om det finns etablerade angivar och agent nätverk bland civilbefolkningen så det är inte en fråga om det finns utan hur måmga.

Tillbaks till dig så räcker det om du varit kritisk mot koronaåtgärder, rökt joints, blivit annäld för djurmisshandel, bråkat med någon, tyckt synd om muslimerna efter 911, hängt i konspirationsttådae eller har fått en psykiatrisk diagnos. Så enkelt är det.

IB-skandalen är något HELT annat.

LO skapades av sossarna och IB registrerade kommunister inom LO under tiden då kommunisterna lydde under SOVJET (främmande makt). Är väl inte alldeles konstigt att några reformister (som ju sossarna är och var) inte vill att deras fackförening skall infiltreras av kommunister (revolutionärer) som dessutom löd under främmande makt.

Jag är varken revolutionär eller med i LO övh. Inte heller är jag kriminell eller hyser annan politiskt extrem ståndpunkt.

Nej Sverige är inte en diktatur som förföljer oliktänkande eller andra avvikande. Det måste ligga annat bakom. Det kan helt enkelt inte stämma nämligen. Moraliskt högstående land. Skulle vara skandal. Det är inga konstigheter med mig; något har blivit fel.
Citera
2022-05-01, 10:53
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av RiktigTI
En teknik de använder är att skapa artificiella synkronicitet. Det betyder samband med mening där kausalitet INTE ska finnas. Gruppen bakom det här ÄR kausaliteten MEN de vill vara hemliga. Samtidigt när vi anmärker på alla de ARTIFICIELLA synkronicitet så gaslight:ar de rekryterade oss.

Därmed är hemligheten att denna grupp som utför psykologiska, teknologiska & sociologiska operationer ska vara gömd för måltavlan - det hela ska verkar något som det de facto inte är! DET är poängen.

Deras mål verkar vara att psyksjukförklara oss genom att medvetet gaslighta oss när vi påpekar uppenbar infiltration.

Men VAD är det de VILL att vi ska TRO; att det här samordnas osynligt (vilket det ser ut så) men av vem?
  • Hemliga CIA-grupper
  • Osynliga demoner/änglar
  • Andar från den spirituella världen
  • Frimurare
  • med mera..

Definitionen av paranoid schizofren är exakt de symptom som skapas av operationerna. Om det är en höger kristen extremistgrupp så vill de bl.a. diskreditera psykiatri genom att påvisa att en person kan bli lurad till att tro att denne är psykiskt sjuk. Eller ett test för att se hur mycket påverkan krävs för att tvinga en person att agera mot sitt eget bästa.

Jag säger återigen det som folk inte vill nämna här: det här är ett DÖDLIGT spel där de leker med människors verklighetsuppfattningar, levebröd, mentala hälsa, emotioner etc.

Tro mig - alla ni idioter som går i denne grupps spår arbetar för mördare som lyckats övertyga er att delta i en kriminella operation som dödar folk på olika vis (självmord & förstör deras liv.

Det finns INGA mer fega ledare & dennes undersåtar som i hemlighet attackerar en person genom att infiltrerar ens sociala krets & skapa ren psykologisk, emotionell & även fysiskt lidande!!

Vad fan är det fel på er? Avslöja skitet för vad det är. Annars kommer era familjemedlemmar en dag veta allt NI gjort mot MIG. Era jubelidioter, fegisar troligen hjärntvättade dumhuvuden - ni alla är MANIPULERADE av professionella MANIPULATÖRER! Ni är värdelösa som inte bidrar till något nyttigt - från mitt perspektiv är ni galna som fortsätter i 10+ år!

Lägg ner det. Ge upp på något som INTE fungerar. Jag kommer att identifiera er & göra allt jag kan för att sprida er privata information online till alla grupper påverkade!

Har du haft vänsterextrema efter dig också?
Många av mina har varit det.

Dock tror jag de spelar främmande makt i händerna genom att försöka framställa sig själva och Sverige i dålig dager. Någon manipulerar dem kanske för att de ska framstå som the bad guys (vilket de sannerligen gör). Kanske storkapitalet (privat säkerhetstjänst) eller säkerhetspolisen som vill så hat mellan olika grupper och individer. Men de har givit sig på helt fel person. Jag är så ointresserad av allt de sysslar med.

Förstår inte alls vad jag eller dem tjänar på gaslightning; känns mest bara som något slags övergrepp som idioter sysslar med.

Ev vill de dock att man skall bli sårbar för att sedan någon "tjej" skall hjälpa en. Och sedan blir det förhållande av det.

Jävla knäppt. Finns ju alla mer normala sett att dejta på också i stället för att tvingas spela psyksjuk bara för att några andra har bestämt det.... Insane. Jävla dumt projekt det här. Riskerar bara att slå tillbaka mot dem själva på en massa sätt - helt ologiskt.

En grupp som beter sig såhär vill man ju knappast röra i med tång så att säga.

Känns som ungefär det bästa sättet att bli väldigt kritisk mot allehanda aktivister på....
Citera
2022-05-01, 11:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Trintignant
IB-skandalen är något HELT annat.

LO skapades av sossarna och IB registrerade kommunister inom LO under tiden då kommunisterna lydde under SOVJET (främmande makt). Är väl inte alldeles konstigt att några reformister (som ju sossarna är och var) inte vill att deras fackförening skall infiltreras av kommunister (revolutionärer) som dessutom löd under främmande makt.

Jag är varken revolutionär eller med i LO övh. Inte heller är jag kriminell eller hyser annan politiskt extrem ståndpunkt.

Nej Sverige är inte en diktatur som förföljer oliktänkande eller andra avvikande. Det måste ligga annat bakom. Det kan helt enkelt inte stämma nämligen. Moraliskt högstående land. Skulle vara skandal. Det är inga konstigheter med mig; något har blivit fel.

Du måste väl skämta när du säger att de nte förföljer oliktänkande. En av de större målpersongrupperna var ju sympatisörer till Sverigedemokraterna inte så länge sen.

Efter 911 blev ju en massa muslimer och muslimvänner måltavlor och det var nog då gang stalking nätverken växte allra snabbast. Sedan var ju typ alla autister blivit måltavlor. Nu är trenden LVU föräldrar med tvångsomhändertagna barn, Kritiker mot coronaåtgärder, osv

Mycket tyder därför att nätverken berör just MSB så jag skulle tippa på att angivarnätverken är HUMINT. Det innebär att de finns mellan totalförsvaret, LO, Länstyrelserna, MSB,, KSI, UD och Säpo.,

IB var ju föregångaren till nuvarande KSI. Kontoret för särskild inhämtning. Att nätverket blir internationellt är ju via UD och alla partnerländers nätverk. Vi vet ju att typ alla konsulat och ambassader brukar vara spioncentraler.
Citera
2022-05-01, 14:25
Medlem
RiktigTIs avatar
Citat:
Du måste väl skämta när du säger att de nte förföljer oliktänkande. En av de större målpersongrupperna var ju sympatisörer till Sverigedemokraterna inte så länge sen.

Efter 911 blev ju en massa muslimer och muslimvänner måltavlor och det var nog då gang stalking nätverken växte allra snabbast. Sedan var ju typ alla autister blivit måltavlor. Nu är trenden LVU föräldrar med tvångsomhändertagna barn, Kritiker mot coronaåtgärder, osv

Mycket tyder därför att nätverken berör just MSB så jag skulle tippa på att angivarnätverken är HUMINT. Det innebär att de finns mellan totalförsvaret, LO, Länstyrelserna, MSB,, KSI, UD och Säpo.,

IB var ju föregångaren till nuvarande KSI. Kontoret för särskild inhämtning. Att nätverket blir internationellt är ju via UD och alla partnerländers nätverk. Vi vet ju att typ alla konsulat och ambassader brukar vara spioncentraler.

Gang Stalking är mycket mer seriöst än enbart "övervakning" - det gäller aktiva åtgärder som påverkar måltavlas liv genom mjuka medel. Varför ska då staten aktivt påverka autister, föräldrar, Sverigedemokrater, muslimer etc?

Det är väl endast en mycket liten del som blir utsatta för aktiva åtgärder. När du skriver om säkerhetstjänster låter det som att de bokstavligen utverkar direkt kontroll av människor som inte är ariska eller medelsvensson.

Gang Stalking är annat än det säkerhetstjänster gör. Säkerhetstjänster medverkan säkert men att aktivt påverka ens liv på djup nivå är väl en väldigt speciell del som ytterst få blir utsatta för. Eller så har jag fel men om de har ett stort mål mot en så tillämpar de agenter & samhällsresurser mot en.
Citera
2022-05-01, 18:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RiktigTI
Gang Stalking är mycket mer seriöst än enbart "övervakning" - det gäller aktiva åtgärder som påverkar måltavlas liv genom mjuka medel. Varför ska då staten aktivt påverka autister, föräldrar, Sverigedemokrater, muslimer etc?

Det är väl endast en mycket liten del som blir utsatta för aktiva åtgärder. När du skriver om säkerhetstjänster låter det som att de bokstavligen utverkar direkt kontroll av människor som inte är ariska eller medelsvensson.

Gang Stalking är annat än det säkerhetstjänster gör. Säkerhetstjänster medverkan säkert men att aktivt påverka ens liv på djup nivå är väl en väldigt speciell del som ytterst få blir utsatta för. Eller så har jag fel men om de har ett stort mål mot en så tillämpar de agenter & samhällsresurser mot en.

På svaret varför de skulle vilja påverka autister, föräldrar, Sverigedemokrater, muslimer etc är för att det ä samhällshoten. Hotet mot demokratin, högerextremister, terrorister och framtida Breivikar och elaka autistiska seriemördare. .

De påverkar inte bara hela samhället utan självaste demokratin.

Du har fel i att det vore aktiv roll i ditt fall. Snarare passiva. Du hör dem snacka ibland men inget kretsar kring dig. Nätverken har alltid funnits där långt innan du blev målperson. De har vanliga jobb. Ibland kanske du hör från operatörerna med jämna två timmars mellanrum. I så fall har de placerat ut nåt nära dig så att de ska kunna hålla på och informera dig. En operatör kan nå ut till hundratals objekt på en timme.
Citera
2022-05-01, 20:19
Medlem
RiktigTIs avatar
Citat:
På svaret varför de skulle vilja påverka autister, föräldrar, Sverigedemokrater, muslimer etc är för att det ä samhällshoten. Hotet mot demokratin, högerextremister, terrorister och framtida Breivikar och elaka autistiska seriemördare. .

De påverkar inte bara hela samhället utan självaste demokratin.

Du har fel i att det vore aktiv roll i ditt fall. Snarare passiva. Du hör dem snacka ibland men inget kretsar kring dig. Nätverken har alltid funnits där långt innan du blev målperson. De har vanliga jobb. Ibland kanske du hör från operatörerna med jämna två timmars mellanrum. I så fall har de placerat ut nåt nära dig så att de ska kunna hålla på och informera dig. En operatör kan nå ut till hundratals objekt på en timme.

Det tror jag på: att en operatör kan nå 10/100-tals på kort tid i ens krets men även utanför den. Att till exempel utföra påverkansoperationer via diverse media.

Utan tvekan har systemet existerat före mig. Men du har fel i att de inte har en särskild operation inriktad mot mig enskilt. Eftersom jag är en serb räcker det för att de ska övervaka mig med tanke på vad som hände Anna Lindh 2003. De började påverka mig runt år 2005/2006 på gymnasiet. Sammanträffande eller inte. Det verkar som att det hela blev mycket större efter 9/11 runt år 2002-2005.

I mitt fall verkar de manipulera en viss media för att påverka mig som sagt. Jag tror mig ha ett högre status än vanlig måltavla. Det hela gick så pass långt att jag sökte svar online & hittade termen "Gang Stalking". Jag tror alltså att kanske 10% av alla måltavlor ens hittar termen "Gang Stalking" & än färre skriver om det online. Kanske mindre än 1%. De som ändå upptäcker det online blir tystade är allt skit som skapats om demoner, science fiction-vapen, Illuminati etc.

Men som sagt. I mitt fall tror jag att det sträcker sig över någon säkerhetstjänst.
Citera
2022-05-01, 22:33
Medlem
Citat:
Kostnaden för operationen tycks ju mer eller mindre gigantisk, avslöjas den blir det kostsamt för alla parter. Dessutom kan den få motsatt effekt lika gärna. Vad de nu vill. I stället för att objektet håller sig på mattan kan objektet orsaka skada, som annars inte hade gjorts, av ett sällan skådat slag - exempelvis; ja det hade varit möjligt. Samtliga utfall kan ske av operationen; som jag ser det. Därmed ser jag inte det rationella i det hela. Vill de att objektet skall skaffa sig en partner? Visst i mitt fall kommer det säkert bli så; men har också lekt med tanken att hoppa över det också; och skulle jag gjort det hade ju den delen av deras projektet misslyckats.

Det är det som jag tycker är konstigt med att det skulle vara en underrättelseoperation. Eftersom de kan se till att skapa vad de vill hitta, eller helst inte vill hitta. Jag ser inte logiken i en operation som kan få samtliga utfall helt enkelt. Uppåt väggarna, som jag ser det.

Hade förstått det om det hela skedde i en diktatur och de på något sätt ville förhindra objektet att vara verksam mot styret. Problemet är att Sverige kanske är så långt ifrån en diktatur man kan komma och att jag inte är i någon opposition mot staten heller, utan tvärtom, ställer mig bakom statsskicket etc. Detta torde stå helt klart för dem dessutom.

Prestige del i det hela tror jag. Objektet har hamnat i programmet av någon anledning som kan vara alltifrån rent maktmissbruk till någons oroan eller något slags straff. Någon eller några med för mycket makt kan ha beslutat fel; sedan fortsätter operationen för att objektet skall bli nöjd (få en partner och ev också ekonomisk kompensation) så att det inte skall vara några hard feelings ifrån objektets sida så att säga; gissar jag.

Ok, du tror att det redan finns marsbaser och bas på månen. Det tror ju inte jag.

Fåror förändras och det skapas nya fåror. Det har alltid funnits nytänkare inom diverse områden och samhället har förändrats i rasande fart de senaste hundra åren och i synnerhet just nu, med bl a Space X.

Ödmjukhet är nog alltid bra. De har försökt få mig till att tro att operationen är till för att jag själv ska bli mer ödmjuk, visst har jag stundom haft fläckar där, det är sant, men inte i närheten av den eller de som satte igång operationen om man säger så... Låter minst sagt konstigt om allt skulle handla om det. Dessutom kan det få motsatt effekt där också. De kan bidra till objektet tror sig vara Jesus eller vem som helst - vilket spontant känns minst sagt kontraproduktivt.

Blir säkert bra med allt.

Nej jag vet inte det såklart men de kan mycket väl finnas, skojjade lite halvt men mycket tyder på att vi har en rätt stor hemlig rymdverksamhet iaf. Dels om man ser till alla miljontals ufo-sightings och vittnesmål, bara det är ju bevis nog imo. Men sen också om man ser till försvarsindustrins storlek, och allt hemlighetsmakeri. Skulle blir förvånad ärligt talat om det inte var så.. Lite OT dock lol. Jag tror att detta är ett MO för personer man tycker är lite besvärliga och som kanske är lite för självständiga och ganska smarta. "send them on a ride" sas och hålla dem upptagna... det är iaf så jag tolkar det. Det är ju bevisligen så att vi har olika bitar av mänskligheten mellan vilka i stort sett inget utbyte normalt sett sker, vi har en overt del och sen en covert del. Och det är tydligen väldigt petigt gällande vad som är vad verkar det som. Sen ska man ju inte underskatta mänsklig svaghet heller, finns en myriad olika anledningar till varför personer och organisationer beter sig som de gör och som kan ha väldigt osexiga, primitiva drivers i botten.
Haha, ja. Sen samtidigt kan ju också folk tro att man själv tror sig vara jesus, fast man faktiskt inte alls gör det, är ju också full möjligt

Jag tror inte man ska dra några långtgående slutsatser med bristfällig information iallafall oavsett hur jesuslik man nu än är hehe. Men om alla försökte vara lite mer som jesus vore det iaf helt superperfekt hursomhelst
Senast redigerad av Beach2021-TOPPform 2022-05-01 kl. 23:31.
Citera
2022-05-02, 20:08
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Beach2021-TOPPform
Nej jag vet inte det såklart men de kan mycket väl finnas, skojjade lite halvt men mycket tyder på att vi har en rätt stor hemlig rymdverksamhet iaf. Dels om man ser till alla miljontals ufo-sightings och vittnesmål, bara det är ju bevis nog imo. Men sen också om man ser till försvarsindustrins storlek, och allt hemlighetsmakeri. Skulle blir förvånad ärligt talat om det inte var så.. Lite OT dock lol. Jag tror att detta är ett MO för personer man tycker är lite besvärliga och som kanske är lite för självständiga och ganska smarta. "send them on a ride" sas och hålla dem upptagna... det är iaf så jag tolkar det. Det är ju bevisligen så att vi har olika bitar av mänskligheten mellan vilka i stort sett inget utbyte normalt sett sker, vi har en overt del och sen en covert del. Och det är tydligen väldigt petigt gällande vad som är vad verkar det som. Sen ska man ju inte underskatta mänsklig svaghet heller, finns en myriad olika anledningar till varför personer och organisationer beter sig som de gör och som kan ha väldigt osexiga, primitiva drivers i botten.
Haha, ja. Sen samtidigt kan ju också folk tro att man själv tror sig vara jesus, fast man faktiskt inte alls gör det, är ju också full möjligt

Jag tror inte man ska dra några långtgående slutsatser med bristfällig information iallafall oavsett hur jesuslik man nu än är hehe. Men om alla försökte vara lite mer som jesus vore det iaf helt superperfekt hursomhelst

Lite OT först. Att mänskligheten skulle ha UFO-tekniken så tidigt som på 50-talet (då de första dök upp runt kärnkraftverk) och också lyckats hemlighålla denna teknik ser jag personligen som fullständigt osannolikt. Vad dessa farkoster verkligen är vet jag lika lite som någon annan.

Frågan är hållas upptagna ifrån vad. Minst sagt weird.

Ge gärna några exempel på vad du menar med delar av mänskligheten som inte har någon kontakt med varandra - som kan relateras till detta fenomen och hur relationen i sådana fall ser ut. Exakt vad är petigt etc mellan dessa grupper?

Ja, kan vara primitiv mänsklig svaghet i grunden.

Bristfällig information är det ja, omöjligt att gissa sig till.

Det vore det säkert.
Citera
2022-05-03, 16:14
Medlem
Citat:
Lite OT först. Att mänskligheten skulle ha UFO-tekniken så tidigt som på 50-talet (då de första dök upp runt kärnkraftverk) och också lyckats hemlighålla denna teknik ser jag personligen som fullständigt osannolikt. Vad dessa farkoster verkligen är vet jag lika lite som någon annan.

Ge gärna några exempel på vad du menar med delar av mänskligheten som inte har någon kontakt med varandra - som kan relateras till detta fenomen och hur relationen i sådana fall ser ut. Exakt vad är petigt etc mellan dessa grupper?

Det vore det säkert.

Nej jag menade inte så, men det finns ju kriminell yrkesverksamhet.. och de har nog inte så stor kontakt yrkesmässigt med många delar av vårt normala samhälle och det är ju liksom en sfär för sig själv får man la anta. Men sen har ju människor ändå kontakt sinsemellan i mer vardaglig mening. Nej jag vet faktiskt inte men skulle tippa på att underrättelseverksamma håller koll och lite sisådär probar allmänt, och även kriminella säkert och att det finns stor överlappning. Och de är nog rätt petiga med att hålla sig själva hyfsat anonyma. Det springer inte runt och annonserar sin närvaro sas.

Skulle tippa på att det finns avancerad ufo-teknologi sedan länge som sagt och det vore inte SÅ svårt att hålla hemligt. Den är stealthig av naturen.. Nsa höll man hemligt i många år. Ja vem vet, ufon existerar iaf som fenomen och sen kan man ju bara gå på vittnesmål och spekulationer.

Man kan ju inte läsa folks tankar liksom. Hur gjorde stasi? Och hur går psyops och intimidationtactics till egentligen. Finns en del litteratur och säkert massa olika tillvägagångssätt med en hel del olika motiv. Hela coronagrejjen är en psyop på giganstisk skala till många delar, då där får man ju en liten fingervisning om hur man kan koordinera saker i samhället utan att föär den sakens skull vara tydlig med att det är det man håller på med. Så funkar ju mycket propaganda och informationskrig rent allmänt tror jag. Mina two cents iaf.
Citera
2022-05-03, 16:16
Medlem
Citat:

Det vore det säkert.

Nej jag menade inte så, men det finns ju kriminell yrkesverksamhet.. och de har nog inte så stor kontakt yrkesmässigt med många delar av vårt normala samhälle och det är ju liksom en sfär för sig själv får man la anta. Men sen har ju människor ändå kontakt sinsemellan i mer vardaglig mening ibland. Nej jag vet faktiskt inte men skulle tippa på att underrättelseverksamma håller koll och lite sisådär probar allmänt, och även kriminella säkert och att det finns stor överlappning. Och de är nog rätt petiga med att hålla sig själva hyfsat anonyma. Springer kanske inte runt och annonserar sin närvaro sas.

Skulle tippa på att det finns avancerad ufo-teknologi sedan länge och det vore inte SÅ svårt att hålla hemligt. Den är ju stealthig av naturen.. Nsa höll man hemligt i många år. Ja vem vet, ufon existerar iaf som fenomen och sen kan man ju bara gå på vittnesmål och spekulationer. Har haft iaf tre observationer fast ingen av dem såpass klockren att man kan säga så mycket mer om dem tyvärr utom att det var extremt märkligt.

Man kan ju inte läsa folks tankar liksom. Hur gjorde stasi eller kgb, eller några av de andra, typ? Och hur går psyops och intimidationtactics till egentligen. Finns en del litteratur i ämnet och säkert massa olika tillvägagångssätt utifrån olika motiv. Hela coronagrejjen är en psyop på giganstisk skala till stora delar så där får man ju en liten fingervisning om hur man kan koordinera saker i samhället utan att för den sakens skull vara tydlig med att det är det man håller på med och att det sker i stor omfattning, och utan att alla delar i kedjan är medvetna om att det är vad som händer heller. Så funkar mycket propaganda också och informationskrig rent allmänt tror jag, stor del av det online idag förmodligen. Mina two cents iaf. Jamen det är intressant hursomhelst tbh.

Rök lite dmt en gång... eller ha en näradödenupplevelse, så får vi väl se hur många av dina gamla koncept eller käpphästar som riktigt håller måttet efter det, lol. Påtal om ufon. Och man ska inte tillskriva saker för stor vikt eller tolka in för mycket av ett motiv i grejjer heller, men går ju definitivt att observera en händelse och sen sätta den i relation till allting annat och dra inconclusive slutsatser. Det är både helt normalt och tom konstruktivt om man kan hålla det playful
Senast redigerad av Beach2021-TOPPform 2022-05-03 kl. 16:58.
Citera
2022-05-04, 09:07
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Beach2021-TOPPform
Nej jag menade inte så, men det finns ju kriminell yrkesverksamhet.. och de har nog inte så stor kontakt yrkesmässigt med många delar av vårt normala samhälle och det är ju liksom en sfär för sig själv får man la anta. Men sen har ju människor ändå kontakt sinsemellan i mer vardaglig mening ibland. Nej jag vet faktiskt inte men skulle tippa på att underrättelseverksamma håller koll och lite sisådär probar allmänt, och även kriminella säkert och att det finns stor överlappning. Och de är nog rätt petiga med att hålla sig själva hyfsat anonyma. Springer kanske inte runt och annonserar sin närvaro sas.

Skulle tippa på att det finns avancerad ufo-teknologi sedan länge och det vore inte SÅ svårt att hålla hemligt. Den är ju stealthig av naturen.. Nsa höll man hemligt i många år. Ja vem vet, ufon existerar iaf som fenomen och sen kan man ju bara gå på vittnesmål och spekulationer. Har haft iaf tre observationer fast ingen av dem såpass klockren att man kan säga så mycket mer om dem tyvärr utom att det var extremt märkligt.

Man kan ju inte läsa folks tankar liksom. Hur gjorde stasi eller kgb, eller några av de andra, typ? Och hur går psyops och intimidationtactics till egentligen. Finns en del litteratur i ämnet och säkert massa olika tillvägagångssätt utifrån olika motiv. Hela coronagrejjen är en psyop på giganstisk skala till stora delar så där får man ju en liten fingervisning om hur man kan koordinera saker i samhället utan att för den sakens skull vara tydlig med att det är det man håller på med och att det sker i stor omfattning, och utan att alla delar i kedjan är medvetna om att det är vad som händer heller. Så funkar mycket propaganda också och informationskrig rent allmänt tror jag, stor del av det online idag förmodligen. Mina two cents iaf. Jamen det är intressant hursomhelst tbh.

Rök lite dmt en gång... eller ha en näradödenupplevelse, så får vi väl se hur många av dina gamla koncept eller käpphästar som riktigt håller måttet efter det, lol. Påtal om ufon. Och man ska inte tillskriva saker för stor vikt eller tolka in för mycket av ett motiv i grejjer heller, men går ju definitivt att observera en händelse och sen sätta den i relation till allting annat och dra inconclusive slutsatser. Det är både helt normalt och tom konstruktivt om man kan hålla det playful

Låter inte som en bra grej att röka dmt av flera skäl. Dessutom har de då ytterligare ett skäl att förfölja en. Om en ses som kriminell. Det verkar som de använder olika typer av extremister i det hela, och då öppnar de upp för att använda sig av allehanda anti-drog extremister, och säkert också religiösa typer samt ev poliser.

På ön där jag var förföljd var svensken jag träffade på utanför byn (som bodde där permanent) och bekräftade att de manipulerade folk i byn noga med att påpeka att de i byn var "the bad guys" (dvs det var inte jag som sågs som det - vilket man ju lätt kan tro - att det handlade om någon slags utredning.)

Jag har inga kriminella kopplingar heller. Så det lär inte handla om det.

Man vet inte helt enkelt. Vet man inte ska man inte dra förhastade slutsatser som du säger också.

Tänker att det blir bra med allt ändå.

Har ibland tänkt att operationen är köpt av någon på t ex darknet. Uppdragsgivaren betalar operatören låt oss säga 10M sek och sedan använder den sig av proffsmanipulatörer och betalar folk mutor och löner etc, betalar folk i varje organisation att vara efter en. Låter för knäppt att myndigheterna skulle vara bakom nämligen. Men jag vet inte. När jag försöker återställa min telefon helt (har gjort det säkert tio gånger) samt skaffad ny telefon också - inget hjälper - så stod det efter ett tag "statsmakterna" på en svart skärm när telefonen återställdes. Det är konstigt. Det kan manipulera lite vad som helst på telefonen.

Riktigt knäpp och knasig operation.
Citera
2022-05-04, 18:47
Medlem
Ur o recensera Stadsteatern fan!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in